Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272839/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Płoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913033405
1.5.8.) Numer faksu: 913210745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ploty.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf448b40-0999-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 . Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1164890,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Budowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w m. Czarne", które realizowane będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Realizacja zadania współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 . Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Na podstawie Umowa o przyznaniu pomocy nr nr 00045-65150-UM1600114/19 z dnia 08.06.2020r.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAWARTY JEST W PROGRAMIE FUNKCJINALNO-UŻYTKOWYM stanowiącym załącznik nr 12 do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NALEŻY RÓWNIEŻ WYKONAĆ ZAGOSPODAROWANIE TERENU (zakres nie jest ujęty w PFU):
• drogi i place manewrowe z kostki brukowej. Przewidywana powierzchnia – ok. 600m2.
• zamontować bramę wjazdową zamykaną na kłódkę oraz furtkę zamykaną na klucz lub kłódkę.
• ogrodzenie w miejscu starego ogrodzenia. Łączna długość – ok. 370 mb. ogrodzenie wykonać z siatki stalowej powlekanej tworzywem sztucznym z dolną płytą - cokołem , o wysokości 1,5m wraz z drutami naciągowymi oraz osprzętem. Zabezpieczyć antykorozyjnie słupki ogrodzeniowe.
• plantowanie całości terenów zielonych z obsianiem trawy .
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do w formie pisemnej lub faksowej (nr faksu 91 3210745) bądź za pośrednictwem mail na adres: i.majewska@ploty.pl lub a.porebska@ploty.pl
O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt. 7) w związku z art. 263 ustawy Pzp unieważnienia postępowanie, ponieważ Wykonawca ECO-TERRE Emil Towpik, Połęcko 32, 66-614 Maszewo, NIP: 9261583577, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy, tj. pisemnie w dniu 26 września 2022 r. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na wskazane powyżej zadanie. Jednocześnie Zamawiający informuje, że chciał dokonać badania i oceny drugiej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, jednakże Wykonawca ten nie wyraził zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.