Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250839/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00286307/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-990edec9-01cf-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035922/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Mickiewicza
1.1.7 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonych w rejonie ulicy Źródlanej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 pn.: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonych w rejonie ul. Mickiewicza Etap IZakres do realizacji obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe, w tym odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych;
• zdjęcie warstwy humusu i darniny z wywozem do 4km;
• roboty ziemne wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 4km;
• wykonanie warstwy odsączające z piasku z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm i zagęszczeniu walcem statycznym;
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm;
• wykonanie nawierzchnia z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5- o grubości po zagęszczeniu: 15 cm;
• uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym (z wykopu), przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
• humusowanie i obsianie skarp i poboczy przy grubości warstwy humusu 10cm;
• odmulenie cieków z warstw namułu;
• wykonanie przepustu z rur PEHD o średnicy 50 cm ułożonych na ławie fundamentowej z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm i szerokości 60 cm wraz z zasypaniem i zagęszczeniem piaskiem;
• wykonanie przepustu z rur PEHD o średnicy 30cm ułożonych na ławie fundamentowej z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm i szerokości 40 cm wraz z zasypaniem i zagęszczeniem piaskiem.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty towarzyszące, do wykonania których zobowiązany jest Wykonawca:
- obsługa geodezyjna,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 2 egz.
- opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
- urządzenie placu budowy,
- zapewnienie tymczasowych przejść i przejazdów,
- zabezpieczenie istniejących przewodów kolidujących z nowobudowanymi,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ:, przekrój, specyfikacje techniczne, mapa z lokalizacją inwestycji, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 352200,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 pn.: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonych w rejonie ulicy ŹródlanejZakres do realizacji obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe, w tym odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych;
• przebudowy istniejącego przepustu o średnicy 50 cm z rury karbowanej polegająca na rozbiórce i posadowieniu go na nowej ławie fundamentowej z kruszywa łamanego 0/31/5 i zasypaniem piaskiem i zagęszczeniem (rura z odzysku);
• odmulenie cieków z warstw namułu;
• wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni;
• wykonanie warstwy odsączające z piasku z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm;
• wykonanie podbudowy z tłucznia 0/31,5 z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15cm;
• wykonanie warstwy wyrównującej istniejącą nawierzchnię tłuczniem 0/31,5 z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
• wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, w tym: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem; wykonanie warstwy wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego
wg PN-EN, KR-2 - grubość po zagęszczeniu 4cm, wykonanie wcinki poprzez odcięcie krawędzi istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, wykonanie warstwy ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 - grubość po zagęszczeniu 3cm;
• utwardzenia poboczy tłuczniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
• wykonanie oznakowania.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty towarzyszące, do wykonania których zobowiązany jest Wykonawca:
- obsługa geodezyjna,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 2 egz.
- opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
- urządzenie placu budowy,
- zapewnienie tymczasowych przejść i przejazdów,
- zabezpieczenie istniejących przewodów kolidujących z nowobudowanymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ:, projekt zagospodarowania terenu, przekroje, specyfikacje techniczne, orientacja, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 190047,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461254,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679757,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461254,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Remontowo Budowlany ‘’PAROL’’
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710320241
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAROL" ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWO-BUDOWLANY JERZY PAROL
jakie przetargi wygrała firma
"PAROL" ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWO-BUDOWLANY JERZY PAROL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461254,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387019,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389128,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387019,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U „BRUK-BUD” Piotr Skoczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015768838
7.3.4) Miejscowość: Pogorzel
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387019,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-11INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.