eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76202f24-11b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76202f24-11b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022784/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4464.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
4. Część nr 1 – Dowożenie uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych na terenie Miasta Łodzi.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Andrespol do i ze Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Łodzi (ul. Tkacka 34/36) i Fundacji Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat w Łodzi (ul. Żabia 10/12), Szkoły Podstawowej z Aspiracjami w Łodzi (ul. Obywatelska 57) wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu:
a. Wiśniowa Góra – Andrespol – Bedoń Wieś - Justynów – Łódź (ul. Niciarniana 2a - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Tkacka 34/36 - ul. Żabia10/12 – ul. Obywatelska 57),
b. Łódź (ul. Żabia 10/12 – ul. Tkacka 34-36 - ul. Nowogrodzka 6/14 - ul. Niciarniana 2a – ul. Obywatelska 57) - Justynów – Bedoń Wieś - Andrespol - Wiśniowa Góra.
3) Przewidywana szacunkowa długość trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi 30 km.
4) Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dzieci (miejscowości Andrespol, Bedoń Wieś, Wiśniowa Góra, Justynów).
5) Przewidywana liczba przewożonych dzieci – 7 osób, w tym jedno dziecko na wózku inwalidzkim.
Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie zawierania umowy.
6) Godziny przyjazdów i odjazdów:
a. Godzina przyjazdu do szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a, ul. Nowogrodzka 6/14, ul. Tkacka 34/36, ul. Żabia 10/12 – 7.35, ul. Obywatelska 57 – 8.00 – 1 przewóz
b. Godzina odjazdu ze szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a , ul. Nowogrodzka 6/14, ul. Tkacka 34/36, ul. Żabia 10/12 – 15.30, ul. Obywatelska 57 – 16.00 – 1 przewóz

Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu i odwozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Zamawiający zastrzega, że godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych.
6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w terminie od dnia 04.09.2023 roku do dnia 21.06.2024 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
2) Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 04.09.2023r. do 21.06.2024 r. wynosi 380 przewozy.
3) Ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową. W trakcie trwania umowy, a liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
4) Przyjęta szacunkowa ilości dni zajęć szkolnych - 190 dni.
5) Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia miejsc siedzących dla każdego przewożonego dziecka.
7) Wykonawca w czasie przewozu ucznia musi zapewnić mu odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wykazany opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym.
8) Osoba sprawująca opiekę nad uczniami powinna posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci tj. świadectwo potwierdzające, co najmniej odbycie szkolenia w zakresie bhp i pierwszej pomocy przedmedycznej.
9) Przestrzeganie ustalonego czasu przyjazdów i odjazdów (dostosowanego do planu zajęć placówek oświatowych) Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek.
10) Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
12) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy – ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 108748,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
5. Część nr 2 – Dowożenie uczniów z terenu Gminy Andrespol do placówek oświatowej w Koluszkach i Brzezinach.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Andrespol do i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8 i ul. Mickiewicza 8 oraz Zespołu Szkół Specjalnych z oddziałami przedszkolnymi w Brzezinach ul. Konstytucji 3 Maja 3 wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu:
a. Wiśniowa Góra - Andrespol – Justynów - Zielona Góra - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8 i Mickiewicza 8) - ZSS Brzeziny (ul. Konstytucji 3 Maja 3),
b. ZSS Brzeziny (ul. Konstytucji 3 Maja 3) - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8 i Mickiewicza 8) – Zielona Góra - Justynów – Andrespol – Wiśniowa Góra
3) Przewidywana szacunkowa długość trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi 35 km.
4) Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dzieci (miejscowości Andrespol, Wiśniowa Góra, Justynów, Zielona Góra).
5) Przewidywana liczba przewożonych dzieci – 7 osób.
Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie zawierania umowy.
6) Godziny przyjazdów i odjazdów:
a. Godzina przyjazdu do szkoły: Koluszki – 7.45, Brzeziny – 8.00 – 1 przewóz
b. Godzina odjazdu ze szkoły: Koluszki – 15.00, Brzeziny – 15.15 – 1 przewóz

Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu i odwozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Zamawiający zastrzega, że godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych.

6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w terminie od dnia 04.09.2023 roku do dnia 21.06.2024 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej.
2) Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 04.09.2023r. do 21.06.2024 r. wynosi 380 przewozy.
3) Ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową. W trakcie trwania umowy, a liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
4) Przyjęta szacunkowa ilości dni zajęć szkolnych - 190 dni.
5) Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia miejsc siedzących dla każdego przewożonego dziecka.
7) Wykonawca w czasie przewozu ucznia musi zapewnić mu odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wykazany opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym.
8) Osoba sprawująca opiekę nad uczniami powinna posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci tj. świadectwo potwierdzające, co najmniej odbycie szkolenia w zakresie bhp i pierwszej pomocy przedmedycznej.
9) Przestrzeganie ustalonego czasu przyjazdów i odjazdów (dostosowanego do planu zajęć placówek oświatowych) Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek.
10) Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
12) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy – ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 65157 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92910 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92910 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56259 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56259 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców Małgorzata Lenarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281882454

7.3.3) Ulica: Strażacka 13/15

7.3.4) Miejscowość: Będzelin

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.