eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu śmieciarki elektrycznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu śmieciarki elektrycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570150755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672552081

1.5.8.) Numer faksu: 672558542

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk76@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzk.czarnkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzk-czarnkow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu śmieciarki elektrycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba63755-2a16-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Śmieciarka 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki nowego samochodu - śmieciarki na podwoziu elektrycznym.
Kod CPV:
34144510-6 Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 Pojazdy do zbierania odpadów
66114000-2 Usługi leasingu finansowego
2. Warunki leasingu operacyjnego:
• leasing rozliczany w złotych polskich;
• czas trwania umowy – okres leasingu – 60 miesięcy
• pierwsza rata leasingowa tj. opłata wstępna na poziomie 15 % wartości netto + VAT;
• 59 równych rat leasingowych (stałe oprocentowanie - raty niezmienne w całym okresie trwania umowy);
• wartość wykupu - 1 % wartości netto + VAT. Opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią, 60 ratą leasingową;
• po wykupie nastąpi przeniesienie własności rzeczy z Leasingodawcy na Leasingobiorcę, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
• ubezpieczenie przedmiotu leasingu ponosi Leasingobiorca, który zawrze umowę ubezpieczeniową z wybranym przez siebie zakładem ubezpieczeń;
• opłata wstępna i inne wydatki związane z używaniem przedmiotu umowy są kosztem uzyskania Leasingobiorcy;
• podatek VAT naliczany jest od każdej raty leasingowej i podlega odliczaniu przez Leasingobiorcę;
• raty leasingowe uiszczane będą na postawie faktur VAT w terminach comiesięcznych zgodnie z harmonogramem finansowym spłat przedstawionym przez Leasingodawcę będącym integralną częścią umowy leasingowej.
3. Oferowany przez Wykonawcę samochód powinien być w pełni sprawny oraz spełniać minimalne wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - w Części II do niniejszej SWZ.
4. Oferowana śmieciarka musi być dopuszczona do obrotu i stosowania w UE.
5. Dostawa na koszt Wykonawcy pod adres Zamawiającego: 64-700 Czarnków, ul. Browarna 6.
6. Wykonawca udzieli minimum 3 miesięcznej gwarancji na podwozie oferowanej śmieciarki oraz co najmniej 2 letniej gwarancji na akumulatory.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705451,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705451,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705451,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SG EQUIPMENT LEASING POLSKA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261740388

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 111

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 867705,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.