eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP TRUNK na okres 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP TRUNK na okres 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP TRUNK na okres 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb648c7-09ba-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103283/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.48 Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK na okres 36 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym”) usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK na okres 36 miesięcy w ramach której Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przygotowania Projektu Technicznego infrastruktury technicznej niezbędnej do świadczenia Usługi SIP Trunk oraz przekazania go Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy;
2. zestawienia na potrzeby Usługi SIP Trunk dwóch łączy w technologii SIP Trunk (po jednym do dwóch dowolnie wybranych przez Wykonawcę Lokalizacji, ze wskazanych przez Zamawiającego w § 1 pkt 3 Umowy), zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym oraz do zapewnienia, poprzez zestawione łącza telekomunikacyjne, łączności telefonicznej głosowej w technologii SIP Trunk dla połączeń przychodzących i wychodzących w Lokalizacjach Zamawiającego – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego;
3. przeniesienia do własnej sieci telefonii stacjonarnej w ramach Usługi SIP Trunk, w uzgodnieniu z Zamawiającym, numerów DDI (ang. Direct Dial In) wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy z różnych stref numeracyjnych krajowych wg wymagań określonych w Załączniku nr 3 do Umowy – w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego;
4. utrzymania numerów DDI w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 18 000 numerów DDI, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6;
5. przeniesienia do własnej sieci i utrzymywania numeru infolinii 800 38 00 84 zamapowanej na numer 22 595 06 11 w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego. W ramach utrzymania numeru infolinii Wykonawca będzie obsługiwał przekierowania połączeń przychodzących na infolinię, a następnie wysyłanie połączeń przychodzących z centrali telefonicznej Zamawiającego na numer zewnętrzny;
6. zapewnienia Zamawiającemu dostępu do wewnętrznego portalu Wykonawcy, z którego będzie możliwość pobierania pełnych billingów w postaci załączników .csv i zestawień połączeń wykonanych przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym oraz comiesięcznego sporządzania bilingów i przesyłania drogą elektroniczną (e-mail) w terminie do 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Format bilingów musi umożliwiać zaimportowanie do programu MS Excel 2007;
7. zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących;
8. taryfikowania czasu rozmów i połączeń z dokładnością do jednej sekundy;
9. usuwania na własny koszt Awarii, które uniemożliwiają bądź utrudniają połączenia telefoniczne, powstałych w infrastrukturze Wykonawcy, na łączach realizowanych w technologii SIP Trunk, łączach przy pomocy których świadczona jest Usługa SIP Trunk;
10. świadczenie Usługi SIP Trunk w taki sposób, aby połączenia pomiędzy wszystkimi numerami oraz za połączenia przychodzące, na których Wykonawca świadczy Usługę SIP Trunk dla Zamawiającego były realizowane bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia.
11. W okresie obowiązywania Umowy Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zwiększy i uruchomi:
11.1. z 250 do 450 połączeń równoczesnych połączeń na każdym z 2 łączy dla Usługi SIP Trunk – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
11.2. dodatkowe 100 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
11.3. dodatkowe 500 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
11.4. dodatkowe 1000 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego uruchomienia dodatkowych numerów wskazanych w pkt 11.1 – 11.4.
12. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (dalej: ppu), stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498660,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 902018,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498660,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498660,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.