eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego przeznaczonego na wyposażenie OSP w Bojszowach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego przeznaczonego na wyposażenie OSP w Bojszowach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego przeznaczonego na wyposażenie OSP w Bojszowach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54b5d12-3125-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego przeznaczonego na wyposażenie OSP w Bojszowach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RF.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego przeznaczonego na wyposażenie OSP w Bojszowach”.
2. Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości oraz ze środków Fundacji KGHM Polska Miedź z siedzibą w Lubinie.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu pożarniczego, ratowniczo – rozpoznawczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Bojszowach. Pojazd powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i zabudowy nie starszy niż 2022 r.
Na przedmiot umowy określony w ust. 1 składa się następujący zakres rzeczowy
a) dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2022), lekkiego samochodu pożarniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Bojszowy (dalej zwanym pojazdem), zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy;
b) dostarczenie wyciągu ze świadectwa homologacji;
c) dostarczenie dokumentów niezbędnych w celu rejestracji pojazdu;
d) dostarczenie instrukcji użytkowania samochodu w języku polskim;
e) dostarczenie książek gwarancyjnych samochodu;
f) przeprowadzenie jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej samochodu;
g) zapewnienie serwisu i napraw gwarancyjnych przedmiotu umowy w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry - zawiera załącznik nr 6 do SWZ, który jest podstawą do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia oraz stanowi pełny jego opis.

4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 34144210-3 – wozy strażackie

5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
6. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie precyzuje wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
7. Wymagania organizacyjne
Zamawiający nie precyzuje wymagań organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować m.in. aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, w szczególności dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub 3 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mist-Tech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361086163

7.3.3) Ulica: Biskupa Wincentego Kadłubka 45B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-402

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości oraz ze środków Fundacji KGHM Polska Miedź z siedzibą w Lubinie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.