Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746489941
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e1f08b-fdd3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawy odzieży dla kierowców, sanitariuszy, ratowników medycznych oraz zespołu wyjazdowego karetki „N”, obuwia wielosezonowego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246105/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/36/TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90269,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – odzież medyczna:Ubranie letnie z napisem RATOWNIK MEDYCZNY – KIEROWCA:
• spodnie
• bluza
kpl. 9
Ubranie letnie z napisem LEKARZ
• spodnie
• bluza
kpl. 5
Ubranie letnie z napisem PIELĘGNIARKA:
• Spodnie
• bluza
kpl. 10
Ubranie letnie z napisem POŁOŻNA:
• spodnie
• bluza
kpl. 1
Ubranie letnie z napisem RATOWNIK MEDYCZNY:
• spodnie
• bluza
kpl. 30
Ubranie letnie z napisem SANITARIUSZ - KIEROWCA:
• spodnie
• bluza
kpl. 8
Ubranie zimowe z napisem RATOWNIK MEDYCZNY – KIEROWCA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 9
Ubranie zimowe z napisem LEKARZ
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 5
Ubranie zimowe z napisem PIELĘGNIARKA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 10
Ubranie zimowe z napisem POŁOŻNA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 1
Ubranie zimowe z napisem RATOWNIK MEDYCZNY:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 30
Ubranie zimowe z napisem SANITARIUSZ - KIEROWCA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 8
Koszulki z krótkim rękawem damskie Szt. 63
Koszulki z krótkim rękawem męskie Szt. 77
Podsumowanie:
Ubrania letnie - 63 komplety.
Ubrania zimowe – 63 komplety
Koszulki z krótkim rękawem – 140 sztuk
Umundurowanie letnie :
1. Koszulka z krótkimi rękawami ( męska, damska)
• materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W,
• wykonana z dzianiny termo aktywnej,
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodna z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca,
• podkrój szyi wykończony lamówką,
Oznakowanie:
• z przodu, po lewej stronie, w górnej części wzór graficzny systemu,
• wstawki w kolorze czarnym (boczne części przodu i pleców, wewnętrzna część rękawka oraz inne elementy koszulki narażone na zabrudzenia).
2. Koszula (bluza letnia)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodna z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą,
• materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W,
• gramatura minimum 200g /m2,
• wykona z tkaniny poliestrowo bawełnianej, o składzie 30% - 50% bawełny,
• długi rękaw,
• stójka,
Kieszenie:
• z przodu na wysokości bioder co najmniej dwie poszerzane kieszenie, umieszczone symetrycznie po obu stronach z otworami przykrytymi patkami, zapinane na zamki błyskawiczne,
• z przodu na wysokości klatki piersiowej co najmniej jedna kieszeń z otworem przykrytym patką, dodatkowo kieszeń na długopisy
• wstawki w kolorze czarnym ( ramiona i karczek tyłu, boczne części przodów, stójka wewnętrzna oraz inne elementy koszuli narażone na zabrudzenia),
• regulacja obwodu mankietów zapinana za pomocą taśmy samozaczepnej,
• zapinana na metalowe zatrzaski,
• co najmniej dwa wywietrzniki pod pachami,
Oznakowania:
• na wysokości ramienia na lewym rękawie naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu,
• po lewej stronie z przodu naszywka na taśmie samozaczepnej z odblaskową nazwą funkcji (wysokość naszywki 5 cm),
• na plecach naszywka odblaskowa z nazwą funkcji (wysokość naszywki 15 cm)
3. Spodnie (letnie)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodnie z Polską Normą
PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek,
• gramatura minimum 200g /m2,
• wykonane z tkaniny poliestrowo bawełnianej, o składzie 30% - 50% bawełny,
• dół nogawki zakończony systemem regulacji długości,
Kieszenie:
• co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny,
• co najmniej jedna z tyłu zapinana na zamek błyskawiczny, przykryta patką,
• na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ½ uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte patkami zapinane na zamek błyskawiczny,
• kieszeń na telefon komórkowy,
• na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,
• u góry minimum 5 podtrzymywaczy paska,
• wstawki w kolorze czarnym (na pośladkach, kolanach, oraz na innych elementach spodni narażonych na zabrudzenia)
Umundurowanie zimowe:
1. Kurtka (całosezonowa)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• zgodna z Polską Normą PN-EN 343: 2019-04 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnej,
• gramatura min. 160 g/ m2,
• skład surowcowy 100% poliester,
Pasy z materiału odblaskowego zgodnie z Polską normą PN-EN ISO 20471:2013-07, lub normą ją zastępująca, rozmieszczone:
• na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości nie mniejszej niż 5 cm,
• nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• na rękawach na wysokości ramion (poniżej odblaskowej naszywki z wzorem graficznym systemu) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• na rękawach na wysokości poniżej łokcia (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi rękawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13 m2
• kaptur doszyty na stałe i chowany w stójce,
• na obwodzie części twarzowej kaptura, wokół pasa i dolnej krawędzi kurtki wszyty tunel ze sznurkiem elastycznym,
• z przodu co najmniej dwie kieszenie dolne umieszczone symetrycznie z skośnymi otworami zapinane na zamki błyskawiczne przykryte patkami,
• z przodu co najmniej dwie kieszenie na wysokości klatki piersiowej umieszczone symetrycznie po obu stronach z zapięciem na zamek błyskawiczny przykrytym patką oraz minimum jedna kieszeń o wymiarach umożliwiających zmieszczenie przenośnego radiotelefonu,
• rękawy odpinane, łączone rozłącznie na zamki błyskawiczne przykryte plisami,
• regulacja obwodu mankietów za pomocą taśmy samoczepnej,
• na łokciach wyprofilowane wzmocnienia,
• zamek błyskawiczny głównego zapięcia dwustronnie rozdzielczy
• plisa przykrywająca zapięcie główne zapinana na taśmę samoczepną- rzep
• co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny
• wstawki w kolorze czarnym (dół kurtki, ramiona, wewnętrzne strony rękawów, mankiety, łokcie, wewnętrzna strona stójki, wewnętrzna strona plisy zapięcia głównego i inne elementy kurtki narażone na zabrudzenia)
• od wewnątrz wykończona podszewką z materiału paroprzepuszczalnego, w podszewce wymagany otwór zapinany na zamek błyskawiczny umożliwiający kontrolę jakości szwów,
• długość co najmniej do wysokości bioder,
• z lewej strony u góry wszyty identyfikator,
Oznakowanie przodu:
• na lewej, górnej kieszeni naszywka odblaskowa z nazwą funkcji mocowana na taśmę samoczepną
• na lewym rękawie wzór graficzny systemu w postaci naszytej naszywki odblaskowej
Oznakowanie tyłu:
• na wysokości klatki piersiowej wzór graficzny systemu w postaci naszytej naszywki odblaskowej
• na plecach nazwa funkcji w postaci naszytej naszywki odblaskowej (wysokość naszywki 15 cm)
2. Bluza – podpinka do kurtki POLAR
• zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2018 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego,
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca,
• gramatura materiału minimum 380g/m2,
• mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny,
• wstawki w kolorze czarnym (dół bluzy, wewnętrzna strona stójki, ramiona, wewnętrzna strona dołu rękawa i inne elementy bluzy narażone na zabrudzenia),
• regulacja obwodu mankietów,
• z przodu, na dole co najmniej dwie kieszenie ze skośnymi otworami zapinane na zamek błyskawiczny,
• kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny,
oznakowanie:
• z przodu po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej naszyta naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu
• z przodu po lewej stronie pod naszywką ze wzorem graficznym systemu emblemat odblaskowy z nazwą funkcji mocowany na taśmę samoczepną.
2. Spodnie (całosezonowe)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• zgodne z Polską Normą PN-EN 343 :2019-04 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i co najmniej klasy 2 w zakresie oporu pary wodnej,
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodne z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normy ją zastępującej, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek,
• gramatura minimum 160 g/m2,
• skład surowcowy 100% poliester,
• nogawki rozpinane na zamki błyskawiczne do wysokości dolnej taśmy odblaskowej
Kieszenie:
• co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny,
• z tyłu co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny, przykryta patką
• na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ½ uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na zamki błyskawiczne,
• na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,
• u góry co najmniej 5 podtrzymywaczy paska,
• wstawki w kolorze czarnym ( na pośladkach, kolanach, oraz na innych elementach spodni narażonych na zabrudzenia),
• podszyte podszewką paro przepuszczalną,
• dół nogawki zakończony systemem regulacji długości.
Wszystkie ubrania dostępne w rozmiarach od S do XXL.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 73395,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Obuwie wielosezonowe :Obuwie wielosezonowe para 59
Obuwie wielosezonowe:
• materiał: skóra naturalna lub skóra i tkaniny impregnowane, wodoodporne lub wykonane z wytrzymałego materiału mającego właściwości oddychające dla obuwia, nieprzemakalne
• podszewka szybko schnąca i odprowadzająca wilgoć na zewnątrz
• profilowany kołnierz, poprawiający wsparcie nóg i zapobiegający otarciom łydek
• system szybkiego wiązania zapewnia bardzo krótki czas zakładania i zdejmowania obuwia
• barwa czarna
• system szybkiego wiązania (krótki czas zakładania i zdejmowania)
• język zapobiegający dostawaniu się elementów do środka obuwia
• wyściółka o wysokiej absorpcji potu, odporna na ścieranie i dostosowująca się do naturalnego kształtu stopy
• śródpodeszwa - trwała i wytrzymała z zewnątrz, miękka w środku
• bieżnik podeszwy zapewniający właściwości antypoślizgowe
• specjalna wstawka na wysokości ścięgna Achillesa poprawiająca elastyczność tylnej części buta
• podeszwa odporna na oleje i paliwa
• waga jednego buta: około620 gram
Obuwie dostępne w rozmiarach od 37 do 46.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 16874,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82861,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Max-El Henryk Maciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120302575
7.3.3) Ulica: Bursaki 6a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2025-09-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10704,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11741,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ButStar Sp zoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921006514
7.3.3) Ulica: Dworcowa 21
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11741,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2025-09-14INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Rozbiórka budynków przy ulicy Pocztowej 10 oraz Dąbrowskiego 18 w Wałbrzychu
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (ściekowej) wzdłuż ww. ulicy"
- Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie oraz obsługa serwisowa platformy internetowej "Dolnośląska Sieć Poradnictwa Zawodowego" w sieci Internet.
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla budynku zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 67 w Wałbrzychu"
- Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.