eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego...



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746489941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e1f08b-fdd3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawy odzieży dla kierowców, sanitariuszy, ratowników medycznych oraz zespołu wyjazdowego karetki „N”, obuwia wielosezonowego”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl,
stanowiących Załącznik nr 8 i 8a do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na „Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego na okres 36 miesięcy” - Zp/36/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „ Dostawy odzieży i obuwia wielosezonowego dla lekarzy, pielęgniarek, położnej, ratowników medycznych, sanitariuszy kierowców Oddziału Neonatologii, SOR-u, Oddziału Internistyczno-Infekcyjnego na okres 36 miesięcy” - Zp/36/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
2. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.......... w związku z ograniczeniami więcej w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/36/TP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – odzież medyczna:
Ubranie letnie z napisem RATOWNIK MEDYCZNY – KIEROWCA:
• spodnie
• bluza
kpl. 9
Ubranie letnie z napisem LEKARZ
• spodnie
• bluza
kpl. 5
Ubranie letnie z napisem PIELĘGNIARKA:
• Spodnie
• bluza
kpl. 10
Ubranie letnie z napisem POŁOŻNA:
• spodnie
• bluza
kpl. 1
Ubranie letnie z napisem RATOWNIK MEDYCZNY:
• spodnie
• bluza
kpl. 30
Ubranie letnie z napisem SANITARIUSZ - KIEROWCA:
• spodnie
• bluza
kpl. 8
Ubranie zimowe z napisem RATOWNIK MEDYCZNY – KIEROWCA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 9
Ubranie zimowe z napisem LEKARZ
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 5
Ubranie zimowe z napisem PIELĘGNIARKA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 10
Ubranie zimowe z napisem POŁOŻNA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 1
Ubranie zimowe z napisem RATOWNIK MEDYCZNY:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 30
Ubranie zimowe z napisem SANITARIUSZ - KIEROWCA:
• spodnie całosezonowe
• bluza polarowa
• kurtka całosezonowa
kpl. 8
Koszulki z krótkim rękawem damskie Szt. 63
Koszulki z krótkim rękawem męskie Szt. 77
Podsumowanie:
Ubrania letnie - 63 komplety.
Ubrania zimowe – 63 komplety
Koszulki z krótkim rękawem – 140 sztuk


Umundurowanie letnie :
1. Koszulka z krótkimi rękawami ( męska, damska)
• materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W,
• wykonana z dzianiny termo aktywnej,
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodna z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca,
• podkrój szyi wykończony lamówką,
Oznakowanie:
• z przodu, po lewej stronie, w górnej części wzór graficzny systemu,
• wstawki w kolorze czarnym (boczne części przodu i pleców, wewnętrzna część rękawka oraz inne elementy koszulki narażone na zabrudzenia).
2. Koszula (bluza letnia)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodna z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą,
• materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W,
• gramatura minimum 200g /m2,
• wykona z tkaniny poliestrowo bawełnianej, o składzie 30% - 50% bawełny,
• długi rękaw,
• stójka,
Kieszenie:
• z przodu na wysokości bioder co najmniej dwie poszerzane kieszenie, umieszczone symetrycznie po obu stronach z otworami przykrytymi patkami, zapinane na zamki błyskawiczne,
• z przodu na wysokości klatki piersiowej co najmniej jedna kieszeń z otworem przykrytym patką, dodatkowo kieszeń na długopisy
• wstawki w kolorze czarnym ( ramiona i karczek tyłu, boczne części przodów, stójka wewnętrzna oraz inne elementy koszuli narażone na zabrudzenia),
• regulacja obwodu mankietów zapinana za pomocą taśmy samozaczepnej,
• zapinana na metalowe zatrzaski,
• co najmniej dwa wywietrzniki pod pachami,
Oznakowania:
• na wysokości ramienia na lewym rękawie naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu,
• po lewej stronie z przodu naszywka na taśmie samozaczepnej z odblaskową nazwą funkcji (wysokość naszywki 5 cm),
• na plecach naszywka odblaskowa z nazwą funkcji (wysokość naszywki 15 cm)

3. Spodnie (letnie)

• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodnie z Polską Normą
PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek,
• gramatura minimum 200g /m2,
• wykonane z tkaniny poliestrowo bawełnianej, o składzie 30% - 50% bawełny,
• dół nogawki zakończony systemem regulacji długości,
Kieszenie:
• co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny,
• co najmniej jedna z tyłu zapinana na zamek błyskawiczny, przykryta patką,
• na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ½ uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte patkami zapinane na zamek błyskawiczny,
• kieszeń na telefon komórkowy,
• na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,
• u góry minimum 5 podtrzymywaczy paska,
• wstawki w kolorze czarnym (na pośladkach, kolanach, oraz na innych elementach spodni narażonych na zabrudzenia)

Umundurowanie zimowe:
1. Kurtka (całosezonowa)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• zgodna z Polską Normą PN-EN 343: 2019-04 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnej,
• gramatura min. 160 g/ m2,
• skład surowcowy 100% poliester,
Pasy z materiału odblaskowego zgodnie z Polską normą PN-EN ISO 20471:2013-07, lub normą ją zastępująca, rozmieszczone:
• na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości nie mniejszej niż 5 cm,
• nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• na rękawach na wysokości ramion (poniżej odblaskowej naszywki z wzorem graficznym systemu) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• na rękawach na wysokości poniżej łokcia (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi rękawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm
• minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13 m2
• kaptur doszyty na stałe i chowany w stójce,
• na obwodzie części twarzowej kaptura, wokół pasa i dolnej krawędzi kurtki wszyty tunel ze sznurkiem elastycznym,
• z przodu co najmniej dwie kieszenie dolne umieszczone symetrycznie z skośnymi otworami zapinane na zamki błyskawiczne przykryte patkami,
• z przodu co najmniej dwie kieszenie na wysokości klatki piersiowej umieszczone symetrycznie po obu stronach z zapięciem na zamek błyskawiczny przykrytym patką oraz minimum jedna kieszeń o wymiarach umożliwiających zmieszczenie przenośnego radiotelefonu,
• rękawy odpinane, łączone rozłącznie na zamki błyskawiczne przykryte plisami,
• regulacja obwodu mankietów za pomocą taśmy samoczepnej,
• na łokciach wyprofilowane wzmocnienia,
• zamek błyskawiczny głównego zapięcia dwustronnie rozdzielczy
• plisa przykrywająca zapięcie główne zapinana na taśmę samoczepną- rzep
• co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny
• wstawki w kolorze czarnym (dół kurtki, ramiona, wewnętrzne strony rękawów, mankiety, łokcie, wewnętrzna strona stójki, wewnętrzna strona plisy zapięcia głównego i inne elementy kurtki narażone na zabrudzenia)
• od wewnątrz wykończona podszewką z materiału paroprzepuszczalnego, w podszewce wymagany otwór zapinany na zamek błyskawiczny umożliwiający kontrolę jakości szwów,
• długość co najmniej do wysokości bioder,
• z lewej strony u góry wszyty identyfikator,
Oznakowanie przodu:
• na lewej, górnej kieszeni naszywka odblaskowa z nazwą funkcji mocowana na taśmę samoczepną
• na lewym rękawie wzór graficzny systemu w postaci naszytej naszywki odblaskowej
Oznakowanie tyłu:
• na wysokości klatki piersiowej wzór graficzny systemu w postaci naszytej naszywki odblaskowej
• na plecach nazwa funkcji w postaci naszytej naszywki odblaskowej (wysokość naszywki 15 cm)
2. Bluza – podpinka do kurtki POLAR
• zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2018 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego,
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca,
• gramatura materiału minimum 380g/m2,
• mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny,
• wstawki w kolorze czarnym (dół bluzy, wewnętrzna strona stójki, ramiona, wewnętrzna strona dołu rękawa i inne elementy bluzy narażone na zabrudzenia),
• regulacja obwodu mankietów,
• z przodu, na dole co najmniej dwie kieszenie ze skośnymi otworami zapinane na zamek błyskawiczny,
• kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny,
oznakowanie:
• z przodu po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej naszyta naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu
• z przodu po lewej stronie pod naszywką ze wzorem graficznym systemu emblemat odblaskowy z nazwą funkcji mocowany na taśmę samoczepną.



2. Spodnie (całosezonowe)
• barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego,
• zgodne z Polską Normą PN-EN 343 :2019-04 lub normą ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i co najmniej klasy 2 w zakresie oporu pary wodnej,
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodne z Polską Normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normy ją zastępującej, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek,
• gramatura minimum 160 g/m2,
• skład surowcowy 100% poliester,
• nogawki rozpinane na zamki błyskawiczne do wysokości dolnej taśmy odblaskowej
Kieszenie:
• co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny,
• z tyłu co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny, przykryta patką
• na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ½ uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na zamki błyskawiczne,
• na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia,
• u góry co najmniej 5 podtrzymywaczy paska,
• wstawki w kolorze czarnym ( na pośladkach, kolanach, oraz na innych elementach spodni narażonych na zabrudzenia),
• podszyte podszewką paro przepuszczalną,
• dół nogawki zakończony systemem regulacji długości.


Wszystkie ubrania dostępne w rozmiarach od S do XXL.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Każdy z pakietów bedzie oceniany odzielnie

Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Obuwie wielosezonowe :
Obuwie wielosezonowe para 59
Obuwie wielosezonowe:

• materiał: skóra naturalna lub skóra i tkaniny impregnowane, wodoodporne lub wykonane z wytrzymałego materiału mającego właściwości oddychające dla obuwia, nieprzemakalne
• podszewka szybko schnąca i odprowadzająca wilgoć na zewnątrz
• profilowany kołnierz, poprawiający wsparcie nóg i zapobiegający otarciom łydek
• system szybkiego wiązania zapewnia bardzo krótki czas zakładania i zdejmowania obuwia
• barwa czarna
• system szybkiego wiązania (krótki czas zakładania i zdejmowania)
• język zapobiegający dostawaniu się elementów do środka obuwia
• wyściółka o wysokiej absorpcji potu, odporna na ścieranie i dostosowująca się do naturalnego kształtu stopy
• śródpodeszwa - trwała i wytrzymała z zewnątrz, miękka w środku
• bieżnik podeszwy zapewniający właściwości antypoślizgowe
• specjalna wstawka na wysokości ścięgna Achillesa poprawiająca elastyczność tylnej części buta
• podeszwa odporna na oleje i paliwa
• waga jednego buta: około620 gram
Obuwie dostępne w rozmiarach od 37 do 46.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Każdy z pakietów bedzie oceniany odzielnie

Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie odzieży medycznej (dotyczy pakietu nr 1), i obuwia wielosezonowego (dotyczy pakietu nr 2).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie odzieży (pakiet nr 1) i obuwia wielosezonowego (pakiet nr 2) na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 30 000,00zł;
dla pakietu nr 2 – 7 000,00 zł;
każda z dostaw.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
2. Model fizyczny (Próbka): jeden komplet ubranie letnie, jeden komplet ubranie zimowe, 1 szt. koszulka damska, 1 szt. koszulka męska, jedna para obuwia- zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej (sposób złożenia próbki za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca art. 65 ust. 2).
3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione w Tabeli VIII

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Przedmiotowe środki dowodowe:
a) Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu i pozycji.
b) Model fizyczny (Próbka) ): jeden komplet ubranie letnie, jeden komplet ubranie zimowe, 1 szt. koszulka damska, 1 szt. koszulka męska, jedna para obuwia - zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej (sposób złożenia próbki za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca art. 65 ust. 2).
c) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.