eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze
informacyjnych i edukacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze
informacyjnych i edukacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8e589b-0107-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330833,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Wykonawca będzie realizował sesje fotograficzne i filmowe we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z jego potrzebami.
3. Usługa fotograficzna jak i filmowa powinna zostać zrealizowana przy użyciu profesjonalnego sprzętu fotograficznego.
4. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z gwarantowanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, które uzależnia od faktycznych potrzeb.
5.1 Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać wielokrotnie w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5.2 Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli Zamawiającego - w postaci złożenia zamówienia po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego.
5.3 Zamówienie opcjonalne obejmuje zapewnienie usługi realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku przez okres minimalny - 3 miesiące, maksymalny - 24 miesięcy jako przedłużenie dotychczasowej usługi.
5.4 Zamówienie opcjonalne musi być świadczone na takich samych warunkach umowy jak zamówienie podstawowe.
5.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia (w ramach opcji) lub zmniejszenia za wyjątkiem gwarantowanej wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie, zaś Wykonawcy z tego
tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia gwarantowanego (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne) określa TOM III IDW SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79961000-8 - Usługi fotograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEO Tomasz Sańpruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591378219

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-132

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347122,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.