eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze
informacyjnych i edukacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze
informacyjnych i edukacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8e589b-0107-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami zawiera SWZ; adres strony internetowej: www.ncbj.gov.pl;
https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opis zawarty jest w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opis zawarty jest w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.270.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Wykonawca będzie realizował sesje fotograficzne i filmowe we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z jego potrzebami.
3. Usługa fotograficzna jak i filmowa powinna zostać zrealizowana przy użyciu profesjonalnego sprzętu fotograficznego.
4. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z gwarantowanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, które uzależnia od faktycznych potrzeb.
5.1 Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać wielokrotnie w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5.2 Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli Zamawiającego - w postaci złożenia zamówienia po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego.
5.3 Zamówienie opcjonalne obejmuje zapewnienie usługi realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku przez okres minimalny - 3 miesiące, maksymalny - 24 miesięcy jako przedłużenie dotychczasowej usługi.
5.4 Zamówienie opcjonalne musi być świadczone na takich samych warunkach umowy jak zamówienie podstawowe.
5.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia (w ramach opcji) lub zmniejszenia za wyjątkiem gwarantowanej wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie, zaś Wykonawcy z tego
tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia gwarantowanego (zamówienie podstawowe) oraz zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne) określa TOM III IDW SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79961000-8 - Usługi fotograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Wykonawca będzie realizował sesje fotograficzne i filmowe we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z jego potrzebami.
3. Usługa fotograficzna jak i filmowa powinna zostać zrealizowana przy użyciu profesjonalnego sprzętu fotograficznego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, które uzależnia od faktycznych potrzeb.
4.1. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać wielokrotnie w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2 Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli Zamawiającego - w postaci złożenia zamówienia po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego.
4.3 Zamówienie opcjonalne obejmuje zapewnienie usługi realizacji materiałów fotograficznych oraz filmowych o charakterze informacyjnych i edukacyjnych na potrzeby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku przez okres minimalny - 3 miesiące, maksymalny - 24 miesięcy jako przedłużenie dotychczasowej usługi.
4.4 Zamówienie opcjonalne musi być świadczone na takich samych warunkach umowy jak zamówienie podstawowe.
4.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia (w ramach opcji) lub zmniejszenia za wyjątkiem gwarantowanej wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie, zaś Wykonawcy z tego
tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne) określa TOM III IDW SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + P
gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
P - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Portfolio”, jako suma podkryteriów „jakość filmów”, „jakość zdjęć” i „jakość animacji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium portfolio (jako suma poszczególnych podkryteriów)

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto wykonane łącznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na wykonaniu:
- minimum trzech filmów promocyjnych lub edukacyjnych o charakterze związanym z tematyką prac badawczych prowadzonych w zakresie fizyki, techniki i technologii jądrowej oraz
- trzech sesji zdjęciowych o charakterze związanym z tematyką prac badawczych prowadzonych w zakresie fizyki, techniki i technologii jądrowej.
W przypadku, gdy wartość wykonanych przez Wykonawcę usług została wskazana w dowodach w obcej walucie, należy wpisać w wykazie usług (Formularz 3.5) wartość przeliczoną na polską walutę (PLN), według średniego kursu NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
b) dotyczącej osób:
dysponuje lub będzie dysponował:
- operatorem kamery i dźwiękowcem – posiadającym co najmniej dwuletnie
doświadczenie w przygotowaniu materiałów filmowych lub rejestrowaniu dźwięku oraz oświetlenia;
- fotografem – posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji sesji zdjęciowych;
- innym pracownikiem – posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie w montażu, udźwiękowieniu i oprawie graficznej filmów;
- operatorem drona – posiadającym uprawnienia do sterowania dronem kategorii minimum A2 i NSTS1;
c) dotyczącej narzędzi:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje narzędziami umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia a mianowicie:
c1) kamerą lub aparatem nagrywającym filmy w standardzie i jakości 4K – 10 bitów 4:2:2 w trybie logarytmicznym ;
c2) aparatem lub aparatami fotograficznymi pozwalającymi na wykonywanie zdjęć o rozdzielczości bazowej do 100 mln pixeli
c3) obiektywami do aparatu oraz do kamery lub aparatu do rejestracji filmów, o następujących cechach i parametrach:
- Obiektyw lub obiektywy zmiennoogniskowe pokrywające zakres
ogniskowej od 14 do 200 mm i o maksymalnym otworze przysłony nie
mniejszym niż f/2,8;
- Obiektyw o ogniskowej 35 mm i o maksymalnym otworze przysłony nie
mniejszym niż f/1,4;
- Obiektyw o ogniskowej 50 mm i o maksymalnym otworze przysłony nie
mniejszym niż f/1,4;
- Obiektyw o ogniskowej 85 mm i o maksymalnym otworze przysłony nie
mniejszym niż f/1,4;
- Teleobiektyw o ogniskowej 600 mm i o maksymalnym otworze przysłony
nie mniejszym niż f/5,6.
c4)wyposażeniem technicznym w tym: statywami, stabilizatorami, oświetleniem, blendami i innym sprzętem niezbędnym do prawidłowej rejestracji materiału video (jazdy kamerowe, krany filmowe, slidery);
c5) mikroportami;
c6) promterem;
-c7) dronem;
-c8) z obiektywami o ogniskowych w zakresie od 14 mm do 600 mm oraz o maksymalnym otworze przysłony nie mniejszym niż f/2.8.

UWAGA! Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z funkcji wymienionych w podpunkcie b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem, który
stanowi Formularz 3.4.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.5.
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.6.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych: Portfolio Wykonawcy, stanowiące Formularz 2.3.
2. Pozostałe szczegółowe wymagania określono w SWZ w pkt 16.7 TOM I IDW EZP.270.28.2022

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego4, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiana obowiązujących przepisów mających wpływ na wykonanie niniejszej Umowy, w tym zmiana wysokości wynagrodzenia wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiana okresu obowiązywania Umowy w następujących przypadkach:
a) przestojów i opóźnień nie zawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Przedmiotu Umowy; zmiana polega na przedłużeniu okresu obowiązywania Umowy o okres przestojów i opóźnień;
b) innych przerw w realizacji Przedmiotu Umowy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana polega na przedłużeniu okresu obowiązywania Umowy o okres zaistniałych przerw;
c) powstania konieczności wprowadzenia zmian w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy, jeśli niewprowadzenie tych zmian groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy; zmiana polega na przedłużeniu okresu obowiązywania Umowy o okres niezbędny do wprowadzenia zmiany w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy;
d) zaistnienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby Umowy Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie
w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3) zmiana wysokości wynagrodzenia zgodnie z § 11.
2. Powyższe postanowienia ust. 1 pkt 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
3. Zakres zmian dotyczący waloryzacji określone w TOM II PPU w § 11 Klauzula waloryzacyjna.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na profilu Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagany termin wykonania zamówienia podstawowego 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. Wymagany termin wykonania zamówienia opcjonalnego do 36 miesięcy w zależności od wybranej opcji.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia, obejmujące aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp – poufność została opisana w TOMIE II PPU SWZ
3. Szczegółowy opis Kryterium „portfolio” określony w SWZ w pkt 21.1.2 TOM I IDW EZP.270.28.2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.