eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 21 W GORLICACH W CELU JEGO ADAPTACJI NA ŻŁOBEK WRAZ Z WYKONANIEM ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU DZIAŁKI NR 594/91

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 21 W GORLICACH W CELU JEGO ADAPTACJI NA ŻŁOBEK WRAZ Z WYKONANIEM ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU DZIAŁKI NR 594/91

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/785746

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 21 W GORLICACH W CELU JEGO ADAPTACJI NA ŻŁOBEK WRAZ Z WYKONANIEM ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU DZIAŁKI NR 594/91

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffde1f7-171a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010458/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek wraz z wykonaniem elementów zagospodarowania terenu działki nr 594/91

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1.5. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” na lata 2022 – 2029, współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815572,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych, instalacyjnych, termomodernizacyjnych i dostosowawczych w budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach oraz wykonanie elementów zagospodarowania działki nr 594/91 takich jak: budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną i miejscem zabaw dla dzieci przed budynkiem, budowa wiaty na wózki dla dzieci, wykonanie nawierzchni dojść komunikacyjnych z kostki betonowej, przebudowa części ogrodzenia, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej na działce.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) fazę wykonawczą,
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, kosztorysów powykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia wynikających z obowiązujących norm i przepisów.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Projekt architektoniczno-budowlany – „Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek” – zał. nr 1 do SWZ,
2) Informacja wyjaśniająca do projektu budowlanego – „Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek” – zał. nr 2 do SWZ,
3) Decyzja pozwolenia na budowę nr 130/2022 z dnia 15.03.2022 r. – zał. nr 3 do SWZ,
4) Projekt architektoniczno-budowlany – Wymiana kotła gazowego z częścią wew. Instalacji gazowej, montaż zbiornika na wodę oraz wymiana okien w budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach” – zał. nr 4 do SWZ,
5) Zaświadczenie nr AB.6743.200.2023 z dnia 28.02.2023 r. o braku sprzeciwu do prowadzenia robót budowlanych – zał. nr 5 do SWZ,
6) Projekt techniczny termomodernizacji budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach – w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu oraz izolacji termicznej ścian piwnic – zał. nr 6 do SWZ,
7) Projekt przebudowy placu zabaw w Gorlicach na działce nr ewid. 594/91 – zał. nr 7 do SWZ,
8) Opis techniczny odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej piwnic wraz z odtworzeniem tynków wewnętrznych i odnowieniem elementów stalowych – zał. nr 8 do SWZ,
9) Projekt techniczny – przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek - branża elektryczna – zał. nr 9 do SWZ,
10) Projekt techniczny – przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek - branża sanitarna – zał. nr 10 do SWZ,
11) Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynku żłobka przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach – zał. nr 11 do SWZ,
12) Wykaz robót koniecznych do wykonania w zakresie budowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej na działce nr ewid 594/91 zgodnie z zaznaczonym zakresem oznaczonym na fragmencie mapy zagospodarowania terenu – zał. nr 12 do SWZ,
13) Projekt zagospodarowania terenu – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji deszczowej w Gorlicach ul. Wyszyńskiego i ul. Sikorskiego” (UWAGA: Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania z przedmiotowego projektu tylko części robót na działce nr ewid 594/91 w zakresie określonym w zał. nr 12 powyżej) – zał. nr 13 do SWZ,
14) STWIORB – Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek – branża budowlana – zał. nr 14 do SWZ,
15) STWIOR – Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek – branża sanitarna – zał. nr 15 do SWZ,
16) STWIOR – Przebudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 21 w Gorlicach w celu jego adaptacji na żłobek – instalacje elektryczne – zał. nr 16 do SWZ,
17) STWIORB – Termomodernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego w Gorlicach – zał. nr 17 do SWZ,
18) STWIORB sieci kanalizacji deszczowej ul. Wyszyńskiego w Gorlicach (UWAGA: Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania z przedmiotowej STWIORB tylko części robót na działce nr ewid 594/91 w zakresie określonym w zał. nr 12 powyżej) – zał. nr 18 do SWZ,
19) STWIORB sieci kanalizacji sanitarnej ul. Wyszyńskiego w Gorlicach (UWAGA: Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania z przedmiotowej STWIORB tylko części robót na działce nr ewid 594/91 w zakresie określonym w zał. nr 12 powyżej) – zał. nr 19 do SWZ.
4. Przedmiar robót – załącznik nr 20-24 do SWZ jest elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149057,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALUX Radosław Gągor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363067610

7.3.4) Miejscowość: Koniuszowa 121, Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-326

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna, sanitarna, kanalizacyjna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.