eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przeprowadzenie prac remontowych - Remont elewacji budynku stołówki i warsztatu gastronomicznego OSiW w Grudziądzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac remontowych - Remont elewacji budynku stołówki i warsztatu gastronomicznego OSiW w Grudziądzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 654 70 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac remontowych - Remont elewacji budynku stołówki i warsztatu gastronomicznego OSiW w Grudziądzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f193bb53-bb19-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121484/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPWK. ADM. 271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z :
1) Projektem wielobranżowym termomodernizacji budynku stołówki OSiW w Grudziądzu autorstwa ,,Filar” Studio Projektu Budowlanego, ul. Młodych 30/15, 64-920 Piła, Projekt termomodernizacji autorstwa ,,Filar” Studio Projektu Budowlanego, ul. Młodych 30/15, 64-920 Piła obejmuje pełną termomodernizację budynku. W 2022 roku, pracom remontowym zostanie poddana elewacja budynku - ściany budynku zostaną docieplone, zostanie ułożony tynk z malowaniem, wymienione zostaną rynny i rury spustowe, wymieniona drabina. W zakresie wymiany drzwi określonej w projekcie, Zamawiający podjął decyzję, że drzwi nie zostaną wymienione na nowe, a poddane zostaną naprawie (drzwi -wejście główne do stołówki naprawa wgnieceń, drzwi – wejście do piwnicy malowanie).
Pozostałe prace ujęte w projekcie i przedmiarze zostaną wykonane w kolejnych latach;
2) Projektem technicznym Remontu elewacji budynku stołówki/warsztatu gastronomicznego autorstwa Zakład Projektowania i Nadzoru ,, Efekt-Bud’’ A. Cieśla, ul. Średnia 62, 85-540 Bydgoszcz, w zakres którego wchodzą następujące prace: remont schodów zejściowych do części podziemnej budynku, naprawa i malowanie balustrad, uzupełnienie cegłą ceramiczną pełną, ubytków w ścianach, tynkowanie ścian tynkiem renowacyjnym WTA, malowanie tynku farbą silikatową, malowanie krat okiennych i drzwiowych, wymiana obudowy kurka gazowego;
3) Przedmiarami robót;
4) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Nad pracami remontowymi będzie prowadzony nadzór inwestorski.

2. Wykaz prac do wykonania
1) Prace remontowe:
a) Odbicie tynków zewnętrznych,
b) Odbicie płytek lastryko na cokole,
c) Wykonanie tynków zewnętrznych;
2) Roboty blacharskie:
a) rozebranie obróbek blacharskich,
b) rozebranie rur spustowych;
c) wymiana parapetów zewnętrznych
3) Naprawa drzwi:
a) drzwi -wejście główne do stołówki naprawa wgnieceń, naprawa miejscowa spękań;
b) drzwi – wejście do piwnicy malowanie (obustronne);
4) Prace termomodernizacyjne ścian:
a) Docieplenie ścian do głębokości 1m poniżej terenu,
i. Wykonanie izolacji pionowych,
ii. Wykonanie docieplenia w systemie ETICS;
b) Docieplenie ścian powyżej cokołu:
i. Uzupełnienie ubytków w tynku,
ii. Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS;
5) Remont kanałów doświetlających okna piwnic:
a) Uzupełnienie ubytków w ścianach,
b) Wypełnienie miejsc mocowania słupków balustrad zaprawą montażową,
c) Wykonanie zastrzałów balustrad,
d) Malowanie balustrad,
e) Tynkowanie ścian tynkiem renowacyjnym, malowanie tynku farbą silikatową.

3. Warunki wykonania robót.
1) Dokładne kolory farb Wykonawca prac remontowych zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym na podstawie wzorników przedstawionych przez Wykonawcę prac remontowych przed ich rozpoczęciem.
2) Roboty budowlane należy wykonywać wyłącznie z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie
3) Roboty remontowe wykonać zgodnie z technologią producenta materiałów budowlanych.
4) Należy stosować wyłącznie kompletne rozwiązania systemowe.

4. Zamawiający oświadcza, że na terenie wykonywanych prac remontowych istnieje podziemna infrastruktura techniczna – w tym sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna. Mogą występować również inne nie zinwentaryzowane podziemne sieci uzbrojenia terenu. W związku z powyższym prace ziemne należy prowadzić ze szczególną ostrożnością.
Przy budynku występuje zieleń (między innymi tuje). W związku z powyższym prace należy prowadzić w taki sposób aby nie doszło do jej zniszczenia.

5. Okres gwarancji.
Zamawiający wymaga na przeprowadzone prace remontowe minimum 60 miesięcy gwarancji, natomiast okres maksymalny udzielonej gwarancji wynosi 84 miesiące.

6. Termin prowadzenia prac.
Prace należy zrealizować w okresie od 01.06.2022 do 19.08.2022
W związku z tym, że budynek pełni funkcje warsztatu gastronomicznego i stołówki, naprawa drzwi – rozpocznie się najwcześniej po zakończeniu roku szkolnego tj. po 24.06.2022

7. Godziny prowadzenia prac.
Prace należy prowadzić w godzinach pracy OSiW w Grudziądzu w godzinach
od 7:45 do 15:45

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464940 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydraulik Zakład Ogólnobudowlany Usługi Medyczno-Pielęgniarskie Dorota Cabanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591305891

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 3

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.