eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbrom › Dowóz i odwóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół podstawowych w Gminie Wolbrom oraz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Wolbrom do Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół podstawowych w Gminie Wolbrom oraz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Wolbrom do Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK OBSŁUGI SZKÓŁ W WOLBROMIU

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Obsługi Szkół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272789927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolbrom

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/644 11 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniamoos@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moos.wolbrom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moos-wolbrom.logintrade.net/zapytania_email,93605,4b59302975883e8abcc907d9abff9449.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 364259871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 28

1.5.2.) Miejscowość: Wolbrom

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.wolbrom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1wolbrom.edupage.org/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zarzeczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 384002487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszarzecze@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspzarzecze.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Gołaczewach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 356737673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gołaczewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolagolaczewy@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgolaczewy.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wierzchowisku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 270207884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wierzchowisko 32b

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gim5spw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spwierzchowisko.itcom.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Wolbromiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 356737779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pod Lasem 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolbrom

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zespolszkol.wolbrom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs.wolbrom.pl/48/intro.html

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Dłużcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr REGON: 000729907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłużec 7

1.5.2.) Miejscowość: Dłużec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsdluzec@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsdluzec.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół podstawowych w Gminie Wolbrom oraz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Wolbrom do Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d90ebf-08c4-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00269511/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół podstawowych w Gminie Wolbrom oraz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Wolbrom do Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270706/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOOS.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 929867,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 1 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wolbromiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 30969,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 2 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zarzeczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81375,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 3 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/z Zespołu Szkół w Gołaczewach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 205678,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 4 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Wierzchowisku

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 209813,58 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 5 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/z Zespołu Szkół w Wolbromiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 119389,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 6 jest:
Dowóz i odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 192175,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia z zakresu części 7 jest:
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Wolbrom do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 90466,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91791,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Sobczyk Usługi Przewozowe "eSKA-BUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6372173705

7.3.3) Ulica: Konopnickiej 6/33

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-305

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98561,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98561,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98561,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS RD Robert Doniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6591016383

7.3.3) Ulica: Kalina Lisiniec 29

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98561,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277549,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277549,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277549,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MAJ-BUS" Danuta Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6591021444

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 72A

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277549,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169224,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180273,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169224,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans Gryf Robert Byczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6591020580

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 20/40

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169224,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95752,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95752,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95752,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kurkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6371771634

7.3.3) Ulica: Polna 33

7.3.4) Miejscowość: Kwaśniów Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 32-310

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95752,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 24.08.2022r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, złożonej przez Wykonawcę składającego ofertę nr 3 tj. Małgorzatę Kurkowską; ul. Polna 33; 32-310 Kwaśniów Górny. W dniu 30.08.2022r. Wykonawca ten przekazał Zamawiającemu oświadczenie dotyczące odstąpienia od podpisania umowy.
W związku z powyższym Zamawiający skorzystał z dyspozycji art. 263 ustawy i dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu. Następnie sporządzono kolejny ranking ofert, z którego wynika, iż ofertą najwyżej ocenioną spośród pozostałych jest oferta nr 8 złożona przez Wykonawcę Stupka Henryk; Kąpiele Wielkie 55; 32-340 Wolbrom. Wykonawca ten, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wyraził zgodę na zgodę na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą, w związku z czym Wykonawca ten został wezwany w dniu 01.09.2022r. do złożenia podmiotowych środków dowodowych, celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Przesłane przez Wykonawcę dokumenty zawierały nieścisłości, były niekompletne (nie zawierały m.in. wykazu zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług) i nie zostały podpisane żadnym z wymaganych elektronicznych podpisów (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym czy podpisem osobistym). W związku z powyższym Zamawiający wezwał wskazanego Wykonawcę w dniu 09.09.2022r. w trybie art. 128 ust. 1 ustawy, do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych. W odpowiedzi Wykonawca w dniu 12.09.2022r. przekazał podmiotowe środki dowodowe, które wciąż nie były kompletne – nie zawierały dokumentu (dokumentów) potwierdzających należyte zrealizowanie usług wskazanych w dołączonym wykazie usług. Ze względu na jednorazowy charakter wezwania Wykonawcy w trybie art. 128 ust. 1, Zamawiający nie mógł już wystosować kolejnego wezwania do Wykonawcy o uzupełnienie podmiotowego środka dowodowego. Tym samym zaistniała przesłanka do odrzucenia oferty Wykonawcy, określona w art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy – Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu i Zamawiający dokonuje czynności odrzucenia oferty.
Podstawa prawna odrzucenia oferty nr 8 złożonej przez Wykonawcę Stupka Henryk; Kąpiele Wielkie 55; 32-340 Wolbrom: art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy.
Po uchyleniu się od zawarcia umowy Wykonawcy składającego ofertę nr 3 tj. Małgorzata Kurkowska a także po odrzuceniu z postępowania oferty nr 8 (złożonej przez Wykonawcę Stupka Henryk – uzasadnienie odrzucenia w treści niniejszego pisma) oraz oferty nr 10 (złożonej przez Wykonawcę FHU SIGMATRANS Dariusz Dróżdż – uzasadnienie odrzucenia oferty w wyniku postepowania z dnia 24.08.2022r.,), kolejną w rankingu ofert (jedyną pozostałą ofertą w postępowaniu z zakresu części 6) pozostała oferta nr 9 złożona przez Wykonawcę FHU MAJ-BUS Danuta Maj, cena ofertowa 277 549,20 PLN (wyższa o 69 999,98 PLN od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Zamawiający jednocześnie informuje, iż nie może zwiększyć tej kwoty do wartości ceny ofertowej wskazanego Wykonawcy.
Tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wartości ceny ofertowej wskazanego Wykonawcy.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165726,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277549,20 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61597,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148822,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61597,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KALETA Renata Kaleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6370109525

7.3.3) Ulica: Os. Władysława Łokietka 21/23

7.3.4) Miejscowość: Wolbrom

7.3.5) Kod pocztowy: 32-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61597,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.