eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu laboratoryjnego do pracowni dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do pracowni dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aae1282-0e96-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego do pracowni dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aae1282-0e96-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wyposażenie laboratorium na potrzeby kierunku Kosmetologia w urządzenia laboratoryjne medyczne w tym: do krioterapii, fizjoterapii, mikroboplogi itp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/18/1104/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309151,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych do Laboratorium fizjologii, w tym:
a) Model wątroby z pęcherzykiem żółciowym 1 szt.
b) Model mózgu, (5 części) - 1 szt.
c) Model wątroby z pęcherzykiem żółciowym, trzustką i dwunastnicą w formie przekroju-1 szt.
d) Model dolnego odcinka układu pokarmowego- 1 szt.
e) Model męskiej miednicy z wyróżnioną prostatą-1 szt.
f) Model żeńskiej miednicy z przekrojem-1 szt.
g) Czaszka dydaktyczna na kręgosłupie szyjnym-1 szt.
h) Model nerki z nadnerczem-1 szt.
i) Model przekroju ludzkiego żołądka z widocznymi zmianami patologicznymi w skali 1:2 - 1 szt.
j) Model krtani w 3 krotnym powiększeniu – 1 szt.
k) Model piersi z chorobami- przekrój poprzeczny- 1szt.
l) Model zmian chorobowych jelita grubego- 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 9235,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Laboratorium fizjologii, w tym:
a) Miarka z kalkulatorem BMI– 10 szt.
b) Wzrostomierz ( stadiometr) - 2 szt.
c) Konduktometr – 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 18321,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla pracowni fizjoterapii o minimalnych parametrach opisanych w OPZ, w tym:
a) Lampa polimeryzacyjna LED B- 7 szt.
b) Dostawa i montaż kombajnu do zabiegów z fizykoterapii (terapii laserowej, ultradźwiękowej, elektroterapii i magnetoterapii) – 1 szt.
c) Dostawa i montaż aparatu do krioterapii na zimne powietrze – 1 szt.
d) Lampa sollux na statywie – 1 szt.
e) Lampa do terapii UVB – 2 szt.
wraz z przeprowadzeniem stacjonarnego szkolenia dla pracowników Zamawiającego co najmniej z zakresu obsługi oferowanego nw. urządzeń; szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia, w tym np. certyfikat producenta urządzenia uprawniający do przeprowadzenia szkoleń z obsługi lub przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia- dot. do pozycji:
b) Dostawa i montaż kombajnu do zabiegów z fizykoterapii (terapii laserowej, ultradźwiękowej,
elektroterapii i magnetoterapii) – 1 szt.
c) Dostawa i montaż aparatu do krioterapii na zimne powietrze – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4113,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora składu ciała z kolumną do użytku profesjonalnego z oprogramowaniem oraz przewodem do podłączenia do komputera w tym:
a) analizator składu ciała z kolumną do użytku profesjonalnego i przewodem do podłączenia do
komputera z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432000-2 - Aparatura do analizowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 31219,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Laboratorium mikrobiologii, w tym:
a) Palnik Laboratoryjny w zestawie z kartuszem- 10 szt.
b) Pipeta automatyczna - 10 szt. wraz z zestawem końcówek do pipety automatycznej- 10 szt.
c) Licznik kolonii drobnoustrojów – 5 szt.
d) Komora Thoma – 5 szt.
e) Mostek do barwienia preparatów z kuwetą - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42310000-2 - Palniki

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 44751,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Laboratorium mikrobiologii w tym:
a) Dostawa i instalacja cieplarki/inkubatora laboratoryjnego – 1 szt.
b) Lampa bakteriobójcza UV – 3 szt.
c) Zamrażarka niskotemperaturowa (- 80 0C) – 1 szt.
d) Wirówka laboratoryjna wraz z wyposażeniem – 1 szt.
e) Komora laminarna – 1 szt.
f) Anaerostat wraz z wyposażeniem – 1 szt.
g) Wytrząsarka kołyskowa – 1 szt.
h) Wytrząsarka orbitalna z 3 typami platformy- 1 szt.
i) Wytrząsarka orbitalna - 3 szt.
wraz z przeprowadzeniem stacjonarnego szkolenia dla pracowników Zamawiającego co najmniej z zakresu obsługi oferowanego nw. urządzeń; szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia, w tym np. certyfikat producenta urządzenia uprawniający do przeprowadzenia szkoleń z obsługi lub przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia- dot. do pozycji:
a) Dostawa i instalacja cieplarki/inkubatora laboratoryjnego – 1 szt.
c) Zamrażarka niskotemperaturowa (- 80 0C) – 1 szt.
d) Wirówka laboratoryjna wraz z wyposażeniem – 1 szt.
e) Komora laminarna – 1 szt.
f) Anaerostat wraz z wyposażeniem – 1 szt.
g) Wytrząsarka kołyskowa – 1 szt.
h) Wytrząsarka orbitalna z 3 typami platformy- 1 szt.
i) Wytrząsarka orbitalna - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

33152000-0 - Inkubatory

39711120-6 - Zamrażarki

38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 143580,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDKONSULTING TANITA POLSKA Sara Wylegalska - Jankowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301200720

7.3.3) Ulica: Jana Ludygi - Laskowskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-407

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9957,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17216,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9957,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe CHEMLAND Mariusz Bartczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321305372

7.3.3) Ulica: Ul. Usługowa, 3

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9957,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96214,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96214,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96214,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000034996

7.3.3) Ulica: ul. J.Krauthofera 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-203

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96214,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.