eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48 746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbee0f4a-eba3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013496/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207532/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa ul. Sikorskiego" w Dzierżoniowie. Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z przebudową ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie wraz z odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz przebudową przejść dla pieszych na aktywne, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana decyzja pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r., które obejmują w szczególności:
1) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i chodników (wraz z podbudową), krawężników, obrzeży, i elementów przeznaczonych do demontażu,
2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych krawężników i obrzeży betonowych,
3) wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych obrzeży betonowych,
4) wykonanie nawierzchni zatok autobusowych i zatok postojowych z kostki granitowej,
5) wykonanie wszystkich robót towarzyszących związanych z zagospodarowaniem terenu w obszarze inwestycji wynikających z dokumentacji projektowej,
6) budowę aktywnych przejść dla pieszych i doświetlenia przejść wraz z okablowaniem,
7) unieczynnienie i demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego,
8) wykonanie sieci oświetlenia terenu ulicy,
9) budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED,
10) budowę nowej kanalizacji deszczowej (po trasie istniejącej kanalizacji) o łącznej długości ok. 1085 m,
11) budowę nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
12) wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich studni, wpustów deszczowych, zasuw, zaworów i kratek znajdujących się w pasie realizowanych nawierzchni wraz z wymianą włazów oraz ram i pokryw,
13) wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu,
14) wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu "Przebudowa ul. Sikorskiego",
15) wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z przebudową drogi i ich powiązanie z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, dojściami do budynków, zjazdami itp. Wykonawca winien dostosować, a w razie potrzeby przebudować wszystkie dojścia i dojazdy do nowej niwelety zrealizowanych nawierzchni jezdni, chodników itd. z właściwym odprowadzeniem wód deszczowych. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową, itp.,
16) wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Instytucji dotującej, które zostaną określone po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Sugerowane wymiary tablicy 180x120cm. Tablicę informacyjną wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego, pleksi lub PCV o gr. min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić jednokrotną możliwość wprowadzenia zmian zapisów lub korekt treści zamieszonych na tablicy. Tablica ta zawiera w szczególności informacje dotyczące:
1) nazwy Funduszu;
2) nazwy zadania objętego dofinansowaniem;
3) kwoty udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w :
1) Projekcie Budowlanym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
2) Projekcie Wykonawczym: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Zespół Projektowy - Kazimierz Strzelczyk, Józef Kuśmierek,
3) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
4) Projekcie oznakowania robót dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk,
5) Projekcie docelowej organizacji ruchu dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Sikorskiego". Projektant Kazimierz Strzelczyk.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 125/2020 z dnia 18 lutego 2020r.
6. W ramach prac objętych zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od dostawcy energii elektrycznej - TAURON Dystrybucja S.A. nowych warunków przyłączenia do sieci. Zamawiający posiada warunki przyłączenia, które utraciły ważność.
7. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania oraz wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, a także udostępnienie placu budowy gestorom sieci celem wykonania przez nich robót remontowych na swoich zasobach jeżeli zajdzie taka konieczność,
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych,
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną,
7) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, mas mineralno-bitumicznych i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania,
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej na płycie CD,
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,
14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
15) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w cotygodniowych radach budowy,
16) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
17) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
19) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z uzgodnień, pozwoleń i decyzji zawartych w projekcie budowlanym jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót,
20) przekazania na prośbę Zamawiającemu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania np. kostka betonowa, kamienna z rozbiórki, którą Wykonawca winien oczyścić, ułożyć na paletach i zafoliować oraz przewieźć na wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 10 km od placu budowy. Podobnie inne elementy porozbiórkowe np. oprawy oświetleniowe itd. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z materiałów porozbiórkowych Wykonawca wywiezie je na składowisko odpadów i poniesie koszty ich składowania i utylizowania,
21) wykonania i montażu tablic informacyjnych (przed rozpoczęciem robót) o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 16 projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ) zgodnie z wytycznymi instytucji dotującej. Ponadto, w zakresie Wykonawcy robót jest spełnienie wymagań formalno-prawnych, w tym ustawy Prawo budowlane związanych z ustawieniem w/w tablicy tj. właściwego zgłoszenia niniejszych robót w tut. Starostwie Powiatowym i uzyskanie zgody na zainstalowanie przedmiotowych tablic informacyjnych (reklamowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9023673,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9046527,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9023673,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DR Infrastruktura Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DR Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871819799

7.3.3) Ulica: ul. Dolnośląska 8

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9023673,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.