eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium "Oblęgorek" wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe
oraz rozbudowa budynku o szyb windowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe
oraz rozbudowa budynku o szyb windowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a249731b-1fb8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.291.71.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn.: „Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy”.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Sanatorium „Oblęgorek” jest budynkiem wpisanym do rejestru zabytków.

1.2. Zakres inwestycji przewiduje:

Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:
– demontaż istniejących posadzek w pomieszczeniach podlegających przebudowie (zgodnie z częścią rysunkową);
– rozbiórka części istniejących ścian działowych (zgodnie z częścią rysunkowa);
– rozbiórka balkonów w miejscu planowanej rozbudowy o szyb windowy wraz z barierkami;
– wykucie otworów drzwiowych w istniejącej ścianie zewnętrznej przy projektowanym szybie windowym;
– wykucie bruzd w ścianach do osadzenia nadproży stalowych;
– demontaż stolarki okiennej i drzwiowej (w związku z planowaną inwestycją);
– demontaż armatury łazienkowej oraz skucie okładziny ściennej i posadzkowej pomieszczeń łazienek przeznaczonych do przebudowy;
– demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej łączonej na rąbek stojący
– rozbiórka więźby dachowej, drewnianej, płatwiowo-kleszczowej
– zabezpieczenia stropu i murów zewnętrznych ostatniej kondygnacji
– demontaż zewnętrznej, kutej balustrady belwederu wraz z jej podbudową i gzymsem
– demontaż pokrycia dachowego oraz konstrukcji, belwederu, inwentaryzacja pierwotnych elementów konstrukcji
– rozbiórka stropu żelbetowego nad klatką schodową wraz z demontażem klapy dymowej
– demontaż dwóch biegów schodowych o konstrukcji drewnianej opartych na spocznikach
– rozbiórka dwóch spoczników klatki schodowej odcinkowych, na belkach stalowych-
– rozkucie otworów drzwiowych celem poszerzenia drzwi do wymaganej przepisami szerokości 90cm na poziomie parteru, I piętra, II piętra
– pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;
– należy zdemontować napis „OBLĘGOREK” oraz ponownie zamontować.

Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:
– gruntowanie preparatami gruntującymi;
– przełożenie hydrantów wewnętrznych;
– pozostałe roboty przygotowawcze;

Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:
– wykonanie szybu windowego dla czterech kondygnacji - konstrukcja żelbetowa;
– montaż rynien dachowych i rur spustowych;
– wykonanie gzymsów w nawiązaniu do istniejących na przedmiotowym budynku (gzyms z wełny);
– nadbudowa ścian klatki schodowej na wysokość ok. 2,3 m, grubość ścian zewnętrznych 24cm, ściany murowane z bloczków betonu komórkowego na zaprawie termicznej, ocieplenie wełną mineralną 15 cm
– wykonanie stropu monolitycznego żelbetowego, wylewanego nad klatką schodową
– wykonanie dwóch biegów i dwóch spoczników monolitycznych żelbetowych wylewanych
– montaż klapy dymowej 120x120cm
– wzmocnienie istniejącego stropu nad II piętrem
– nadbudowa istniejących kominów
– wykonanie wentylacji hybrydowej
– dostawa i montaż windy czteroprzystankowej
– zamurowanie otworów okiennych w ścianie zewnętrznej zgodnie z częścią rysunkową;
– uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian uzupełnianych i projektowanych;
– wymurowanie ścian działowych (izolacja akustyczna z wełny mineralnej, zgodnie z rys.);
– zamurowanie wnęk umywalkowych w ścianach wewnętrznych – wyrównanie ścian;
– wykonanie okładziny ściennej pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - glazura do wysokości min. 2,05m w łazienkach na parterze, I piętrze, II piętrze;
– wykonanie okładziny ściennej pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - glazura do wysokości sufitu w łazienkach na poddaszu;
– wykonanie/ uzupełnienie terakoty w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych;
– wykonanie docieplenia szybu windowego z wełny fasadowej wraz z tynkiem systemowym;
– montaż sufitów podwieszanych g-k;
– malowanie ścian i sufitów w budynku (pomieszczenia nowotworzone oraz przebudowywane);
– montaż armatury łazienkowej wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych;
– montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, zgodnie z zaleceniami producenta;
– roboty wynikające z modernizacji instalacji sanitarnych i elektrycznych;
– pozostałe prace budowlane i wykończeniowe;

Prace ciesielskie i budowlane związane z realizacją poddasza:
– wykonanie nowej więźby dachowej oraz warstw dachowych zgodnie z opisami na rysunkach
– odtworzenie konstrukcji belwederu- na podstawie zinwentaryzowanych elementów oraz wykonanie poszycia z zachowaniem projektowanych warstw konstrukcyjnych
– renowacja /od strony wnętrza / murowanej z cegły, ściany lukarny belwederu, tynkowanie oraz osadzenie okna
– renowacja i montaż zgodnie z opisem balustrady belwederu
– wykonanie lukarny od strony wschodniej w tym: murowanie i ocieplenie ściany czołowej lukarny, wykonanie ścian bocznych w konstrukcji lekkiej wg opisu
– realizacja pokrycia dachowego z blachy płaskiej tytanowo-cynkowej łączonej na rąbek stojący z przekładka z maty strukturalnej. Wykonanie warstw dachowych wg projektu.
– wykonanie ścianek działowych grub. 12cm i 8cm oraz sufitów podwieszonych z płyt g-k typu fire wypełnionych wełną mineralną
– wykonanie obudowy elementów konstrukcji dachu oraz istniejących kominów z płyt g-k typu fire do odporności EI30
– wykonanie warstw posadzkowych oraz podłóg z wykładzin PVC bezspoinowych
– osadzenie stolarki okiennej okien połaciowych drewnianych obitych blachą oraz okien klasycznych lukarny
– osadzenie stolarki drzwiowej w tym o odporności EI 30
– wykonania i zamontowania po uzgodnieniu z Zamawiającym tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm wykonanej z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego plexi lub PCV o grubości min 3 mm zgodną z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (dz. U. z 2021 r. poz. 953),


1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
a) Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ nr 8, zawierającej:
- Projekt budowlany oraz projekty branżowe,
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
b) Przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ nr 9
c) Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ nr 7
d) Informacji uzupełniającej, która stanowi załącznik do SWZ nr 10

Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu
się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami oraz niniejszą SWZ jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez zamawiającego tj. do dnia 28.07.2023 r. do godz. 10:00 złożono 2 oferty.
Oferta z najniższą ceną, tj. 4 780 000,00 zł przewyższa znacznie kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i którą udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert w dniu 28.07.2023 r., tj. kwotę 2 451 536,25 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.