eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Remont drogi gminnej nr 120615C - ul. Nowe Osiedle na odcinku długości 0,18 km



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 120615C – ul. Nowe Osiedle na odcinku długości 0,18 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48542809632

1.5.8.) Numer faksu: +48542809654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/798222

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 120615C – ul. Nowe Osiedle na odcinku długości 0,18 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf731556-2bb1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi gminnej nr 120615C ul. Nowe Osiedle na odcinku długości 0,18 km

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem drogi gminnej nr 120615C – ul. Nowe Osiedle na odcinku długości 0,18 km. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty branży drogowej i sanitarnej odcinka drogi gminnej o istniejącej nawierzchni asfaltowej szerokości około 5,0 m z obustronnym chodnikiem z płyt chodnikowych oraz kostki brukowej. Odwodnienie jezdni powierzchniowe do istniejącej kanalizacji deszczowej. Otoczenie drogi stanowi zabudowa wielorodzinna.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.:
a) rozbiórki istniejących krawężników drogowych wraz z ławami betonowymi w ilości około 220 mb oraz obrzeży betonowych w ilości około 155 mb z wywozem i składowaniem/zagospodarowaniem,
b) miejscowej rozbiórki nawierzchni asfaltowej i podbudowy z kamieni polnych w miejscach wymienianych studni kanalizacji deszczowej przykanalików w ilości około 60 m2 z wywozem i składowaniem/zagospodarowaniem,
c) rozbiórki dróg dla pieszych z płytek betonowych w ilości około 260 m2 z wywozem i składowaniem/zagospodarowaniem,
d) montażu krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej z oporem w ilości około 220 mb,
e) wyrównawczego/miejscowego frezowania nawierzchni asfaltowej w ilości około 210 m2,
f) rozbiórki części nawierzchni asfaltowej w ilości około 500 m2,
g) podbudowy z kruszywa łamanego grubości 25 cm w ilości około 60 m2,
h) warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej w ilości około 180 t,
i) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm w ilości około 1050 m2 z robotami przygotowawczymi (oczyszczenie, dwukrotne skropienie emulsją asfaltową),
j) korytowania pod drogi dla pieszych i zjazdy w ilości około 70 m3,
k) nawierzchni dróg dla pieszych z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm w ilości około 260 m2 na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie podsypki piaskowe,
l) zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce piaskowej w ilości około 15 m2,
m) montażu obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem w ilości około 180 mb,
n) betonowych studzienek ściekowych z wpustami żeliwnymi w ilości 7 szt.,
o) wymiany studni rewizyjnych fi 1200 mm zabudowanych na kanałach kanalizacji deszczowej w ilości 2 szt.,
p) wymiany przykanalików betonowych na wykonane z rur PVC fi 200 mm w ilości około 30 mb,
q) regulacji pionowej elementów infrastruktury, w tym:
- włazów studni rewizyjnych w ilości około 10 szt.,
- zaworów wodociągowych w ilości około 3 szt.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 5 i Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 sierpnia 2023 roku do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.