eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba76b9aa-3778-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba76b9aa-3778-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061142/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych w ramach projektu "Sami Dzielni"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Sami-Dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi” realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, II Oś Priorytetowa – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-16/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33991,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby realizacji wydarzeń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, w ramach Zadania 3 projektu pn. ,,Sami-dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi’’ realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, II Oś Priorytetowa – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Zamówienie obejmuje:
1. Cześć I zamówienia obejmuje zapewnienie poniższych usług w ramach realizacji jednego wydarzenia:
1) Zapewnienie zakwaterowania ze śniadaniem w pokoju 1-osobowym dla maksymalnie 10 osób (grupa korzystająca wyłączenie z jednego noclegu) – w dniu 20 września 2023 r. lub 21 września 2023 r.;
2) Zapewnienie zakwaterowania ze śniadaniem w pokoju 2-osobowym dla maksymalnie 10 osób (grupa korzystająca wyłączenie z jednego noclegu) – w dniu 20 września 2023 r. lub 21 września 2023 r.;
3) Zapewnienie 2 noclegów ze śniadaniami i kolacją (w drugim dniu pobytu) w pokoju jednoosobowym dla maksymalnie 20 osób (grupa korzystająca z dwóch noclegów) – w dniach 20 i 21 września 2023 r.
4) W przypadku braku pokoju jednoosobowego Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania większego pokoju do pojedynczego wykorzystania, w cenie nie wyższej niż zaoferowana cena za pokój jednoosobowy.
5) Wymogi dotyczące obiektu oraz wyżywienia dla uczestników wskazane są w OPZ
Szczegółowy OPZ znajduje się w dokumentacji postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 17128,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby realizacji wydarzeń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, w ramach Zadania 3 projektu pn. ,,Sami-dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi’’ realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, II Oś Priorytetowa – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Zamówienie obejmuje:
Część II zamówienia obejmuje zapewnienie poniższych usług w ramach realizacji jednego wydarzenia:
1) Zapewnienie zakwaterowania ze śniadaniem w pokoju 1-osobowym dla maksymalnie 8 osób (grupa korzystająca wyłączenie z jednego noclegu) – w dniu 20 września 2023 r. lub 21 września 2023 r.;
2) Zapewnienie zakwaterowania ze śniadaniem w pokoju 2-osobowym dla maksymalnie 12 osób (grupa korzystająca wyłączenie z jednego noclegu) – w dniu 20 września 2023 r. lub 21 września 2023 r.;
3) Zapewnienie 2 noclegów ze śniadaniami i kolacją (w drugim dniu pobytu) w pokoju jednoosobowym dla maksymalnie 20 osób (grupa korzystająca z dwóch noclegów) – w dniach 20 i 21 września 2023 r.
4) W przypadku braku pokoju jednoosobowego Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania większego pokoju do pojedynczego wykorzystania, w cenie nie wyższej niż zaoferowana cena za pokój jednoosobowy.
5) Wymogi dotyczące obiektu oraz wyżywienia dla uczestników wskazane są w OPZ.
Szczegółowy OPZ znajduje się w dokumentacji postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 16862,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na obydwie części Zamówienia została złożona 1 oferta przez Wykonawcę SUN&MORE sp. z o.o., ul. Antoniego Madalińskiego 8 lokal 215, 70-101 Szczecin. Oferta wykonawcy w każdej części Zamówienia została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp jako niezgodna z przepisami Ustawy, w związku z art. 63 Ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca przedłożył formularz ofertowy oraz formularz cenowy w postaci jednego pliku w formacie pdf, który nie został opatrzony podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym – co wynika z dokonanej weryfikacji przy użyciu oprogramowania 5 kwalifikowanych dostawców usług zaufania: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Enigma Systemy Ochrony Informacji, EuroCert, Asseco Data Systems oraz dodatkowo poprzez funkcjonalność E-puap służącą do podpisywania oraz weryfikacji podpisów na dokumencie. Każda powyższa weryfikacja zwracała ten sam wynik informujący o braku podpisu bądź braku możliwości wybrania pliku do weryfikacji z uwagi na okoliczność, iż system nie wykrył podpisu, natomiast system E-puap nie wyświetlał informacji o zawartych w pliku podpisach a jedynie umożliwiał jego podpisanie. W związku z powyższym, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na obydwie części Zamówienia została złożona 1 oferta przez Wykonawcę SUN&MORE sp. z o.o., ul. Antoniego Madalińskiego 8 lokal 215, 70-101 Szczecin. Oferta wykonawcy w każdej części Zamówienia została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp jako niezgodna z przepisami Ustawy, w związku z art. 63 Ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca przedłożył formularz ofertowy oraz formularz cenowy w postaci jednego pliku w formacie pdf, który nie został opatrzony podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym – co wynika z dokonanej weryfikacji przy użyciu oprogramowania 5 kwalifikowanych dostawców usług zaufania: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Enigma Systemy Ochrony Informacji, EuroCert, Asseco Data Systems oraz dodatkowo poprzez funkcjonalność E-puap służącą do podpisywania oraz weryfikacji podpisów na dokumencie. Każda powyższa weryfikacja zwracała ten sam wynik informujący o braku podpisu bądź braku możliwości wybrania pliku do weryfikacji z uwagi na okoliczność, iż system nie wykrył podpisu, natomiast system E-puap nie wyświetlał informacji o zawartych w pliku podpisach a jedynie umożliwiał jego podpisanie. W związku z powyższym, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.