eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych na parterze i piętrze II budynku M-SCKZ i U w Inowrocławiu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych na parterze i piętrze II budynku M-SCKZ i U w Inowrocławiu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych na parterze i piętrze II budynku M-SCKZ i U w Inowrocławiu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e48912-261f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039766/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych na parterze i piętrze II budynku M-SCKZiU w Inowrocławiu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje się w informacjach dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.85.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje także wszelkie niezbędne formalności i roboty towarzyszące, tj.:
1) zgłoszenie w/w prac właściwym organom wraz ze sporządzeniem i uzgodnieniem niezbędnej do tego dokumentacji formalno- prawnej, wykonanie pomiarów, prób, badań, itp., koniecznych do prawidłowej realizacji prac, objętych przedmiotem zamówienia, wraz z dokonaniem związanych z tym opłat;
2) dopełnienie wszelkich formalności, związanych z wykonaniem przedmiotowych prac, uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów formalno-prawnych od odpowiednich organów i instytucji, m. in. pozwoleń, uzgodnień, zgód, opinii, decyzji, odbiorów i innych, wraz z dokonaniem związanych z tym opłat;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu prac, uzyskanie wymaganych przepisami odbiorów od odpowiednich służb i organów;
4) zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób niepowołanych;
5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (BIOZ);
6) wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych wraz z uiszczeniem opłaty;
7) uporządkowanie budynku i terenu po wykonaniu robót,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559753,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559753,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559753,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Wielobranżowe ADI-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562308935

7.3.3) Ulica: Płonkówko nr 37A

7.3.4) Miejscowość: Płonkówko

7.3.5) Kod pocztowy: 88-111

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559753,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji nastąpi do 120 dni od zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.