eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Chełmiński › Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap IX.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap IX.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap IX.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e283d922-d75b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017715/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap IX.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: „Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap IX”.
Ruiny Zamku w Radzyniu Chełmińskim są obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/1378 z dnia 18.10.1934 r. zlokalizowane na działce nr 11 obręb Radzyń Chełmiński.
Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków. W przypadku braku dofinansowania zadania ze środków MKiDN, inwestycja nie będzie realizowana.
Zadanie obejmuje:
1) konserwację zagrożonego lica elewacji wieży południowo-zachodniej zamku w Radzyniu Chełmińskim (w zakresie ściany zachodniej, części ściany północnej do muru kurtynowego zachodniego) oraz lica muru kurtynowego od strony wewnętrznej (wschodniej) ganku południowo-zachodniego z ościeżami okien;
2) renowację korony murów z warstwą hydroizolacji – odcinek korony muru zachodniego wraz ze strzępiami nad gankiem południowo-zachodnim od wieży do krawędzi północnej ganku oraz muru wschodniego z nadprożem okna;
3) wymianę bariery ganku zachodniego.
Szczegółowy zakres prac:
czyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni ceglanych, odsalanie powierzchni murów, odgrzybienie podłoży, wzmacnianie podłoży przy renowacji starego budownictwa – powierzchnie z cegły, naprawa powierzchni murów zabytkowych przy głębokości kłucia do ½ cegły na zaprawie renowacyjnej piaskowo-wapiennej, uzupełnienie ubytków cegieł za pomocą zaprawy renowacyjnej mineralnej podbarwionej w masie na kolor otoczenia, konsolidacja muru w strefie pionowego pęknięcia prętami spiralnymi ze stali austenistycznej mocowanymi poprzecznie do pęknięć z kotwieniem w spoinie murów, uzupełnienie fug wątku cokołu kamiennego elewacji zaprawą wapienno-trasową, hydrofobizacja podłoży przy renowacji starego budownictwa – warstwa izolacji od wody rozbryzgowej na 3 warstwach cegieł, wykucie starych spoin na murach z cegły zabytkowej, spoinowanie murów z cegły zabytkowej, barwienie cegieł wbudowanych w elewację budynku, wymiana skorodowanych rur – 2 sztuki, rozebranie ścian korony muru, uzupełnienie i naprawa muru z cegły zabytkowej na zaprawie renowacyjnej piaskowo-wapiennej, odtworzenie korony muru z cegły zabytkowej mrozoodpornej na zaprawie renowacyjnej hydrofobowej, wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej, wymiana barierki ganku zachodniego na barierkę przeszkloną, montaż i demontaż rusztowań.
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy (zał. Nr 5)
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 6)
3) Przedmiary robót (zał. Nr 7)
4) Projekty budowlane (zał. Nr 8).
Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w/w robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr 232.2011 z dnia 16.06.2011 r. Starosty Powiatu Grudziądzkiego oraz decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu Nr UAB/19/2011 z dnia 04.02.2011r. , projektem konserwatorsko - budowlanym zabezpieczenia i konserwacji murów ruin zamku konwentualnego w Radzyniu Chełmińskim, cz. I i cz. II oraz korektami i uzupełnieniami do tego projektu.
Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo – finansowe oraz harmonogram wykonania robót budowlanych, które będą załącznikami do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kryteria
równoważności oraz pozostałe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228005,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315757,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228005,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361008016

7.3.3) Ulica: ul. Grota Roweckiego 168

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-214

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż rusztowań, koordynacja prac


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228005,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.