eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na terenie NW Limanowa - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Limanowa - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16827,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Limanowa-Etap-I.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Limanowa - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7626d4bf-11ab-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Roboty budowlane na terenie NW Limanowa - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.74.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Zasyp wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym na potoku Chyszówki w km 1+600-1+700 Chyszówki, gm. Dobra.

Zakres planowanych do wykonania prac utrzymaniowych to zasyp wyrwy brzegowej na lewym brzegu na odcinku o dł.ok.55mb. W bezpośrednim sąsiedztwie potoku Chyszówki występuje zabudowa mieszkalno - gospodarcza. Planowane prace obejmują:
• Przygotowanie brzegu pod zasyp wyrwy na dł. Ok 60mb
• Wycięcie zagajników na pow. - ok 0,01ha
• Wykonanie niezbędnych robót ziemnych i wykopów- 45m3
• Zasyp prawej wyrwy brzegowej narzutem kamiennym w ilości 150m3
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki z łyżką podsiębierną, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych. Do wykonania prac utrzymaniowych posłużą wyłącznie materiały naturalne tj. kamień naturalny łamany.
Metodyka prowadzenia prac.
a) Przygotowanie brzegu pod zasyp wyrwy wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi
b) Wykonanie zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym.
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.28.2023.ED z dnia 27.03.2023r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 47906,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy brzegowej na potoku Bez Nazwy w km 0+050-0+350 w m. Tymbark, gm. Tymbark.

Celem zadania jest zrealizowanie prac utrzymaniowych związanych z udrożnieniem koryta potoku i zasypem wyrw brzegowych na potoku bez Nazwy w km 0+050 - 0+350 w m. Tymbark gm. Tymbark.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziany do wykonania jest następujący zakres prac:
• Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników rzadkich wraz z rozdrobnieniem - 0,02 ha
• Roboty ziemne na odkład przygotowanie skarpy pod zasyp kamieniem – 78,75 m3
• Roboty ziemne na odkład - przemieszczenie odsypisk z wbudowaniem materiału
• rodzimego w wyrwę - 244,00 m3
• Uporządkowanie pni i karpiny z powalonych drzew z wbudowaniem w podstawie wyrwy - 10,00 mp
• Wykonanie i rozebranie czasowego zjazdu do koryta potoku z płyt betonowych tupu MON - 90 m2
• Zasyp wyrw kamieniem naturalnym D>0,6 m z zaklinowaniem dowiezionym z kamieniołomu -315,00 m3
• Transport technologiczny kamienia - 270,00 m3
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (naturalnego kamienia łamanego). Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dostarczony w obręb koryta cieku z pobliskich kamieniołomów
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.27.2023.ED z dnia 27.03.2023r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 121530,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Udrożnienie koryta potoku i zasyp wyrwy brzegowej na potoku Słopniczanka w km 0+800 - 1+100
w m. Tymbark gm. Tymbark.
Celem zadania jest z udrożnienie koryta potoku i zasyp wyrwy brzegowej na potoku Słopniczanka w km 0+800 - 1+100 w m. Tymbark gm. Tymbark. Zasadniczym celem zadania jest zabudowa lokalnej wyrwy brzegowej zagrażającej ulicy Targowej.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziany do wykonania jest następujący zakres prac:
• Roboty przygotowawcze - Uporządkowanie terenu z rumoszu drzewnego (karpina i gałęzie)
z wbudowaniem w wyrwę na tzw. opaskę uśpioną- 20 mp
• Wykonanie udrożnienia koryta potoku na odkład z wbudowaniem materiału na zasyp pod oberwaną prawą skarpę niezbędnych robót ziemnych – 1926 m3
• Zabudowa wyrwy kamiennym naturalnym z uformowaniem i zaklinowaniem – kubatura 455 m3
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.23.2023.ED z dnia 13.03.2022r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 162153,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Zasyp i zabudowa wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym na potoku Czarna Rzeka w km 2+150-2+250 w m. Słopnice, gm. Słopnice.

Zasadniczym celem zadania jest zabudowa lokalnej wyrwy brzegowej. Na przedmiotowym odcinku teren koryta zasadniczego stanowi dz.ew.nr 1489 położoną w obrębie Słopnice Królewskie, jednostka ewidencyjna Słopnice oraz działki nr 2342/2, które w wyniku wyznaczenia nowej linii brzegu są własnością Skarbu Państwa w administracji PGW Wody Polskie.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziany do wykonania jest następujący zakres prac:
• Wykonanie udrożnienia koryta potoku na odkład z wbudowaniem materiału na zasyp pod oberwaną prawą skarpę niezbędnych robót ziemnych – ok 470,00 m3
• Zabudowa wyrwy kamiennym naturalnym z uformowaniem i zaklinowaniem – ok 310,00 m3
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (naturalnego kamienia łamanego).Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dostarczony w obręb koryta cieku
z pobliskich kamieniołomów. Urobek żwirowo ziemny z udrożnienia zostanie przełożony pod istniejącą wyrwę
w celu jej zasypania i odsunięcia głównego nurtu od prywatnej nieruchomości.
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.20.2023.ED z dnia 24.02.2022r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 97320,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Udrożnienie odcinkowe koryta potoku wraz z uzupełniniem ubytków w istniejącej zabudowie kamiennej i zasyp wyrw na potoku Zbludza w km 0+100-0+300 oraz w km 0+600-0+700 w m. Kamienica gm. Kamienica.

Celem zadania jest udrożnienie odcinkowe koryta potoku wraz z uzupełniniem ubytków w istniejącej zabudowie kamiennej i zasyp wyrw na potoku Zbludza w km 0+100-0+300 oraz w km 0+600-0+700 w m. Kamienica gm. Kamienica
W ramach przedmiotowego zadania przewidziany do wykonania jest następujący zakres prac:
• Wycinka niezbędnych zagajników i drobnych zakrzaczeń w obrębie prac z uporządkowaniem terenu robót i przygotowanie do prac zasadniczych - pow. ok 0,01 ha .
• Wykonanie udrożnienia koryta potoku na odkład z wbudowaniem materiału w nurt pod istniejące umocnienia oraz niezbędnych robót ziemnych – ok 130,00 m3
• Zasyp wyrwy dna z uzupełnieniem ubytków w bystrzu kamiennym podpierającym wypad istniejącego gurtu gabionowego – ok 98,00 m3
• Zasyp wyrwy dna narzutem kamiennym wzdłuż uszkodzonych koszy siatkowo kamiennych w celu podparcia istniejących umocnień. – ok 10,00 m3
• Zasyp wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym z zaklinowaniem- zabudowa wyrwy brzegowej w km 0+600-0+700 – ok 100 m3
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (naturalnego kamienia łamanego).Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dostarczony w obręb koryta cieku z pobliskich kamieniołomów. Urobek żwirowo ziemny z udrożnienia odcinka powyżej gurtu zostanie przełożony pod istniejące umocnienia i zniwelowany do poziomu lustra wody.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki z łyżką podsiębierną, ładowarki kołowej, samochodów ciężarowych samowyładowczych oraz wozideł małogabarytowych dostarczających kamień bezpośrednio do miejsca wbudowania. Do wykonania prac utrzymaniowych posłużą wyłącznie materiały naturalne tj. kamień naturalny łamany. Dostęp do koryta cieku: zjazd z drogi powiatowej , następnie drogą gminna z której będzie następował zjazd w kierunku koryta. Dostęp i dojazd do koryta cieku na przedmiotowym odcinku jest utrudniony.
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.19.2023.ED z dnia 6.03.2023r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 60940,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Zasyp wyrw na potoku Mogielica w km 2+490-2+550 w m. Słopnice gmina Słopnice.

Celem zadania jest zasyp wyrw na potoku Mogielica w km 2+490-2+550 w m. Słopnice, gmina Słopnice. W ramach przedmiotowego zadania przewidziany do wykonania jest następujący zakres prac:
Wykonanie niezbędnych robót ziemnych- wstępne profilowanie skarp pod zasyp kamienny – 45m3
• Zasyp wyrwy brzegu lewego –140 m3
• Zasyp wyrwy brzegu prawego - 30,00 m3
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (naturalnego kamienia łamanego). Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dostarczony w obręb koryta cieku z pobliskich kamieniołomów.
Roboty będą prowadzone zgodnie z Postanowieniem RDOŚ w Krakowie znak: ST-II.670.39.2023.ED z dnia 13.04.2023r. o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania działań objętych zgłoszeniem KR.3.2.531.8.2023.MW.

UWAGA: prace w ramach wszystkich części zamówienia musza być prowadzone pod kontrolą nadzoru przyrodniczego. Szczegółowe zasady sprawowania nadzoru określa Opis przedmiotu zamówienia właściwy dla danej części zamówienia oraz projekt umowy. Koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 52770,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42508,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66240,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42505,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna 1d

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42508,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106502,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153110,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106502,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna 1d

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106502,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133959,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250661,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133959,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Uchacz Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73718620099

7.3.3) Ulica: Podłopień 303

7.3.4) Miejscowość: Tymbark

7.3.5) Kod pocztowy: 34-650

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133959,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95201,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130749,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95201,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Melioracyjno-Budowlany „WiR” Wiesław Młynarczyk – Ryszard Biedroń sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000970

7.3.3) Ulica: Z. Augusta 12

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95201,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61576,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94839,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61576,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna 1d

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61576,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49040,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49040,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna 1d

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49040,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.