eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ISKRA Zbigniew Rółkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790230716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 38

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kino.iskra@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kino-iskra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c0204bd-15d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prywatny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0204bd-15d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00280553/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Wymiana projektora cyfrowego 2K na projektor cyfrowy laserowy 4K w Kinie Iskra w Augustowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego -aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 4K-2D.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest treści Załącznika Nr 4 do SWZ.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Adres dostawy i montażu: Kino Iskra, ul. 3 Maja 38, 16-300 Augustów.
2) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji,
3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń,
4) Szkolenie w zakresie użytkowania systemu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego (do 4 osób).
5) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac.
6) Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ.
8) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z normami obowiązującymi dla obiektów kinowych, w tym m.in. DCI (Digital Cinema Initiatives).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-16-00-434

7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-18 do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.