eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewkowo › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze szkoleniem z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze szkoleniem z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia

1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gniewkowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gniewkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze szkoleniem z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef55a0fc-0aa2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031048/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina o numerze POPC.05.01.00-0001/21-00”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268865,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) serwera- 1 szt.
b) szafy rackowej- 1 szt.
c) oprogramowania do serwera- 50 licencji dla użytkowników i 5 licencji do urządzenia
d) zasilacza awaryjnego do serwera- 1 szt.
e) oraz usługę w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego serwera
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.5.) Wartość części: 51997,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) urządzenia zabezpieczającego UTM z licencją- 1 szt.
b) urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi z licencją- 1 szt.
c) urządzenia zabezpieczającego pocztę e-mail z licencją- 1 szt.
d) przełącznika sieciowego (rozdzielacza)- 3 szt.
e) przełącznika sieciowego (switch)- 4 szt.
f) oraz usługi w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego urządzenia zabezpieczającego UTM, urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.5.) Wartość części: 77299,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) urządzeń wielofunkcyjnych- 2 szt.
b) oraz usługę w zakresie wdrożenia sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dotyczącego urządzeń wielofunkcyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 21936,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) komputerów stacjonarnych- 14 szt.
b) pakietów biurowych- 14 szt.
c) zasilaczy awaryjnych do komputerów- 40 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 85429,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) oprogramowania zabezpieczającego systemów informatycznych – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2e do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 27894,31 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w Gniewkowie z zakresu cyberbezpieczeństwa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2f do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4308,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761586447

7.3.3) Ulica: Dworcowa 10A

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania o udzielenie zamówienia- załącznikiem nr 2b do Specyfikacji Warunków Zamówienia, wymagał dostawy urządzenia zabezpieczającego UTM
z licencją, urządzenia zabezpieczającego UTM Wifi z licencją oraz urządzenia zabezpieczającego pocztę mailową z licencją. Zamawiający wymagał dostarczenia ww. urządzeń wraz z licencjami, nie określając jednocześnie okresu licencjonowania urządzeń, a jedynie określając minimalny oraz dodatkowo punktowany, oferowany okres gwarancji i rękojmi na urządzenia. Okresu gwarancji i rękojmi udzielonej na urządzenia nie można utożsamiać z okresem licencjonowania urządzenia. Powyższe oznacza, że postanowienia Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia były niejednoznaczne oraz nieprecyzyjne i doprowadziły do złożenia dwóch nieporównywalnych ofert. Ponadto fakt, że postanowienia były niejednoznaczne i prowadziły do złożenia ofert nieporównywalnych został udowodniony treścią złożonych ofert. Wykonawca Nbit Jarosław Jenczmionka
Sp. z o.o. zaoferował urządzenia z 12 miesięcznym okresem licencji, natomiast wykonawca COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. zaoferował urządzenia z 36 miesięcznym okresem licencji. Dopuszczenie do tak różnych możliwości rozumienia dokumentacji zamówienia powoduje brak możliwości porównania złożonych ofert. W tym stanie rzeczy postępowanie nie zapewnia równego traktowania Wykonawców i prowadzi do naruszenia art. 16 ustawy Pzp, uniemożliwiając wybór oferty najkorzystniejszych zgodnie z przepisami ustawy.
W sytuacji gdy oferty są nieporównywalne, a zamawiający jest już po otwarciu ofert, należy postępowanie takie unieważnić jako, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia i wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe potwierdzone zostało również w orzeczeniu Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 28 czerwca 2019 r., sygn. akt KIO 1068/19, w którym czytamy, iż: "skład orzekając stwierdził, że oferty są nieporównywalne, nie można doprowadzić do ich porównywalności z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a nieporównywalność ofert wynika z postanowień SIWZ. Wobec powyższych okoliczności Izba stwierdziła, że postępowanie w zakresie części 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a więc doszło do naruszenia art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dlatego orzeczono jak w sentencji." Obecnie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Przesłanka unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp nakazuje zamawiającemu unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ustawodawca wymaga wykazania trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania przepisu. Po pierwsze, musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. A zatem nie może to być jakakolwiek wada, którą obarczone jest postępowanie, ale wada powodująca niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Konieczne jest więc wystąpienie związku przyczynowego pomiędzy zaistniałą wadą a niemożnością zawarcia umowy. Po trzecie wada ta musi być niemożliwa do usunięcia (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18 marca 2022 r., sygn. akt KIO 613/22).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29004,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24969,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bartosz Preder

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRO- SERWIS Karol Reisner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671258960

7.3.3) Ulica: Toruńska 151

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-880

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24969,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta.
W myśl art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Unieważnienie postępowania w przypadku określonym w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp jest obligatoryjne. Ustawodawca w tym zakresie nie zostawił zamawiającemu możliwości fakultatywnego podejmowania decyzji – zaistnienie okoliczności zawartych w art. 255 skutkuje unieważnieniem postępowania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1847,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1847,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doering & Partnerzy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792735140

7.3.3) Ulica: Łokietka 5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1847,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.