eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka



Og³oszenie z dnia 2023-08-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chocimska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 583 66 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brpd.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb184ef-0c3b-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Ochrona praw dzieci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adb184ef-0c3b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00356831

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00105246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/13/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 297163,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie siedziby Biura Rzecznika Praw Dziecka po³o¿onej w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6, 00-791 Warszawa, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Ochrona obiektu bêdzie odbywaæ siê ca³odobowo, siedem dni w tygodniu, wy³±cznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umów o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy – minimum 4 pe³ne etaty, wskazane przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu w pisemnym wykazie pracowników dedykowanych do realizacji zamówienia. Ochrona w budynku Zamawiaj±cego bêdzie realizowana przez jedno stanowisko ochrony. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy (dalej tak¿e „PPU”) – Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej tak¿e „OPZ”. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 318619,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 360432,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318619,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA Security sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383216016

7.3.3) Ulica: ul. Miszewskiego 3/2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Podwykonawca Seris Konsalnet Holding S.A. UL. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa w zakresie zapewnienia patrolu/ grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 318619,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia 12 m-cy pocz±wszy od dnia 1.09.2023 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.