eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka



Og³oszenie z dnia 2023-06-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chocimska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 583 66 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brpd.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Ochrona praw dzieci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adb184ef-0c3b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263862

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00105246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb184ef-0c3b-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl i drog± elektroniczn± na adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy z³o¿enia oferty). Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb184ef-0c3b-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (sk³adanie ofert za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy oraz komunikacja z wy³±czeniem sk³adania ofert poprzez formularze do komunikacji dostêpne w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) i drog± elektroniczn± na adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy z³o¿enia oferty). Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, okre¶lone w instrukcji oraz regulaminie oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu i instrukcji. Wszelkie zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiaj±cy oraz Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer referencyjny postêpowania - znak postêpowania BRPD/ZP/13/2023, numer og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): BRPD przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w post.o udzielenie zamówienia publicznego,a tak¿e znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (KRS, CEiDG RP, KRK),w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych.W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w spr.ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, maj± charakter danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest Biuro Rzecznika Praw Dziecka ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa. Kontakt z Administratorem listownie lub osobi¶cie pod adresem siedziby,za po¶rednictwem poczty elektronicznej iod@brpd.gov.pl.Administrator wyznaczy³ IOD, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dot. przetwarzania danych osobowych na adres iod@brpd.gov.pl lub listownie na adres siedziby Administratora. Administrator w ramach postêpowania przetwarza dane osobowe:1)w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania, w tym weryfikacji spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dot.wykonania przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest uPzp,2)w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub te¿ by dochodziæ ewentualnych roszczeñ zwi±zanych z postêpowaniem. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. W przypadku zawarcia umowy dane osobowe bêd± przechowywane przez ca³y czas trwania umowy. Po tym okresie bêd± archiwizowane w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± Administratora.Odbiorcami danych osobowych bêd±:1)osoby/ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w zakresie wynikaj±cych z art.18 i art.74 uPzp, w tym innym podmiotom bior±cym udzia³ w postêpowaniu i innym osobom ¿±daj±cym dostêpu do dokumentacji postêpowania; 2)organom w³adzy publicznej w wykonaniu obowi±zków prawnych;3)podmioty wspó³pracuj±ce z Administratorem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art.28 RODO, m.in. w zwi±zku ze wsparciem w zakresie IT,Pzp, obs³ug± korespondencji.Dane nie bêd± przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych. Podanie danych osobowych jest warunkiem wziêcia udzia³u w postêpowaniu i wynika z uPzp.Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿liwo¶æ oceny ofert i zawarcia umowy. Osoba fizyczna, której dane s± przetwarzane ma prawo:dostêpu do swoich danych osobowych;¿±dania sprostowania swoich danych osobowych;¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych ze wzglêdu na szczególn± sytuacjê;wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych-Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.Osoba fizyczna,której dane s± przetwarzane nie ma prawa:do usuniêcia danych osobowych,w zw. z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO;do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art.20 RODO;do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie innym ni¿ opisany pkt. 1 lit.d powy¿ej,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu. cd. w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba fizyczna, której dane s± przetwarzane ma prawo: 1)¿±dania sprostowania swoich danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); 2)¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/13/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 297163,63 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie siedziby Biura Rzecznika Praw Dziecka po³o¿onej w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6, 00-791 Warszawa, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Ochrona obiektu bêdzie odbywaæ siê ca³odobowo, siedem dni w tygodniu, wy³±cznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umów o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy – minimum 4 pe³ne etaty, wskazane przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu w pisemnym wykazie pracowników dedykowanych do realizacji zamówienia. Ochrona w budynku Zamawiaj±cego bêdzie realizowana przez jedno stanowisko ochrony. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy (dalej tak¿e „PPU”) – Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej tak¿e „OPZ”. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia w ochronie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej-w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym skierowania do realizacji zamówienia – ¶wiadczenia us³ug ochrony w budynku Zamawiaj±cego (nie dotyczy patrolu interwencyjnego i nadzoru)- wy³±cznie osób – pracowników ochrony -posiadaj±cych minimum 6 miesiêczny sta¿ pracy w ochronie budynków u¿yteczno¶ci publicznej, Zamawiaj±cy przyzna w niniejszym kryterium ofercie 5 pkt. Kryterium Znajomo¶æ obs³ugi systemu p.po¿. u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego osób skierowanych do wykonania zamówienia w budynku Zamawiaj±cego-w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym skierowania do realizacji zamówienia – ¶wiadczenia us³ug ochrony w budynku Zamawiaj±cego (nie dotyczy patrolu interwencyjnego i nadzoru)- wy³±cznie osób – pracowników ochrony -posiadaj±cych znajomo¶æ obs³ugi systemu p.po¿. u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego IGNIS 1000, Zamawiaj±cy przyzna w niniejszym kryterium ofercie 5 pkt. Szczegó³owy opis kryteriów oceny ofert w rozdz. XII SWZ.
Ocenie zostan± poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, a ich oferty nie zosta³y odrzucone. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych szczegó³owo w rozdz. XVII SWZ. £±czna ocena oferty zostanie obliczona jako suma punktów przyznanych w opisanych poni¿ej kryteriach. Zasady przyznawania punktów w ka¿dym kryterium opisano w SWZ. Najkorzystniejsz± spo¶ród z³o¿onych wa¿nych i niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert bêdzie oferta o najwy¿szej ³±cznej liczbie zdobytych punktów w ramach ww. kryteriów. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w ten sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia w ochronie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomo¶æ obs³ugi systemu p.po¿. u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego osób skierowanych do wykonania zamówienia w budynku Zamawiaj±cego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego, dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez ministra w³a¶ciwego ds. wewnêtrznych zgodnie z ustaw± z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 1995);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy do¶wiadczenia w realizacji us³ug o podobnym charakterze i uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 800 m2, z których ka¿da trwa³a nieprzerwanie przez okres minimum 8 m-cy oraz mia³a warto¶æ co najmniej 180 000 PLN brutto. Przez budynki u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ obiekty wg definicji zawartej w § 3 ust. 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U z 2022 r. poz. 1225). W przypadku us³ug trwaj±cych, us³ugi te musz± spe³niaæ warunek warto¶ci i okresu realizacji na dzieñ sk³adania ofert.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu metod± spe³nia/nie spe³nia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) w celu potwierdzenia braku postawy do wykluczenia, o której mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 1 SWZ - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia wskazanego podmiotowego ¶rodka dowodowego, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego ¶rodka.
b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) w celu wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 1 SWZ- aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra w³a¶ciwego ds. wewnêtrznych zgodnie z ustaw± z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);
b) w celu wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 2 SWZ - wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej, dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sk³ada ofertê sk³ada na Formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ. Oferta musi ona zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) o¶wiadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ; b) pe³nomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy);c) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 6 SWZ. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);d) uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. Za Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uznaje siê tak¿e wspólników spó³ki cywilnej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 4. Wszelka korespondencja Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia prowadzona bêdzie wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem. 5. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej uzna za spe³niony warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej je¿eli jego spe³nienie wyka¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 8. Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy: 1)gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów umowy do obowi±zuj±cego stanu prawnego; 2)gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian organizacyjnych
po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów umowy do zaistnia³ych zmian; 3)gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób,Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie umo¿liwiaj±cym usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ;4)w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od Strony,która siê na nie powo³uje i których konsekwencji,mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów umowy do skutków dzia³ania si³y wy¿szej;5)je¿eli wykonanie umowy bêdzie niemo¿liwe z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywo³anej nim choroby COVID-19 lub wywo³ane stanem epidemii ograniczenia Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów umowy do skutków epidemii;6)w przypadku,kiedy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie,Strony uprawnione s± do dokonania zmian umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów umowy do zaistnia³ych potrzeb.2.Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezale¿nie od jej warto¶ci, nie mo¿e prowadziæ do zmiany charakteru umowy, w szczególno¶ci do zast±pienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.3.Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wyst±pienie strony z wnioskiem o zmianê wraz z podaniem przyczyny zmiany. 5.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego podwy¿szenie/obni¿enie w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy lub jego czê¶ci, o ile zmiana wp³ywa na koszty realizacji umowy.Strony mog± wprowadziæ zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia do wysoko¶ci uzasadnionej rzeczywistym wzrostem kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê,przy czym maks. wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia na podst. niniejszego zapisu nie mo¿e przekroczyæ 10%wynagrodzenia,o którym mowa w §5 ust. 1 umowy. Podst. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia umownego stanowi wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez GUS,o ile jego zmiana w stosunku do wska¼nika za miesi±c zawarcia umowy wynosi przynajmniej 10 pkt procentowych.Strony uprawnione s± dokonaæ zmiany zgodnie z niniejszymi zapisami jeden raz w toku umowy, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 m-cy od dnia jej zawarcia,a zmiana mo¿e dotyczyæ jedynie niezrealizowanej czê¶ci zamówienia. 6.W celu wskazania wp³ywu zmiany wska¼nika na koszty wykonania umowy Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ uzasadnienie zmiany wynagrodzenia,w tym wskazaæ uzasadnion± kwotê, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie i wykazaæ bezpo¶redni wp³yw zaistnia³ych zmian na wynagrodzenie oraz jego warto¶æ.Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie te koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca zmuszony jest ponie¶æ w zwi±zku ze zmian±.Zamawiaj±cy ustosunkuje siê do wniosku poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcê kwoty lub zg³oszenie zastrze¿eñ i ¿±danie dodatkowych wyja¶nieñ wnioskowanej zmiany lub z³o¿enia dokumentów uzasadniaj±cych zmianê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia-Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy (zak³adka dostêpna wy³±cznie dla Wykonawcy zalogowanego na koncie Wykonawcy)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia 12 m-cy od dnia 1.09.2023 r.
Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcom przed z³o¿eniem oferty dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiaj±cego.Wizja lokalna odbêdzie siê w dniu 20 czerwca 2023 r. o godz.11:00 w siedzibie Zamawiaj±cego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6. Pocz±tek wizji na parterze budynku przy stanowisku recepcji.
Z post.Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê,wobec którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.108 ust.1 uPzp i Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.7 ust. 1 ust. z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:a)Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozp.765/2006 i rozp. 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art.1 pkt.3 ust., b)Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozum. ust.z dnia 1.03.2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozp.765/2006 i rozp.269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022r.,o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w spr.wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art.1 pkt.3 ust.,c)Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.37 ust.z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozp.765/2006 i rozp.269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24.02.2022r.,o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cie w ¿ycie ww. ustawy. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ww. przes³anek Zamawiaj±cy odrzuci ofertê takiego Wykonawcy.
¦rodki ochrony prawnej okre¶lone przys³uguj± Wykonawcy i innemu podmiotowi,je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia i poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów uPzp.¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± te¿ organizacjom wpisanym na listê,o której mowa w art.469 pkt 15 uPzp i Rzecznikowi MSP.Odwo³anie przys³uguje na:1) niezgodn± z przepisami ust.czynno¶æ Zamawiaj±cego,podjêt± w post.o udzielenie zamówienia,w tym na projektowane postanowienie umowy;2)zaniechanie czynno¶ci w post. o udzielenie zamówienia,do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby.Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania,je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób,by móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia/tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w term.5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w BZP lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwo³anie wnosi siê w term.:5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego,stanowi±cej podstawê jego wniesienia,je¿eli inf.zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej;10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia,je¿eli inf.zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony wy¿ej.Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt.5 i 6 powy¿ej wnosi siê w term.5 dni od dnia,w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podst.jego wniesienia.Cd.w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.