eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Demontaż i montaż stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż i montaż stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ac25b5e-1fbf-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Demontaż i montaż stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac25b5e-1fbf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Usługa wymiany okien w zasobach ZAB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.124.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wymiany okien w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
 pomiar;
 demontaż starych okien oraz ich wywóz w celu utylizacji na koszt Wykonawcy;
 wywiezienie gruzu powstałego z demontażu;
 dostawę stolarki okiennej;
 montaż wraz z regulacją nowych okien;
 uzupełnienie powstałych ubytków, uszczelnienie styków z ościeżami, parapetem i podokiennikiem masami uszczelniającymi, malowanie szpaletów po reperacjach tynków;
 uporządkowanie miejsc montażu po zakończeniu pracy.
3. Przybliżone wymiary okien:
• I kwaterowe – szer. 90 cm x wys. 150 cm – 6 szt.
• I kwaterowe – szer. 70 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 130 cm x wys. 150 cm – 4 szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 170 cm – 4szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 145 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 170 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 180 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 120 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 150 cm – 2 szt.
• III kwaterowe – szer. 190 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 200 cm x wys. 90 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 270 cm. x wys. 145 cm – 2 szt.
• IV kwaterowe – szer. 325 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balkonowe) – szer. 90 cm x wys. 210 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balonowe) – szer. 90 cm x wys. 230 cm – 1 szt.
4. Okna wykonane z PCV w kolorze białym- RAL 9010-do uzgodnienia
5. Okna zgodne z normą PN-EN 14351- 1+A1:2010
6. Okna powinny mieć wszystkie skrzydła rozwierane oraz co najmniej jedno z funkcją uchyłu.
7. Okna powinny spełniać wymagania określone w „Warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2022 r. poz. 248)”
8. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki podciśnieniowe.
9. Zamontowana stolarka okienna powinna posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi.
10. Gwarancja na zamontowane okna min. 36 miesięcy.
11. W celu doprecyzowania zamówienia zostaje dołączony Przedmiar robót – załącznik nr 9.
12. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69771,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69771,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69771,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X-HOUSE Sp. z o.o. S.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387218093

7.3.3) Ulica: Chmielnik 277b

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 36-016

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69771,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-03 do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.