eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Demontaż i montaż stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Demontaż i montaż stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.4.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307159

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00303247

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wymiany okien w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
 pomiar;
 demontaż starych okien oraz ich wywóz w celu utylizacji na koszt Wykonawcy;
 wywiezienie gruzu powstałego z demontażu;
 dostawę stolarki okiennej;
 montaż wraz z regulacją nowych okien;
 uzupełnienie powstałych ubytków, uszczelnienie styków z ościeżami, parapetem i podokiennikiem masami uszczelniającymi, malowanie szpaletów po reperacjach tynków;
3. Przybliżone wymiary okien:
• I kwaterowe – szer. 90 cm x wys. 150 cm – 6 szt.
• I kwaterowe – szer. 70 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 130 cm x wys. 150 cm – 4 szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 170 cm – 4szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 145 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 170 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 180 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 120 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 150 cm – 2 szt.
• III kwaterowe – szer. 190 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 200 cm x wys. 90 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 270 cm. X wys. 145 cm – 2 szt.
• IV kwaterowe – szer. 325 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balkonowe) – szer. 90 cm x wys. 210 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balonowe) – szer. 90 cm x wys. 230 cm – 1 szt.
4. Okna powinny spełniać wymagania określone w „Warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2022 r. poz. 248)”
5. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki podciśnieniowe.
6. Zamontowana stolarka okienna powinna posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi.
7. Gwarancja na zamontowane okna min. 36 miesięcy.
8. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wymiany okien w zasobach mieszkaniowych Zakładu Administracji Budynków w Stalowej Woli.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
 pomiar;
 demontaż starych okien oraz ich wywóz w celu utylizacji na koszt Wykonawcy;
 wywiezienie gruzu powstałego z demontażu;
 dostawę stolarki okiennej;
 montaż wraz z regulacją nowych okien;
 uzupełnienie powstałych ubytków, uszczelnienie styków z ościeżami, parapetem i podokiennikiem masami uszczelniającymi, malowanie szpaletów po reperacjach tynków;
 uporządkowanie miejsc montażu po zakończeniu pracy.
3. Przybliżone wymiary okien:
• I kwaterowe – szer. 90 cm x wys. 150 cm – 6 szt.
• I kwaterowe – szer. 70 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 130 cm x wys. 150 cm – 4 szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 170 cm – 4szt.
• II kwaterowe – szer. 150 cm x wys. 145 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 170 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 180 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 120 cm – 2 szt.
• II kwaterowe – szer. 180 cm x wys. 150 cm – 2 szt.
• III kwaterowe – szer. 190 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 200 cm x wys. 90 cm – 1 szt.
• III kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 150 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 250 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• IV kwaterowe – szer. 270 cm. x wys. 145 cm – 2 szt.
• IV kwaterowe – szer. 325 cm x wys. 160 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balkonowe) – szer. 90 cm x wys. 210 cm – 1 szt.
• I kwaterowe (balonowe) – szer. 90 cm x wys. 230 cm – 1 szt.
4. Okna wykonane z PCV w kolorze białym- RAL 9010-do uzgodnienia
5. Okna zgodne z normą PN-EN 14351- 1+A1:2010
6. Okna powinny mieć wszystkie skrzydła rozwierane oraz co najmniej jedno z funkcją uchyłu.
7. Okna powinny spełniać wymagania określone w „Warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2022 r. poz. 248)”
8. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki podciśnieniowe.
9. Zamontowana stolarka okienna powinna posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi.
10. Gwarancja na zamontowane okna min. 36 miesięcy.
11. W celu doprecyzowania zamówienia zostaje dołączony Przedmiar robót – załącznik nr 9.
12. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-21 09:00

Po zmianie:
2023-07-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-21 12:00

Po zmianie:
2023-07-24 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-19

Po zmianie:
2023-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.