eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczele › Remont drogi gminnej Nr 109155B oraz 109150B do wsi Zaleszany i Saki



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Nr 109155B oraz 109150B do wsi Zaleszany i Saki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLESZCZELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczele

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-250

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856818004

1.5.8.) Numer faksu: 856818004 wew. START

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kleszczele@wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kleszczele.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7afa10af-26c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej Nr 109155B oraz 109150B do wsi Zaleszany i Saki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afa10af-26c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi gminnej Nr 109155B oraz 109150B do wsi Zaleszany i Saki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 109155B oraz 109150B do wsi Zaleszany i Saki, o długości około 2400 m. i powierzchni jezdni ok. 11,6 tys. m2. Plan orientacyjny z oznaczeniem lokalizacji remontowanych odcinków stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
2. Drogi gminne nr 109155B i 109150B, w zależności od odcinka posiadają różną szerokość. W ramach remontu zostanie odtworzony stan pierwotny poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S dla ruchu KR-1 o grubości warstwy 4 cm (po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową) oraz uzupełnienie żwirem poboczy dróg. Szacunkowa ilość mieszanki mineralno – bitumicznej: 485 m3, szacunkowa ilość kruszywa: 235 m3.
3. Zamawiający informuje, że określone w pkt. 2 szacunkowe ilości mieszanki i kruszywa mają za zadanie jedynie ułatwić Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej, w związku z czym nie będzie miał wpływu na przebieg procesu budowlanego oraz wysokość wynagrodzenia umownego określonego poprzez zryczałtowaną cenę ofertową. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o wizję lokalną oraz wymagania zawarte w SWZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
4. Główny kod CPV: 45233220–7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
5. Roboty będą prowadzone na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania zabezpieczeń oraz organizacji ruchu uwzględniając możliwość przejścia i przejazdu właścicieli nieruchomości.
6. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót.
7. Wszystkie materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadać certyfikat lub aprobatę techniczną. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.
8. Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji.
9. Materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
10. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za wyniki działalności w zakresie organizacji robót budowlanych, zabezpieczenia interesu osób trzecich, ochrony środowiska oraz warunków bezpieczeństwa pracy.
11. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i utrzymywania w stanie nadającym się do użytku oraz do wykonania i likwidacji wszystkich robót tymczasowych we własnym zakresie i na swój koszt, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie opłacał robót tymczasowych i rozbiórkowych. Do robót tymczasowych będą między innymi zaliczone: organizacja robót budowlanych, zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska, tymczasowa organizacja ruchu na czas wykonywania robót, spełnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową oraz odtworzenie istniejących nawierzchni i terenów po robotach.
12. Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SWZ. W odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SWZ nazwą producenta przyjmuje się że zapis ten oznacza, że przy każdej nazwie producenta występuje zwrot „lub równoważny”;
2) Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia itp., o których mowa w art. 101 ust. 1, 2, 3 ustawy PZP, zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 ustawy PZP, w związku z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, oznacza to jednoczesne użycie zwrotu „lub równoważne” przy każdej normie, aprobacie czy specyfikacji technicznych i systemie odniesienia. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wskazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogów wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych;
3) zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1, 2, 3 ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnych stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamieszczenie w opisie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych o systemów referencji technicznych jest równoważne z przypisaniem hasła "lub równoważne” do każdej z norm itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799942,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799942,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799942,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "MAKSBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799942,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.