eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa ogrodu sensorycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodu sensorycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wernera 6

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nieslyszacy.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieslyszacy.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792158

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodu sensorycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8eda77-2087-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00268489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ogrodu sensorycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304028

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023/2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1050010,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest budowa ogrodu sensorycznego zlokalizowanego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących im. Marii Grzegorzewskiej w Radomiu, przy ul. Stanisława Wernera 6.

2.1.Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) altany ogrodowej o wymiarach 5,13 x 6,38 m, wysokości 4,57 m, powierzchnia 32,73 m2,
o konstrukcji drewnianej,
2) szklarni ogrodowej o wymiarach 2,96 x 4,39 m, wysokość ścian 1,75 m, wysokość całkowita - 2,67 m, powierzchnia 12,99 m2, o konstrukcji z profili stalowych,
3) ogrodu warzywnego,
4) fontanny ogrodowej,
5) dostawę i montaż urządzeń sensorycznych i edukacyjnych zgodnie z projektem,
6) dostawę i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, hamaki, kosze na śmieci, pergole ogrodowe,
7) wykonanie instalacji oświetlenia terenu ogrodu sensorycznego, z oprawami parkowymi LED oraz wykonanie oświetlenia altany, szklarni i fontanny (według projektu),
8) wykonanie instalacji wodociągowej do urządzenia zabawowego wykorzystującego wodę do fontanny oraz do ujęć wody służących podlewaniu terenów zielonych,
9) wykonanie ścieżek edukacyjnych o różnorodnych nawierzchniach według projektu,
10) roboty ziemne i zieleniarskie wraz z dokonaniem nasadzeń zgodnie z projektem.

UWAGA: Wykonawca ma obowiązek wykonania odpowiedniego zabezpieczenia dokonanych nasadzeń na okres zimowy. W okresie wiosennym 2024r. Zamawiający dokona przeglądów gwarancyjnych dokonanych nasadzeń drzew, krzewów i innych roślin. W przypadku nasadzeń, które się nie przyjęły, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany i wykonania -bez dodatkowego wynagrodzenia, w ramach skalkulowanej przez siebie ceny ofertowej- powtórnych nasadzeń w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

2.2. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi) mocowanej na własnej konstrukcji nośnej, stalowej, wolnostojącej (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym).
2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
3) uporządkowanie terenu po budowie,
4) likwidacja placu budowy,
5) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną

Uwagi: Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót. Harmonogram prowadzenia robót (prac) wymaga uzgodnienia z Dyrektorem obiektu (wykonywanie prac (robót) przez Wykonawcę, które mogą utrudnić funkcjonowanie placówki (np. tymczasowe zajęcie części parkingu lub innych części obiektu, koniecznie muszą być uzgadniane z Dyrektorem lub wyznaczoną osobą z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem).

2.3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
UWAGA: Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).

2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat (Zamawiający wymaga by okresy gwarancji i rękojmi były tożsame, tj. okres rękojmi był zrównany z okresem udzielonej gwarancji). Udzielona gwarancja dotyczy całego przedmiotu zamówienia (w tym źródeł światła) przez cały okres swojego obowiązywania.
3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności
(tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji w ramach zamówienia robót: robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych oraz prac zieleniarskich oraz dot. zagospodarowania terenu, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SWZ).
4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części (i nie dopuszcza składania ofert częściowych) z następujących powodów:
- przedmiot zamówienia w obejmuje kompleksową robotę budowlaną. W związku z powyższym przedmiot zamówienia wykonany w wyżej opisanym zakresie będzie kompletny i będzie spełniał samoistną funkcję techniczną,
- podzielenie zamówienia na części nie gwarantuje należytego wykonania robót budowlanych, gdyż wykonanie każdej części zamówienia odrębnie wymaga ingerencji w inne części i elementy wykonanego zamówienia, lub wstrzymywania wykonywania danej części zamówienia w celu wykonania innej części zamówienia (nieuzasadnionymi i nieekonomicznymi, a koniecznymi przerwami technologicznymi przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia),
- podział zamówienia wiązałby się z koniecznością stworzenia więcej niż jednego placu budowy w tym samym miejscu. Wykonywanie robót przez różnych wykonawców w tym samym miejscu, doprowadzi w konsekwencji do braku możliwości określenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace, co w przypadku wystąpienia wad uniemożliwia wskazanie firmy zobowiązanej do ich usunięcia i ogranicza uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji oraz rękojmi,
- prowadzenie robót na tym samym placu budowy przez kilku wykonawców równocześnie, nie pozwoli na prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia pracowników,
- zamówienie w obecnej formie pozostaje możliwe do realizacji dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 PZP
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287810 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1462470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WOMAX Marek Wosztyl

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WOMAX Bartłomiej Wosztyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960036992

7.3.3) Ulica: Zielna 3/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.