Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w obiektach na terenie Gminy Wiązowna- budynek w Radiówku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,131995,9efcdeb6cffc62696a4cbb641f698606.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w obiektach na terenie Gminy Wiązowna- budynek w Radiówku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9773a200-0e89-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021738/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w obiektach na terenie Gminy Wiązowna- budynek w Radiówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII „REACT-EU dla Mazowsza” Działania 12.1 „REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.20.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467595,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne w budynku Centrum Usług Społecznych w Radiówku, w tym:
1) Wymiana 90 szt. lamp oświetlenia podstawowego na oprawy LED- Etap 2;
2) Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 14,0 kWp;
3) Docieplenie wełną mineralną 282,50 m2 stropu w przestrzeni poddasza w części niskiej i wyższej;
4) Zmiana kotłowni olejowej na hybrydową współpracującą z instalacją grzewczą pompy ciepła o mocy 60,0 kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Postępowanie jest realizowane w związku z otrzymanym przez gminę dofinansowaniem projektu pn. „Zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w obiektach na terenie Gminy Wiązowna”. Projekt zakłada realizację prac termomodernizacyjnych w dwóch budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych w Gliniance i Radiówku. Realizację projektu rozpoczęto od budynku w Gliniance ze względu na znacznie większy zakres prac i z uwagi na fakt, że w części budynek ten jest budynkiem handlowo-usługowym pełniącym ważne funkcje społeczne. Kolejnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach otrzymanego dofinansowania było postępowanie na prace termomodernizacyjne budynku w Radiówku. W dniu 19.06.2023 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne w budynku Centrum Usług Społecznych w Radiówku, w tym wymiana 90 szt. lamp oświetlenia podstawowego, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, docieplenia wełną mineralną stropu w przestrzeni poddasza oraz zmiana kotłowni olejowej na hybrydową współpracującą z instalacją grzewczą pompy ciepła.
Z uwagi na fakt, że Gmina Wiązowna wystąpiła z wnioskiem o zmniejszenie zakresu realizacji ww. projektu do jednego z dwóch budynków, pozostawiając tylko budynek w miejscowości Glinianka, realizacja zadania w Radiówku stała się nieuzasadniona. W wystąpieniu o zmianę zakresu Gmina Wiązowna wskazała, że wystąpiła istotna okoliczność powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym. W momencie wszczęcia postępowania na prace termomodernizacyjne w budynku w Radiówku, Gmina Wiązowna nie posiadała informacji, że będą konieczne do wykonania roboty dodatkowe, niezbędne do wykonania i ukończenia prac prowadzonych w budynku w Gliniance, a zatem nie były one możliwe do przewidzenia pomimo zachowania należytej staranności. Budynek w Gliniance jest to budynek pełniący bardzo ważne funkcje społeczne, w którym swoje siedziby mają poczta, bank, apteka i biblioteka. Mając na uwadze konieczność zakończenia rozpoczętych robót w Gliniance, należy stwierdzić, że w interesie publicznym nie leży przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynku funkcjonującym i działającym jakim jest budynek w Radiówku, który był remontowany. W interesie publicznym jest natomiast ukończenie prac termomodernizacyjnych w budynku w Gliniance, gdyż z usług wyżej wskazanych podmiotów korzystają nie tylko mieszkańcy Glinianki, ale także innych, sąsiadujących miejscowości leżących w południowej części gminy, w których nie ma podobnej infrastruktury.
Z racji tego, że w trakcie prowadzenia przedmiotowego postępowania wystąpiła istotna zmiana okoliczności (czego nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp, które nie leży w interesie publicznym.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNA
- Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na placu w Woli Duckiej realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce nr 294 w Woli Duckiej.
więcej: przetargi WIĄZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.