eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Budowa filii Miejskiego Domu Kultury w dzielnicy Straconka przy ul. Górskiej 125 w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa filii Miejskiego Domu Kultury w dzielnicy Straconka przy ul. Górskiej 125 w Bielsku-Białej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,93041,2ca4b2e8f5a031611838657d26accfe0.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa filii Miejskiego Domu Kultury w dzielnicy Straconka przy ul. Górskiej 125 w Bielsku-Białej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9790a8-0421-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024961/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Domu Kultury w Straconce przy ul.Górskiej w Bielsku-Białej w formule „projektuj i buduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.79.2022.KC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem zamówienia jest opracowanie kompleksowej, pełnobranżowej, pełnozakresowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie wszelkich robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa filii Miejskiego Domu Kultury w dzielnicy Straconko przy ulicy Górskiej 125 w Bielsku-Białej”.

1.1 Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
• opracowanie kompleksowej, pełnobranżowej, pełnozakresowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę,
• pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wszystkich branż przez cały czas trwania robót budowlanych i dostaw,
• przygotowanie terenu inwestycji, w tym wykonanie robót przygotowawczych, zabezpieczających i rozbiórkowych,
• budowę lub przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej,
• budowę budynku Miejskiego Domu Kultury wraz z wymaganym wyposażeniem, wykonaniem i uruchomieniem wszelkich wykonanych systemów i instalacji w obiekcie,
• wykonanie kompletnego zagospodarowania terenu inwestycji,
• uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,
• uporządkowanie terenu inwestycji,
• przekazanie ukończonej inwestycji Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71351100-4 - Usługi przygotowania i analizy podłoża

71352000-0 - Usługi badania podłoża

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45313100-5 - Instalowanie wind

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39153000-9 - Meble konferencyjne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15710456,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17084700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15710456,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRAVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532460495

7.3.3) Ulica: ul. Komorowicka 140

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część(-ści) zamówienia: roboty ogólnobudowlane, roboty
instalacyjne, roboty drogowe, prace projektowe,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15710456,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.