Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00315572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” – ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” – ETAP III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5581d1ab-1bd1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont Przychodni Rejonowej w Dynowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” na działce o nr ew. 3158/10 w Dynowie – ETAP III.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Zestawie dokumentacji nr 1 (rysunki, opisy, przedmiary, decyzja o PnB, odstępstwo PSP wraz z ekspertyzą techniczną) - Załącznik nr 1 do SWZ, Zestawie dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ” (rysunki, opisy, przedmiary, zdjęcia) - Załącznik nr 2 do SWZ, Zestawie dokumentacji nr 3 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zestaw dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ”, na który składają się wielobranżowy opis techniczny, odpowiednie rysunki wykonawcze oraz przedmiar robót, wprowadzają zmiany Zamawiającego względem Zestawu dokumentacji nr 1, a także wprowadza nowe zakresy robót remontowych do przedmiotu zamówienia.
Zestaw dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ” będzie stanowił o zmianach nieistotnych względem Zestawu dokumentacji nr 1 objętego decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1237/9.35/2022 z dnia 29.09.2022 r.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Na zakres zamówienia składają się roboty podstawowe, to jest gwarantowane oraz opcje (opcja nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6). Rodzaj, zakres, wartość poszczególnych opcji wraz z określeniem okoliczności skorzystania z opcji zostały opisane szczegółowo w załącznikach do SWZ (załącznik nr 1, załącznik nr 2, projektowane postanowienia umowy). Zakres podstawowy oraz opcje zamówienia łącznie wyznaczają maksymalny zakres zamówienia. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie oświadczenia woli, na zasadach i w trybie określonym w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929375,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929375,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929375,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Janusz Golema
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130133732
7.3.3) Ulica: Siemieńskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Roboty branży elektrycznej - nazwa Podwykonawcy nie jest jeszcze znana
2) Roboty branży hydraulicznej - nazwa Podwykonawcy nie jest jeszcze znana
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929375,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
rehabilitacyjnej zlokalizowanych na 1 piętrze (oznaczenie na rys. „EIII.A-03rev Rzut poziomu +1 - ZMIANY ZOZ”) – termin
protokolarnego odbioru do 25.09.2023 r.
2. Termin uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do 31.12.2023 r.
3. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia – termin wykonania do 29.02.2024 r.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Dostawa farb, rozpuszczalników.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 992 na odcinku od km 14+677 do km 15+009 w m. Nowy Żmigród polegająca na budowie miejsca wykonywania kontroli ruchu i transportu drogowego (...)
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.