eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania "Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie" - ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5581d1ab-1bd1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont Przychodni Rejonowej w Dynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-21/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613837,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Przebudowa budynku Przychodni Rejonowej oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w ramach działania „Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie” na działce o nr ew. 3158/10 w Dynowie – ETAP III.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Zestawie dokumentacji nr 1 (rysunki, opisy, przedmiary, decyzja o PnB, odstępstwo PSP wraz z ekspertyzą techniczną) - Załącznik nr 1 do SWZ, Zestawie dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ” (rysunki, opisy, przedmiary, zdjęcia) - Załącznik nr 2 do SWZ, Zestawie dokumentacji nr 3 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zestaw dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ”, na który składają się wielobranżowy opis techniczny, odpowiednie rysunki wykonawcze oraz przedmiar robót, wprowadzają zmiany Zamawiającego względem Zestawu dokumentacji nr 1, a także wprowadza nowe zakresy robót remontowych do przedmiotu zamówienia.
Zestaw dokumentacji nr 2 „ZMIANY ZOZ” będzie stanowił o zmianach nieistotnych względem Zestawu dokumentacji nr 1 objętego decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1237/9.35/2022 z dnia 29.09.2022 r.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Na zakres zamówienia składają się roboty podstawowe, to jest gwarantowane oraz opcje (opcja nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6). Rodzaj, zakres, wartość poszczególnych opcji wraz z określeniem okoliczności skorzystania z opcji zostały opisane szczegółowo w załącznikach do SWZ (załącznik nr 1, załącznik nr 2, projektowane postanowienia umowy). Zakres podstawowy oraz opcje zamówienia łącznie wyznaczają maksymalny zakres zamówienia. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie oświadczenia woli, na zasadach i w trybie określonym w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929375,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929375,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929375,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Janusz Golema

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130133732

7.3.3) Ulica: Siemieńskiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Roboty branży elektrycznej - nazwa Podwykonawcy nie jest jeszcze znana
2) Roboty branży hydraulicznej - nazwa Podwykonawcy nie jest jeszcze znana


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929375,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wprowadza kluczowy termin wykonania i oddania do użytkowania grupy pomieszczeń o funkcji
rehabilitacyjnej zlokalizowanych na 1 piętrze (oznaczenie na rys. „EIII.A-03rev Rzut poziomu +1 - ZMIANY ZOZ”) – termin
protokolarnego odbioru do 25.09.2023 r.
2. Termin uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do 31.12.2023 r.
3. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia – termin wykonania do 29.02.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.