eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gardeja › Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARDEJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwidzyńska 27

1.5.2.) Miejscowość: Gardeja

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-520

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552624050

1.5.8.) Numer faksu: 55 262 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gardeja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gardeja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3907e7-2ba7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520695/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r”.
a) dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Gardeja na zajęcia edukacyjne do następujących placówek oświatowych: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Barcicach, Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kwidzynie, Niepublicznego Przedszkola „Kolorowe” w Kwidzynie, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące i Kwidzynie oraz Szkoła Podstawowa Specjalna w Kisielicach;
b) dowóz uczniów ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po odbytych zajęciach, po trasach i w godzinach określonych przez Zamawiającego;
c) do realizacji zamówienia wymagane są 2 pojazdy, w tym: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 14 osób, pasami bezpieczeństwa przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz miejscem na wjechanie wózków inwalidzkich (tzw. winda); 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 8 osób, pasami bezpieczeństwa;
d) ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z miejscami siedzącymi dla 14 osób, pasami bezpieczeństwa;
e) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;
f) liczba kilometrów, trasy oraz placówki oświatowe mogą ulec zmianie;
g) opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy i odwozy) w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz uczniów z terenu Gminy Gardeja do placówek oświatowych tj. Szkoły Podstawowej w Gardei oraz Przedszkola Publicznego w Gardei od 1 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. ” .

a) Świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: Szkoły Podstawowej w Gardei, Przedszkola w Gardei
b) Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego, również przez okres ferii zimowych.
c) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 45 osób.
d) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 40 osób.
e) Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 autobus o pojemności
nie mniejszej niż 40 osób.
f) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;
g) Przewidywana miesięczna liczba dowożonych osób wraz z opiekunami: 57, w tym: 56 uczniów klas I-VIII dowożonych do szkół podstawowych; dzieci sześcioletnich dowożonych do oddziałów przedszkolnych; dzieci 3÷5–letnich dowożonych do oddziałów przedszkolnych; 1 opiekun – liczba osób może ulec zmianie.
h) Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie świadczył usługi przewozowe, przed rozpoczęciem świadczenia tych usług, zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
i) Kopię zezwolenia (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)
na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług.
j) Opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy
i odwozy) w miejscowości Kwidzyn, w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 116640,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz uczniów z terenu Gminy Gardeja do placówki oświatowej tj. Niepubliczne
Przedszkole w Bądkach od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.”

a) Świadczenie usług przewozowych dzieci do następującej placówki oświatowej Niepublicznego Przedszkola „Owocowe Zacisze” w Bądkach
b) Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówki i odwiezienie po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego, również przez okres ferii zimowych.
c) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach rannych 1 bus dla co najmniej 14 osób .
d) Do realizacji zamówienia wymagane są w godzinach popołudniowych 1 bus dla co najmniej 14 osób.
e) Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości: 1 bus dla co najmniej 14 osób
f) Przewidywana miesięczna liczba dowożonych osób wraz z opiekunami: 11.
g) cenę za 1 kilometr należy podać w kwocie brutto w złotych polskich, odpowiednio do wymaganego pojazdu;
h) Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie świadczył usługi przewozowe, przed rozpoczęciem świadczenia tych usług, zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
i) Kopię zezwolenia (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)
na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług.
j) Opiekunowie dowożonych dzieci będą zaczynać i kończyć poszczególne trasy (dowozy
i odwozy) w miejscowości Bądki, w miejscu uzgodnionym z Wykonawcą

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,38 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.