eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej

1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 79

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 475 81 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 475 81 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1361960d-3512-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003975/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup usług w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1361960d-3512-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert oraz wszelka korespondencja w postępowaniu następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Platforma e-Zamówienia, w ramach usług komunikacji, posiada szereg formularzy umożliwiających elektroniczną komunikację pomiędzy uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą wymaga zarejestrowania się na Platformie i jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika platformy.
5. Użytkownik zalogowany jako Wykonawca, posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu / konkursie ma dostępne formularze:
a) wniosek,
b) inne.
6. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia (dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest zapoznać się z obowiązującym regulaminem Platformy e-Zamówienia, który jest aktualny z chwilą składania oferty.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
12. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, drogą elektroniczną.
Szczegółowe wymagania zawarte są w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej „Ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych jest: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko–Biała, tel. +48 33 475 81 00, fax +48 33 475 81 05, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, NIP: 547-15-17-745,
b) w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony danych osobowych na adres elektroniczny: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl,
c) celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz umowy.
2. Podstawa prawna przetwarzania:
a) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zawarcia umowy, przetwarzanie będzie niezbędne do wykonania umowy, której Stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą;
b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO przetwarzanie będzie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora polegających na:
- realizacji umowy w przypadku, gdy nie jest Pani/Pan Stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia Strony umowy,
- ustalaniu, obronie i dochodzeniu roszczeń,
- tworzeniu statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.
c) wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanych z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej, wynikającym z ustawy o rachunkowości.
3. Źródło pochodzenia danych osobowych:
a) dane osobowe pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą,
b) dane osobowe osób trzecich przekazane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z postępowaniem i umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia Wykonawcy: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, kwalifikacji zawodowych, zakres upoważnienia określonego przez Wykonawcę, informacje zawarte w KRS i/lub CEIDG takie jak: nr PESEL, adres zamieszkania; dane pracowników Wykonawcy zawarte w umowach o pracę oraz dane kontaktowe takie jak: numery telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również: numer PESEL albo numer dowodu tożsamości.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
a) w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
c) po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
7. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 Ustawy Pzp).
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Ciąg dalszy klauzuli RODO zawiera Rozdział XXXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3012-7.261.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części I zamówienia jest świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie:
a) Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Sobieskiego 9,
b) Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Listopadowej 31.
2. Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zlecać będzie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, w zależności od miejsca zdarzenia, na podstawie umowy zawartej z danym Wykonawcą odpowiednio dla danej Części zamówienia.
3. Zamawiający może zlecić przewóz zwłok, szczątków ludzkich lub próbek do badań poza granice administracyjne obszaru działalności Prokuratury, zgodnie z pisemnym zleceniem prokuratora lub asesora.
4. Zakres świadczenia usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań obejmuje następujące czynności:
a) przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi,
b) wykonywanie usługi w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z dyspozycją prokuratora, asesora lub funkcjonariusza policji,
c) przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym,
d) włożenie zwłok / szczątków ludzkich do worka, a następnie przeniesienie ich do pojazdu Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
e) przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
f) przeniesienie zwłok / szczątków ludzkich w miejscu wskazanym oraz przekazanie zwłok / szczątków ludzkich uprawnionym osobom,
g) zapewnienie niezbędnych i zgodnych z wszelkimi wymogami przepisów prawa środków technicznych i materiałów (pojazd specjalistyczny, nosze, worek, itp.),
h) dodatkowy przewóz zwłok / szczątków ludzkich / próbek do badań z miejsca (np. zdarzenia, sekcji sądowo-lekarskich, przechowania zwłok / szczątków ludzkich) do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
i) wykonanie wszystkich innych, a nie wymienionych powyżej czynności związanych z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował trzema kryteriami ocen.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu Wykonawcy do miejsca zdarzenia poza granicami administracyjnymi miasta będącego siedzibą danej prokuratury

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysopnowanie hermetycznym, odpornym na uszkodzenia pojemnikiem dla przewozu szczątków ludzkich

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części II zamówienia jest świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żywcu z siedzibą przy ul. Powstańców Ślaskich 9.
2. Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zlecać będzie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, w zależności od miejsca zdarzenia, na podstawie umowy zawartej z danym Wykonawcą odpowiednio dla danej Części zamówienia.
3. Zamawiający może zlecić przewóz zwłok, szczątków ludzkich lub próbek do badań poza granice administracyjne obszaru działalności Prokuratury, zgodnie z pisemnym zleceniem prokuratora lub asesora.
4. Zakres świadczenia usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań obejmuje następujące czynności:
a) przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi,
b) wykonywanie usługi w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z dyspozycją prokuratora, asesora lub funkcjonariusza policji,
c) przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym,
d) włożenie zwłok / szczątków ludzkich do worka, a następnie przeniesienie ich do pojazdu Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
e) przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
f) przeniesienie zwłok / szczątków ludzkich w miejscu wskazanym oraz przekazanie zwłok / szczątków ludzkich uprawnionym osobom,
g) zapewnienie niezbędnych i zgodnych z wszelkimi wymogami przepisów prawa środków technicznych i materiałów (pojazd specjalistyczny, nosze, worek, itp.),
h) dodatkowy przewóz zwłok / szczątków ludzkich / próbek do badań z miejsca (np. zdarzenia, sekcji sądowo-lekarskich, przechowania zwłok / szczątków ludzkich) do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
i) wykonanie wszystkich innych, a nie wymienionych powyżej czynności związanych z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował trzema kryteriami oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu Wykonawcy do miejsca zdarzenia poza granicami administracyjnymi miasta będącego siedzibą danej prokuratury

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie hermetycznym, odpornym na uszkodzenia pojemnikiem dla przewozu szczątków ludzkich

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części III zamówienia jest świadczenie usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Cieszynie z siedzibą przy ul. Garncarskiej 8.
2. Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zlecać będzie usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, w zależności od miejsca zdarzenia, na podstawie umowy zawartej z danym Wykonawcą odpowiednio dla danej Części zamówienia.
3. Zamawiający może zlecić przewóz zwłok, szczątków ludzkich lub próbek do badań poza granice administracyjne obszaru działalności Prokuratury, zgodnie z pisemnym zleceniem prokuratora lub asesora.
4. Zakres świadczenia usług przewozu zwłok, szczątków ludzkich oraz próbek do badań obejmuje następujące czynności:
a) przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi,
b) wykonywanie usługi w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z dyspozycją prokuratora, asesora lub funkcjonariusza policji,
c) przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym,
d) włożenie zwłok / szczątków ludzkich do worka, a następnie przeniesienie ich do pojazdu Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
e) przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
f) przeniesienie zwłok / szczątków ludzkich w miejscu wskazanym oraz przekazanie zwłok / szczątków ludzkich uprawnionym osobom,
g) zapewnienie niezbędnych i zgodnych z wszelkimi wymogami przepisów prawa środków technicznych i materiałów (pojazd specjalistyczny, nosze, worek, itp.),
h) dodatkowy przewóz zwłok / szczątków ludzkich / próbek do badań z miejsca (np. zdarzenia, sekcji sądowo-lekarskich, przechowania zwłok / szczątków ludzkich) do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego,
i) wykonanie wszystkich innych, a nie wymienionych powyżej czynności związanych z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował trzema kryteriami oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu Wykonawcy do miejsca zdarzenia poza granicami administracyjnymi miasta będącego siedzibą danej prokuratury

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie hermetycznym, odpornym na uszkodzenia pojemnikiem dla przewozu szczątków ludzkich

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jednym pojazdem (środkiem transportu) przystosowanym do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, osobno dla każdej Części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę. W celu potwierdzenia, iż środek transportu spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić aktualne protokoły lub opinie właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na każdy z posiadanych środków transportu, zgodnie art. 4 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 14 marca 1985 roku o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. 2023 poz. 338) oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2001 roku w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1910) i § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007 nr 249 poz. 1866). Wykonawca musi przedstawić potwierdzenie dysponowania środkiem (środkami transportu) przystosowanym do wykonywania zamówienia, tj. kserokopia dowodu rejestracyjnego, z której wynika, że pojazd przystosowany jest do przewozu zwłok, a jeżeli w dowodzie rejestracyjnym nie ma takiej adnotacji należy dołączyć dokument potwierdzający jego przeznaczenie do przewozu zwłok oraz posiadanie ważnych badań technicznych.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części jednocześnie to minimalna liczba będących w dyspozycji Wykonawcy pojazdów winna odpowiadać sumie tych pojazdów wymaganej dla tych Części, na które Wykonawca składa ofertę. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli faktu i podstaw dysponowania przez Wykonawcę poszczególnymi pojazdami skierowanymi do realizacji zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w rozumieniu art. 58 Ustawy Pzp, warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 Ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2021 poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych wraz z informacją na temat typu, modelu, nr rejestracyjnego, roku produkcji danego pojazdu, a także informacją o podstawie dysponowania tymi środkami transportu. Wzór wykazu pojazdów samochodowych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego, z której wynika, że samochód ma ważne badania techniczne i jest zarejestrowany jako samochód specjalny pogrzebowy, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (jeżeli w dowodzie rejestracyjnym nie ma takiej adnotacji należy dołączyć dokument potwierdzający jego przeznaczenie do przewozu zwłok oraz posiadanie ważnych badań technicznych). W celu potwierdzenia, iż środek transportu spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca do wykazu musi dołączyć również aktualne protokoły lub opinie właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na każdy z posiadanych środków transportu, zgodnie art. 4 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 14 marca 1985 roku o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. 2023 poz. 338) oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2001 roku w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1910) i § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007 nr 249 poz. 1866).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wkluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w rozumieniu art. 58 Ustawy Pzp, warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy Pzp oraz wskazanym w Załączniku nr 7 do SWZ – Istotne postanowienia umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Na podstawie art. 439 Ustawy Pzp przewiduje się zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżenia) cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) minimalny poziom ww. zmiany, uprawniający Stronę umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 12% w stosunku do cen tych materiałów / kosztów przyjętych dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
b) zmiana wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o wskaźnik zmiany materiałów lub kosztów ogłaszany w komunikacji Prezesa GUS,
c) określenie wpływu zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Strony wnioskującej o zmianę wynagrodzenia i dokumentów dołączonych do tego wniosku, potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów / kosztów przy realizacji niniejszego zamówienia w okresie jego trwania wraz z kalkulacją przedstawiającą stopień wpływu tych zmian na koszt wykonania zamówienia,
d) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający to łącznie 10% w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto,
e) zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż jeden raz w trakcie obowiązywania umowy, począwszy najwcześniej od 13-go miesiąca obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.