eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Przebudowa dwóch odcinków dróg wewnętrznych w miejscowości Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 obr. Piecki, gmina Piecki.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dwóch odcinków dróg wewnętrznych w miejscowości Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 obr. Piecki, gmina Piecki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dwóch odcinków dróg wewnętrznych w miejscowości Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 obr. Piecki, gmina Piecki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb5f14f-099d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032421/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg w miejscowości Czaszkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 537389,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przewidziane do realizacji w miejscowości Czaszkowo gmina Piecki, polegające na przebudowie dwóch odcinków dróg wewnętrznych położonych na działkach nr 892/9, 892/20 obr. Piecki gmina Piecki.

4.2. Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmującej m.in.:
a) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 945m2;
b) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 55,53m2;
c) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o pow. ponad 3m2 – 150,75m2;
d) wzmocnienie podłoża gruntowego geowłókninami – 1372,10m2;
e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 80mm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 30mm – 1401,70m2 ;
f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 60mm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 30mm – 65,10m2 ;
g) ustawienie krawężników o łącznej długości - 641,20m;
h) ustawienie obrzeży 30*8cm - 78,70mb;
i) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 160mm – 17,60m;
j) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200mm – 48,7m;
k) ustawienie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500mm – 8szt.;
l) wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1200 mm – 2szt.;
m) wykonanie studni z kręgów betonowych o śr. 2000 mm – 3szt.;
n) montaż słupów oświetleniowych - S-70C - 1szt
o) montaż kompletnej latarni solarnej LED 40W - 1szt
p) montaż opraw LED 67W z gniazdem NEMA- 2szt.
Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej składającej się z :
1. Projektu budowlanego Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 obr. Piecki gmina Piecki opracowanego przez Pana Romana Szczepana prowadzącego działalność pod nazwą Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budownictwa ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo,
2. Projektu budowlanego Przebudowa istniejących zjazdów publicznych w ciągu drogi powiatowej nr 1769N w miejscowości Czaszkowo dz. nr 886, 893/1 opracowanego przez Pana Romana Szczepana prowadzącego działalność pod nazwą Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budownictwa ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo,
3. Projektu Technicznego – Branża drogowa - Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 obr. Piecki gmina Piecki;
4. Projektu Technicznego – Branża sanitarna - Budowa kanalizacji deszczowej w Przebudowie drogi wewnętrznej, 892/20 obr. Piecki gmina Piecki;
5. Projektu Technicznego – Branża elektryczna - Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych Czaszkowo gm. Piecki - dz. nr 892/9, 892/20;
6. Projektu docelowej organizacji ruchu - Czaszkowo dz. nr 892/9, 892/20 Gmina Piecki;
7. Przedmiaru robót;
8. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej;
Inwestycja realizowana będzie na podstawie zawiadomienia o rozpoczęciu budowy z dnia 05.07.2022 r.

4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny przedmiot:
CPV: 45231000-5 -roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
4.4.1 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.4.2 Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania i wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
4.4.3 Zamawiający powoła Inspektorów nadzoru inwestorskiego, których upoważni do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową.
4.4.4 W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej.
4.4.5 Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.
4.4.6 Podstawowe wymagania dotyczące robót budowlanych:
• wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami i uzgodnieniami Urzędu Gminy Piecki oraz wymogami niniejszej SWZ;
• użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektorów nadzoru inwestorskiego;
• Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności: wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów objętych dokumentacją na potrzeby dokumentów rozliczeniowych potwierdzających ilości wykonanych robót;
• Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie dróg dojazdowych i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów;
• Wykonawca (o ile zajdzie konieczność) na własny koszt zapewni opracowanie i uzgodni z Zamawiającym oraz zarządcami dróg wszelkie projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz wykona i utrzyma tymczasową organizację ruchu podczas realizacji inwestycji oraz zlikwiduje ją, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
4.4.7 Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszelkie dokumenty, dotyczące Zamówienia, niezbędne do zakończenia budowy (dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, atesty itp.). W ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie majątkowe do wykonanych opracowań i dokumentacji powykonawczej.
4.4.8 Okres Zgłaszania Wad wynosi co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru robót i równy jest okresowi rękojmi i gwarancji.
4.4.9 Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres określony w ofercie, o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4.4.10 Zamawiający informuje, że korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego jest odpłatne.
4.4.11 Przedmiot zamówienia jest zaprojektowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ustawy:

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568223,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784541,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568223,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Artur Kotarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421070059

7.3.4) Miejscowość: Polska Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568223,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.