eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania: zad.1 Budowa chodnika wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca, zad. 2 Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu "Aquaton" ul. Kotwicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania: zad.1 Budowa chodnika wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca, zad. 2 Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania: zad.1 Budowa chodnika wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca, zad. 2 Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb54430-e7f9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010707/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 zadania: zad 1 Budowa chodnika wzdłuz ul. Zbyszka z Bogdańca, zad 2 Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu " Aquaton" ul. Kotwicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226671,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 – Zadanie 1: Budowa chodnika wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowego chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż istniejącej jezdni z płyt betonowych YOMBw ciągu ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej w Gdyni.
2) Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
b) usunięcie kolidujących drzew i krzewów,
c) wykonanie regulacji urządzeń podziemnych i nadziemnych,
d) korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
e) wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej (wykonanie warstwy z pisaku o gr. 10 cm),
f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
g) wykonanie opornika betonowego 15x30cm oraz wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 pod opornikiem,
h) wbudowanie obrzeża betonowego 8x25 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu C12/C15 pod obrzeżem,
i) budowa nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych niefazowanych szarych 20x20 cm o gr. 8 cm na posypce piaskowej o grubości 3 cm,
j) odtworzenie trawników: humusowanie z obsianiem trawą o gr. 10 cm,

3) Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez pracownię projektową: MAXPROJEKT Mateusz Jezierski.
4) Lokalizacja przedsięwzięcia: dz nr 4277,4254,4648 – obręb 226201_1.0011 Chwarzno-Wiczlino.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Dokumentacja projektowa - załącznik A1 do SWZ, w tym:
– Projekt budowlany (branża drogowa) „Budowa chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej”,
– Projekt wykonawczy (branża drogowa) „Budowa chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej”,
– Projekt tymczasowej organizacji ruchu „Budowa chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej”,
– Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Budowa chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej”,
b) Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót „Budowa chodnika (do czasu realizacji inwestycji docelowej) wzdłuż ul. Zbyszka z Bogdańca na odcinku od ul. Danusi do ul. Wiczlińskiej”-załącznik B1 do SWZ,
c) Wzór umowy - Załącznik 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 103304,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część 2 – Zadanie 2: Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej na szerokości jezdni 5 m i na długości co najmniej 60 mb. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni gruntowej ul. Kotwicznej na nawierzchnię z kostki typu „Aquaton” o szerokości jezdni 5 m, na długości co najmniej 60 mb, od ul. Wagnera na oznaczonym obszarze robót. 2) Konstrukcja jezdni ul. Kotwicznej:
– kostka betonowa typ „Aquaton” o grubości 8 cm na podsypce grubości 3 cm, – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, –warstwa z mieszanki C5/6 związanej cementem grubości 15 cm. 3) Zakres robót budowlanych obejmuje: a) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. II-IV na całej szerokości, na głębokości koryta do 46 cm, wraz z transportem na odl. do 10 km urobku na odkład z uformowaniem i wyrównaniem na odkładzie, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu „Aquaton” szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C90/3 frakcja 0/31,5, warstwa górna gr. 20 cm, d) wykonanie podbudowy z mieszanki C5/6 związanej cementem gr. 15 cm., e) ustawienie opornika (krawężnika) betonowego wtopionego wym. 12x25 cm na ławie bet. Z oporem C12/15, f) regulacja studzienek rewizyjnych. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Mapa sytuacyjna wykonania utwardzenia kostką betonową typu „Auaton”-załącznik A2 do SWZ, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej w Gdyni”- załącznik B2 do SWZ, c) Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót - wykonania utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej w Gdyni” załącznik C2 do SWZ, d) Wzór umowy - Załącznik 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 123366,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140945,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217075,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140945,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Romanow

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dorota Roman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882246319

7.3.3) Ulica: Makuszyńskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Suchy Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140945,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161669,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Romanow

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dorota Roman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882246319

7.3.3) Ulica: Makuszyńskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Suchy Dwór

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.