eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla › Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora
na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52bf138a-a7b0-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór wykonawców na realizację warsztatów dla członków 3 klubów seniora
na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bf138a-a7b0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie warsztatów dla seniorów w projekcie "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20160 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE I RODZINNE
Przedmiotem zamówienia jest usługa psychologa na potrzeby poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”.
Zakres usługi: indywidualne i grupowe poradnictwo psychologiczne i rodzinne dla seniorów.
Miejsce realizacji: usługa będzie zrealizowana w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Poradnictwo będzie odbywać się w każdym z 3 klubów seniora; przewiduje się od 2 do 4 godzin poradnictwa w miesiącu w każdym z 3 klubów, według zapotrzebowania uczestników projektu. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 48 godzin poradnictwa.
Szczegółowy harmonogram poradnictwa zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanych w harmonogramie porad psychologicznych i rodzinnych na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie przez Wykonawcę personelu posiadającego uprawnienia do wykonywania usługi poradnictwa psychologicznego;
b) realizację łącznie 48 godzin zegarowych poradnictwa do 31.08.2023 r.;
c) dokumentowanie realizacji poradnictwa zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba godzin poradnictwa nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
c) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
d) stosowania w trakcie realizowanej usługi aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w poradnictwie wszystkim uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględnienia stanu zdrowia i potrzeb uczestników, komunikaty przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 10080 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. PORADNICTWO PRAWNE
Przedmiotem zamówienia jest usługa poradnictwa prawnego dla członków 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”.
Zakres usługi: indywidualne i grupowe poradnictwo prawne dla seniorów.
Miejsce realizacji: usługa będzie zrealizowana w siedzibach klubów seniora zlokalizowanych w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego.
Uczestnicy: uczestnicy projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”, osoby korzystające z oferty klubów seniora w Serokomli, Pieńkach i Charlejowie, w wieku 60 lat i więcej. Rekrutacja uczestników poradnictwa leży po stronie Zamawiającego.
Wymiar czasowy: Poradnictwo będzie odbywać się w każdym z 3 klubów seniora; przewiduje się od 2 do 4 godzin poradnictwa w miesiącu w każdym z 3 klubów, według zapotrzebowania uczestników projektu. W okresie realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., planowana jest realizacja łącznie 48 godzin poradnictwa.
Szczegółowy harmonogram poradnictwa zostanie ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu zarezerwowanych w harmonogramie porad prawnych na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
Zakres usługi obejmuje następujące elementy:
a) zapewnienie przez Wykonawcę personelu posiadającego uprawnienia do wykonywania usługi poradnictwa prawnego;
b) realizację łącznie 48 godzin zegarowych poradnictwa do 31.08.2023 r.;
c) dokumentowanie realizacji poradnictwa zgodnie z wewnętrzną dokumentacją Zamawiającego poprzez wypełnianie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, a następnie przekazanie wypełnionych list Zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega, że jeśli w okresie realizacji umowy planowana całkowita liczba godzin poradnictwa nie zostanie wybrana przez Zamawiającego, umowa nie ulegnie przedłużeniu, a Wykonawca nie będzie składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wybrania całkowitej ilości zajęć określonej w umowie, a tym samym zmniejszenia ogólnej wartości brutto umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) współpracy z Kierownikiem projektu oraz personelem klubów seniora w zakresie ustalenia szczegółowego programu warsztatów oraz ich harmonogramu;
b) umożliwienia Zamawiającemu bądź innym uprawnionym Instytucjom monitorowania przebiegu zajęć;
c) stosowania w opracowanych materiałach szkoleniowych/informacyjnych zasad promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
d) stosowania w trakcie realizowanej usługi aspektów społecznych, w celu umożliwienia udziału w poradnictwie wszystkim uczestnikom Projektu, poprzez dostosowanie metod prowadzenia do specyficznych potrzeb osób starszych (np. uwzględnienia stanu zdrowia i potrzeb uczestników, komunikaty przekazywane prostym, zrozumiałym językiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.5.) Wartość części: 10080 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4176 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4272 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4176 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna Jowita Siwek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141999274

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4176 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7632 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7632 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Wańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343146600

7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7632 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.