eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych PdOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kędzierzynie-Koźlu ul. Wojska Polskiego 18 wraz z robotami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych PdOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kędzierzynie-Koźlu ul. Wojska Polskiego 18 wraz z robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531125704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korfantego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-077

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@op.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych PdOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kędzierzynie-Koźlu ul. Wojska Polskiego 18 wraz z robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a782e69-066c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087304/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych PdOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kędzierzynie – Koźlu ul. Wojska Polskiego 18 wraz z robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260326/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WS-ZF.2380.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PdOZ) znajdujących się w budynku Komendy Powiatowej Policji w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Wojska Polskiego 18 wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem zorganizuje etapami wykonywanie robót w sposób minimalizujący utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu.
Zakres robót obejmuje:
- modernizację podjazdu wraz z montażem drabiny zewnętrznej i logo POLICJA;
- malowanie elewacji frontowej A-B farbami ekologicznymi,
- remont części istniejących i użytkowanych pomieszczeń PdOZ (sanitariatów wraz z zapleczem technicznym) z dostosowaniem do obowiązujących standardów technicznych i użytkowych. Pomieszczenia PdOZ zlokalizowane są w części parterowej budynku administracyjnego KPP Kędzierzyn – Koźle. W związku z powyższym roboty należy zorganizować i wykonywać w sposób szczególny, tak aby nie utrudniać funkcjonowania jednostki. W związku z czym należy zabezpieczyć wyjścia i wejścia do pomieszczeń remontowanych budynku poprzez wykonanie zabezpieczeń i osłon.
Dodatkowo w zakres prac wchodzi dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych typ RC4 do pomieszczenia składnicy akt w budynku KPP (pom. nr 13 piwnica).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530912,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530912,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Krok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561123287

7.3.4) Miejscowość: Kadłub

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530912,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.