eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku Urzędu Miasta w Brańsku oraz budowa dwóch masztów flagowych o wysokości 7m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku Urzędu Miasta w Brańsku oraz budowa dwóch masztów flagowych o wysokości 7m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRAŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Brańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7375005

1.5.8.) Numer faksu: 85 7375363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bransk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku Urzędu Miasta w Brańsku oraz budowa dwóch masztów flagowych o wysokości 7m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18af618d-1bed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035699/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku Urzędu Miasta w Brańsku oraz budowa dwóch masztów flagowych o wysokości 7m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku Urzędu Miasta w Brańsku oraz budowa dwóch masztów flagowych o wysokości 7m”. Inwestycja znajduje się na części działek ozn. nr geod. 2281/3 i1981 w obrębie 51 Brańsk, gm. Brańsk. Schody podlegające przebudowie znajdują się częściowo w pasie drogowym ulicy Rynek [droga miejska] przy budynku Urzędu Miasta Brańsk. Zaplanowano rozbiórkę istniejących okładzin i konstrukcji schodów oraz wybudowanie w ich miejscu nowej konstrukcji schodów o mniejszej powierzchni i okładzinie z płyt granitowych oraz nowych balustrad. Posadowienie dwóch masztów flagowych o wys. 7m zaplanowano bezpośrednio przed schodami [odległość 1m od murku schodów] oraz około 70cm od granicy z pasem drogowym ul. Rynek.
1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we:
1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;
Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.
1.3. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Pzp.
1.4. Przed złożeniem oferty Zamawiający przewiduje możliwość dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowana inwestycja. Wizja lokalna, która ma służyć jako czynność pomocnicza przy opracowaniu oferty, jest nieobowiązkowa. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłych robót w dniu 12.07.2023 r. Zbiórka zainteresowanych przed wejściem głównym do Urzędu Miasta Brańsk przy ul. Rynek 8, o godzinie 11:00. Wizja lokalna nie stanowi zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 136 ustawy. Opis sposobu udzielania wyjaśnień zawiera pkt 18 SWZ.
1.6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w obiekcie czynnym. W związku z powyższym budowę należy zabezpieczyć tak aby roboty prowadzone były w sposób bezpieczny i nie kolidujący z funkcjonowaniem Urzędu.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpieczeństwa przejścia w miejscach wykonywania robót.
3) Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, będącej załącznikiem do SWZ.
4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
6) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.
7) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata.
1.7. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.
1.8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.
1.9. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
1.10. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.11. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

44212250-6 - Maszty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SATO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420012018

7.3.3) Ulica: Zielna 31W

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-339

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.