eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Przewóz dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Ujsołach w roku szkolnym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Ujsołach w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujsoły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 1

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (33) 8647-350

1.5.8.) Numer faksu: +48 (33) 8647-354

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ujsoly.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Ujsołach w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-040b12a4-328f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018029/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi Dowóz dzieci z terenu Gminy Ujsoły do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty dla części zamówienia nr 1, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

Z uwagi na powyższe, spełnione zostały przesłanki dla udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b1a33e4-fde1-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73896,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przewozu dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Ujsołach w roku szkolnym 2022/2023.
2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przewozu dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Ujsołach w roku szkolnym 2022/2023, na trasach: Ujsoły – Złatna – Ujsoły oraz Ujsoły – Soblówka – Ujsoły.
3. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 1 do Zaproszenia – Projekt umowy oraz załącznik nr 2 do Zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stosownie do danej części zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
5. Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „LOGRAM” Tomasz Margol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531134380

7.3.3) Ulica: Ujsolska

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.