eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wymiana wind szpitalnych w budynku "B4" Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wind szpitalnych w budynku "B4" Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-692bd35e-10ec-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wind szpitalnych w budynku "B4" Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692bd35e-10ec-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/36/Sp./2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 814369,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zakres robót obejmuje:
a) prace demontażowe w tym: całkowity demontaż jednego z dźwigu oraz demontaż pozostałych elementów po drugim dźwigu,
b) przebudowa otworów drzwiowych szybów windowych polegających na poszerzeniu otworów drzwiowych o szer. 110 cm do 120 cm i wstawieniu stalowych nadproży,
c) remont szybów i maszynowni polegający na naprawie tynków, wykonaniu robót malarskich, robót posadzkarskich,
d) wykonanie sprawnej wentylacji w maszynowni i w szybie zgodne z wymogami normy EN81-20,
e) montaż metalowych drzwi w maszynowni o klasie EI 30,
f) zakup i montaż dwóch wind przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych także na wózkach inwalidzkich oraz na łóżkach szpitalnych zgodnie z zestawieniem parametrów
( załącznik 2A)
g) wykonanie robót wykończeniowych w obrysie portali z zabezpieczeniem narożników odbojnicami aluminiowymi,
h) zabezpieczenie terenu prac za pomocą elementów tymczasowych,
i) wywóz gruzu, na składowisko odpadów,
j) wykonanie nowych progów w drzwiach przystankowych,
k) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w szybie i maszynowni wraz z oświetleniem typu LED,
l) przeprowadzenie prób i badań instalacji elektrycznej oraz urządzenia dźwigów
m) zakup i montaż tabliczek informacyjnych na każdym przystanku przy wejściu do windy (płyta PCV, wymiary minimum 200x150mm) treść do uzgodnienia z zamawiającym,
n) opracowanie scenariusza pożarowego – matrycę sterowań dotyczącą przedmiotowych wind,
o) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa decyzji, dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigów osobowych ( 2 szt.) wraz z przygotowaniem dokumentacji dźwigów oraz opłaceniem kosztów UDT (Urzędu Dozoru Technicznego),
p) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy do PINB,
q) wykonanie nieodpłatnie konserwacji w okresach gwarancji producenta ( min. 36 miesięcy) i w zakresie wymaganym przez producenta urządzeń, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694089,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827579,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDA-WARSZAWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210124745

7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827579,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.