eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO oraz zawory PROTEGO na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja- sprawa numer 57/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd armatury zaporowej – zawory KITO oraz zawory PROTEGO na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja- sprawa numer 57/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261 483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd armatury zaporowej – zawory KITO oraz zawory PROTEGO na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja- sprawa numer 57/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b716cbfa-0d81-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 PRZEGLĄD ARMATURY ZAPOROWEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280319/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przegląd techniczny armatury zaporowej, zaworów – KITO, który ma na celu dalsze sprawne, bezpieczne i niezawodne działanie, zgodne z ich przeznaczeniem;
2) przegląd obejmuje sprawdzenie elementów:
 kombinowane zawory oddechowe z zabezpieczeniem przed długotrwałym paleniem typu: VD/KL 50/25 DN 50 - 2 szt.;
 zawór oddechowy z zabezpieczeniem przed długotrwałym paleniem Typu: VD/MC DN 150 -1 szt.;
 zawory oddechowe typu BEH-5-80 - 4 szt.
3) w ramach usługi:
 należy wykonać bieżący przegląd zaworów;
 dokonać sprawdzenia sprawności technicznej, dokonaniu niezbędnych regulacji, czyszczeniu i wymianie zużytych (wyeksploatowanych) części zamiennych jak wkładki filtracyjne itp.;
 doprowadzić do sprawnego, bezpiecznego i niezawodnego działania wszystkich elementów systemu armatury zaporowej -zaworów KITO, zgodnego z ich przeznaczeniem;
 dokonać sprawdzenia prawidłowości zamontowania wszystkich elementów zaworów, stan śrub, mocowań, zaczepów itp.;
 Wykonawca sprawdzi również stan powłok lakierniczych i malarskich oraz czytelność oznaczeń, tabliczek znamionowych.
4) po przeglądzie (usłudze serwisowej) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu wykonana przeglądu specyfikującym wykonane czynności, wymienione materiały eksploatacyjne i części; Wykonawca określi również zakres obsługi serwisowej do wykonania podczas kolejnego przeglądu oraz wykaże elementy podlegające wymianie.
5) Miejsce wykonania usługi – zbiorniki paliwowe w Składzie Gardeja gm. Rogóźno (1 Regionalna Baza Logistyczna – Skład Gardeja, 86-318 Rogóźno).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71610000-7 - Usługi badania i analizy czystości i składu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 10428,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przegląd techniczny armatury zaporowej, zaworów – PROTEGO, który ma na celu dalsze sprawne, bezpieczne i niezawodne działanie, zgodne z ich przeznaczeniem.
2) przegląd obejmuje sprawdzenie elementów:
 rurowe kątowe przerywacze płomienia detonacji PROTEGO DR/ES 150 IIA-P1,2 – 8 szt. (układ hydrauliczny);
 nadciśnieniowe, podciśnieniowe, mrozoodporne cieczowo, zawory oddechowe PROTEGO UB/SF-0-150 - 4 szt.;
 rurowe kątowe przerywacze płomienia detonacji PROTEGO DR/ES 150 IIA-P1,2 – 6 szt. (układ mechaniczny);
 ciężarkowy zawór oddechowy PROTEGO VD/SV - 150 - 2 szt.;
3) w ramach usługi należy:
 wykonać bieżący przegląd zaworów oraz wymienić membrany gumowe w zaworach UB/SF-0-150
(4 szt.).
 dokonać sprawdzenia sprawności technicznej, niezbędnych regulacji, czyszczenia i wymiany zużytych (wyeksploatowanych) części zamiennych;
 doprowadzić do sprawnego, bezpiecznego i niezawodnego działania wszystkich elementów systemu armatury zaporowej – zaworów PROTEGO, zgodnego z ich przeznaczeniem;
 dokonać sprawdzenia prawidłowość zamontowania wszystkich elementów zaworów, stan śrub, mocowań, zaczepów itp.;
 Wykonawca sprawdzi również stan powłok lakierniczych i malarskich oraz czytelność oznaczeń, tabliczek znamionowych.
4) po przeglądzie (usłudze serwisowej) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu wykonana przeglądu specyfikującym wykonane czynności, wymienione materiały eksploatacyjne i części; Wykonawca określi również zakres obsługi serwisowej do wykonania podczas kolejnego przeglądu oraz wykaże elementy podlegające wymianie.
W przypadku gdy Wykonawca przeprowadzał badania techniczne jest zobowiązany do przekazania dokumentacji z badań technicznych.
5) miejsce wykonania usługi – zbiorniki paliwowe w Składzie Gardeja gm. Rogóźno (1 Regionalna Baza Logistyczna – Skład Gardeja, 86-318 Rogóźno).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71610000-7 - Usługi badania i analizy czystości i składu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 48972,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD-GLAS Marcin Nastały

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881208191

7.3.3) Ulica: ul. Jeziorna 55

7.3.4) Miejscowość: Gowino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46184,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46184,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AFT Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790020057

7.3.3) Ulica: Zielna 1

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46184,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.