eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ab78d1-4924-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.11 Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276441/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.94.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239172,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Przeglądy i utrzymanie systemów sygnalizacji pożaru i systemów oddymiania klatek schodowych.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są 1) usługi związane z konserwacją, serwisem bieżącym oraz naprawami elektronicznych systemów oddymiania oraz elektronicznych systemów sygnalizacji pożaru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich terminów, ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
3. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
4. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów składowych systemów przeciwpożarowych.
5. Wykonawca udzieli:
 minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi;
 minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 183544,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Przeglądy i utrzymanie systemów detekcji gazów.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są 2) usługi związane z konserwacją, serwisem bieżącym oraz naprawami elektronicznych systemów wykrywania gazu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich terminów, ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
3. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
4. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów składowych systemów przeciwpożarowych.
5. Wykonawca udzieli:
 minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi;
 minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń do wykrywania gazu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 55628,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła środki finansowe które zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485111,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485111,17 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64206,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64206,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64206,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU SUPOBER Bernard Pieróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350279175

7.3.3) Ulica: Kapelanka 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-347

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64206,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.