eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kawęczyn › Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych od 01.01.2022 roku do 24.06.2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych od 01.01.2022 roku do 24.06.2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48

1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 59 34

1.5.8.) Numer faksu: 63 288 59 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkaweczyn@kaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14d6eda3-4925-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych od 01.01.2022 roku do 24.06.2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d6eda3-4925-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002881/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych od 01.01.2022 roku do 24.06.2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ-FZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 258962,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97111,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Kawęczyn w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.01. 2022 r. 24.06.2022 r. z wyłączeniem przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od zajęć, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. płk .pil. St. J. Skarżyńskiego w Skarżynie , Skarżyn 23, 62-704 Kawęczyn.
a) Będziechów – Skarżyn - 34 uczniów
b) Skarżyn Kolonia – Skarżyn - 1 uczeń
c) Madalin – Skarżyn - 2 uczniów
d) Marcjanów – Skarżyn - 1 uczeń
UWAGA: W Będziechowie uczniowie będą wsiadać na 4 przystankach w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 38 uczniów
2) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. JP II w Tokarach Pierwszych, Tokary Pierwsze 43 a, 62-704 Kawęczyn.
a) Żdżary – Tokary Pierwsze - 28 uczniów
b) Chocim – Tokary Pierwsze - 19 uczniów
c) Głuchów – Tokary Pierwsze - 25 uczniów
d) Milejów – Tokary Pierwsze - 10 uczniów
e) Tokary Drugie – Tokary Pierwsze - 1 uczeń
UWAGA: W Żdżarach i w Głuchowie uczniowie będą wsiadać na czterech przystankach, Chocimiu na dwóch przystankach. W Milejowie uczniowie będą wsiadać na pięciu przystankach. Łącznie: - 83 uczniów
3) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. MSC w Kawęczynie,
Kawęczyn 49 A, 62 -704 Kawęczyn
a) Wojciechów – Kawęczyn - 2 uczniów
b) Marianów – Kawęczyn - 2 uczniów
c) Tokary Pierwsze – Kawęczyn - 1 uczeń
d) Kowale Pańskie – Kawęczyn - 2 uczniów
Uwaga: W Wojciechowie i Marianowie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach, a w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 7 uczniów
4) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Gminnego w Kowalach Pańskich, 62-704 Kawęczyn
Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich- Kolonii, Kowale Pańskie - Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn
a) Młodzianów – Kowale Pańskie - 14 uczniów
b) Leśnictwo – Kowale Pańskie - 7 uczniów
Przedszkole Gminne ”Kasztanowe Ludki” w Kowale Pańskie, Kowale Pańskie 58
62 - 704 Kawęczyn
a) Młodzianów – Kowale Pańskie - 1 uczeń
b) Leśnictwo – Kowale Pańskie - 2 uczniów
UWAGA: W Leśnictwie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach a w Młodzianowie na jednym przystanku. Łącznie: -24 uczniów
Łączna liczba dowożonych uczniów: 152
A) Łączna długość linii komunikacyjnych dziennie wynosi ok. 180 km. Ilość zamówionych usług należy traktować szacunkowo. Ilość ta może się zmniejszyć o ok. - 20 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych przystanków wg bieżących potrzeb.
B) Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 2 następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych.
C) Prawo opcji: Zamawiający przewiduje, że łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu w zakresie do 20%. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
D) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezakupienia biletów miesięcznym w sytuacji gdy nauka nie będzie odbywać się w szkołach bądź do zakupienia biletów w terminie późniejszym niż wskazano w § 1 ust. 7 projektowanych postanowieniach umowy.
E) Dowóz realizowany musi być co najmniej 3 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej.
F) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
G) Usługi dowozu i odwozu będą świadczone wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opiekunów w ilości co najmniej jednego opiekuna na autobus. Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
a) opiekun zobowiązany jest do noszenia kamizelki odblaskowej,
b) opiekun pomaga uczniom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego,
c) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu,
d) podczas dowozów uczniów, po przyjeździe autobusu na przystanek opiekun wysiada i wprowadza uczniów do autobusu.
e) opiekun każdorazowo sprawdza liczbę uczniów przed wsiadaniem do autobusu oraz wewnątrz pojazdu.
f) opiekun w przypadku awarii autobusu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora/dyrektorów szkoły.
H) Pojazdy służące do przewozu uczniów musza być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym, opłacona polisę ubezpieczeniową OC oraz NNW dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Zamawiający na każdym etapie wykonywania umowy ma prawo zweryfikować w/w okoliczności m.in. poprzez powiadomienie organu kontroli tj. Inspekcje Transportu Drogowego do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów.
I) Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących ) i ilość autobusów do liczby uczniów.
J) Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim dzieciom miejsc siedzących podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów.
K) W przypadku awarii autobusu, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż czas zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, przy czym max czas podstawienia autobusu zastępczego nie może przekroczyć 50 minut. O awarii opiekun niezwłocznie informuje dyrektora szkoły, który sporządza na niniejszą okoliczność notatkę służbową i przekazuje ją e-mailowo do Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie oraz Przewoźnika.
L) Do przedmiotowego zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018r., poz. 295 ze zm.).
M) Po rozstrzygniętym przetargu wykonawca zobowiązany jest do ustalenia przebiegu tras kursów szkolnych i dokładnych godzin dowozów i odwozów na poszczególnych przystankach zgodnie z określonymi godzinami, które wskazują na rozpoczęcie i zakończenie zajęć lekcyjnych. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem sezonu szkolnego. Przy czym zastrzega się, po dwa odwozy codziennie w SP Tokary i SP Kawęczyn oraz po dwa odwozy 3 razy w tygodniu w SP Skarżyn i SP Kowale Pańskie- Kolonia
N) Rozkład jazdy autobusów sporządzony przez wykonawcę powinien być tak skonstruowany aby uczniów dowieźć na zajęcia do szkół nie wcześniej niż 30 minut przed i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą ze stron.
O) Na Przewoźniku ciąży pełna odpowiedzialność za dobór odpowiedniej jakości kadry tj. kierowców i opiekunów w razie kontroli odpowiednich służb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98304,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107616,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98304,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joński Travel Przewozy Turystyczne Krajowe i Zagraniczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681801789

7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 2

7.3.4) Miejscowość: Przykona

7.3.5) Kod pocztowy: 62-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98304,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.