eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Modernizacja leśniczówki ul. Wiejska.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja leśniczówki ul. Wiejska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szklarska Poręba

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Szklarska Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 717-23-32

1.5.8.) Numer faksu: 75 717-23-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja leśniczówki ul. Wiejska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba6ddf8-1a0c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00264005/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja leśniczówki ul. Wiejska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546972,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia, został wzniesiony na planie zbliżonym do kwadratu. Jego powierzchnia zabudowy to 121,0m2. Czas wybudowania można datować na początek XX w. Budynek jest 3-kondygnacyjny, z czego dwie kondygnacje są naziemne a jedna podziemna. Przykryty jest dachem wielospadowym,
o różnych kątach nachylenia. Bryła budynku jest nieregularna, z elementami o różnych wysokościach i formach. Niektóre z elementów wychodzą lub chowają się w licu ściany. Formami, które nadają charakterystyczny wygląd całemu budynkowi są dwie wieże,
z charakterystycznym, stromym i szpiczastym sachem. Cały budynek jest otynkowany,
z kamiennym cokołem i drewnianą werandą, znajdującą się na piętrze. Elementy wykończenia ścian zewnętrznych, takie jak tynk i okładzina drewniana wymagają remontu. Dach w ostatnich latach został poddany remontowi i jest w dobrym stanie technicznym.

Wnętrze budynku:
Stan konstrukcji ścian budynku jest dobry. Nie widać śladów korozji biologicznej (grzyb, pleśnie). Ściany są suche. Stropy w stanie dobrym. Widoczne są jedynie ślady użytkowania
i brak bieżącej konserwacji ścian i podłóg. Stolarka okienna w kolorze brązowym, w dobrym stanie technicznym, nie wymaga wymiany. Stolarka drzwiowa w skutek zmian wynikających z przebudowy będzie wymagała zmian.
W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, w budynku zostaną wyodrębnione dwa lokale mieszkalne. Jeden z lokali powstanie na parterze, a drugi na piętrze. Istniejące wejście do budynku stanie się wejściem do lokalu zlokalizowanego na parterze. Wejście do drugiego z lokali powstanie na elewacji północnej (od strony ul. Wiejskiej), po powiększeniu otworu okiennego, aktualnie znajdującego się na spoczynku schodów wewnętrznych. Piwnica zostanie podzielona na dwie części, przynależne do każdego z lokali. Część piwnicy lokalu pierwszego (znajdującego się na parterze) dostępna będzie z mieszkania. Część piwnicy przynależna do lokalu drugiego (piętro) dostępna będzie z zewnątrz, od strony południowej.
Nowe elementy zewnętrzne:
W ramach realizacji zamówienia zaprojektowano do wykonania:
- schody zewnętrzne z konstrukcji żelbetowej o okładziną z płyt kamiennych, oraz drewnianą balustradą,
- na piętrze wyjście na balkon, który wyposażony będzie w nową balustradę drewnianą o wys. Min. 95,0 cm,
- stropodach, pełniący funkcję balkonu zostanie przebudowany w sposób zapewniający izolację termiczną i przeciwwilgociową, warstwa wykańczająca z płyt gresowych.

Wykończenia wewnętrzne:
Ściany
- wyburzenia, zgodnie z oznaczeniami w projekcie,
- nowe przegrody wg oznaczeń na rysunkach,
- pozostałe istniejące powierzchnie ścian oczyszczone z luźnych tynków i malowane;
Sufity
- na parterze oczyszczenie i malowanie
- na piętrze wykonanie na nowo z płyt g/k, po uprzednim zaizolowaniu przestrzeni strychu wełną mineralną o grubości 30.0 cm;
Podłogi
- zerwanie istniejących podłóg znajdujących się w złym stanie technicznym,
- wyrównanie poziomów,
- wykonanie nowych podłóg: piwnica- gres techniczny, parter- drewniane deski podłogowe/ panele, płytki ceramiczne, piętro- drewniane deski podłogowe/ panele, płytki ceramiczne;

Stolarka
- drzwi zewnętrzne do lokalu nr 1 wymagają wymiany i dostosowania ich parametrów do aktualnie obowiązujących,
- drzwi zewnętrzne do lokalu nr 2- forma i parametry takie jak lokal nr 1,
- drzwi wewnętrzne na parterze- ze względu na ich dobry stan, zaleca się renowacje i ponowne ich osadzenie,
- drzwi wewnętrzne na piętrze- ze względu na to, że ich wymiary nie spełniają aktualnie obowiązujących przepisów, zostaną usunięte lub wymienione na nowe w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej.
Instalacje wewnętrzne:
Woda i kanalizacja:
- w ramach realizacji zamówienia przewiduje się wykonanie nowej instalacji wewnętrznej z podziałem na dwa lokale mieszkalne, zgodnie z projektem branżowym.

Centralne ogrzewanie:
- przewiduje się wykonanie nowej instalacji wewnętrzne z podziałem na dwa lokale mieszkalne,
- każdy z lokali wyposażony będzie w kocioł na paliwo stałe, zgodny z obowiązującymi normami i przepisami prawa, które zlokalizowane będą w piwnicy, zgodnie z projektem branżowym.

Prąd:
- przewiduje się wykonanie nowej instalacji wewnętrznej z podziałem na dwa lokale mieszkalne, zgodnie z projektem branżowym.

Wentylacja:
- przewiduje się wentylację grawitacyjną w łazience i kuchni,
- kominy należy wyczyścić i podłączyć się do istniejących przewodów wskazanych
w protokole kominiarskim,
- w przypadku braku drożności przewodów do poziomu piwnic, wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać wyprowadzenie odrębnych przewodów wentylacyjnych poprzez kondygnację mieszkalne i ponad dach budynku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają udostępniona dokumentacja projektowa oraz STWiOR.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej budynku
z podziałem na wykonane lokale mieszkalne i przekazanie sporządzonego operatu w 3-ch egzemplarzach wraz z pozostałą dokumentacją powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. w dniu 30.08.2022 r., w formie elektronicznej złożona została na realizację przedmiotowego zamówienia jedna oferta. W trakcie wykonywanych czynności sesji jawnej otwarcia ofert w sposób prawidłowy przeprowadzono jej deszyfrację.
W związku z wysokością środków finansowych przeznaczonych na realizację ww. zadania, ustalonych na podstawie szacowania wartości z dnia 25.05.2022 r.
i zatwierdzonych we wniosku o przeprowadzenie przedmiotowego zamówienia informuję, że cena złożonej oferty, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.