eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE ERGONOMII, RADZENIA SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJACH TRUDNYCH, KONFLIKTOWYCH DLA PERSONELU MEDYCZNEGO, SAMOOBRONY W RAMACH PROJEKTU ,,SZPITAL BEZ RYZYKA''



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE ERGONOMII, RADZENIA SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJACH TRUDNYCH, KONFLIKTOWYCH DLA PERSONELU MEDYCZNEGO, SAMOOBRONY W RAMACH PROJEKTU ,,SZPITAL BEZ RYZYKA’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-sosnowiec.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE ERGONOMII, RADZENIA SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJACH TRUDNYCH, KONFLIKTOWYCH DLA PERSONELU MEDYCZNEGO, SAMOOBRONY W RAMACH PROJEKTU ,,SZPITAL BEZ RYZYKA’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6bf5bf-033f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Szpital bez ryzyka" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, Nr umowy o dofinansowanie UDA-RPSL.08.03.02-24-0531/19-01

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2200-36/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Szkolenie z zakresu Ergonomii pracy dla personelu gospodarczego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).
Szkolenie jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (sprzątaczki, sanitariusze, magazynierzy, obsługa gospodarcza) łącznie 53 pracowników Szpitala w grupach 15-16 osobowych. Szkolenie przewidziane jest na 1 dzień (do 8 godzin). Szkolenie przeprowadzi fizjoterapeuta lub osoba o podobnym profilu. Szkolenie ma się przyczynić do zwiększenia świadomości pracowników z zakresu działań profilaktycznych w celu zapobiegania przeciążeniom układu mięśniowo – szkieletowego w pracy, oraz niwelowaniu stresu i napięcia – szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 29150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Szkolenie z zakresu radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych, konfliktowych dla personelu medycznego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).
Szkolenie jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (lekarze, pielęgniarki, położne, ratownicy medyczni, rehabilitanci, fizjoterapeuci, sanitariusze, opiekunowie medyczni) łącznie 170 pracowników Szpitala. Szkolenie przeprowadzi wykwalifikowany trener rozwoju osobistego, trener biznesy, coach lub psycholog, pedagog. Szkolenie jest przewidziane w grupach 18-19 osobowych (co najmniej 36 godzin) – szczegółowy opis stanowi załącznik 3.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 239210,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Szkolenie z zakresu samoobrony dla personelu medycznego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).
Szkolenie wraz z egzaminem jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (pielęgniarki, położne, ratownicy medyczni, rehabilitanci, fizjoterapeuci, sanitariusze, opiekunowie medyczni) łącznie 154 pracowników Szpitala. Szkolenie jest przewidziane w grupach 15-16 osobowych, czas trwania szkolenia to 20 godzin (3 dni). Szkolenie przeprowadzi wykwalifikowany instruktor samoobrony. Celem szkolenia jest zaznajomienie personelu medycznego ze skutkami obrony koniecznej, zapoznanie z zagadnieniami/ metodami unikania zagrożenia, pomocy poszkodowanemu, ćwiczenie technik samoobrony, oraz przygotowanie personelu do właściwego reagowania na przejaw agresji fizycznej – szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 114599,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Nyga BHP Express Usługi Doradczo Szkoleniowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251191325

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Pedagogiki i Kształcenia Praktycznego Ilona Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462321279

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114576,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjo-Fill

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861630119

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114576,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.