Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00269428/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2023/BZP 00003717/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE ERGONOMII, RADZENIA SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJACH TRUDNYCH, KONFLIKTOWYCH DLA PERSONELU MEDYCZNEGO, SAMOOBRONY W RAMACH PROJEKTU ,,SZPITAL BEZ RYZYKA’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-sosnowiec.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W ZAKRESIE ERGONOMII, RADZENIA SOBIE ZE STRESEM W SYTUACJACH TRUDNYCH, KONFLIKTOWYCH DLA PERSONELU MEDYCZNEGO, SAMOOBRONY W RAMACH PROJEKTU ,,SZPITAL BEZ RYZYKA’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6bf5bf-033f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Szpital bez ryzyka" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, Nr umowy o dofinansowanie UDA-RPSL.08.03.02-24-0531/19-012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2200-36/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Szkolenie z zakresu Ergonomii pracy dla personelu gospodarczego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).Szkolenie jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (sprzątaczki, sanitariusze, magazynierzy, obsługa gospodarcza) łącznie 53 pracowników Szpitala w grupach 15-16 osobowych. Szkolenie przewidziane jest na 1 dzień (do 8 godzin). Szkolenie przeprowadzi fizjoterapeuta lub osoba o podobnym profilu. Szkolenie ma się przyczynić do zwiększenia świadomości pracowników z zakresu działań profilaktycznych w celu zapobiegania przeciążeniom układu mięśniowo – szkieletowego w pracy, oraz niwelowaniu stresu i napięcia – szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Szkolenie z zakresu radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych, konfliktowych dla personelu medycznego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).Szkolenie jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (lekarze, pielęgniarki, położne, ratownicy medyczni, rehabilitanci, fizjoterapeuci, sanitariusze, opiekunowie medyczni) łącznie 170 pracowników Szpitala. Szkolenie przeprowadzi wykwalifikowany trener rozwoju osobistego, trener biznesy, coach lub psycholog, pedagog. Szkolenie jest przewidziane w grupach 18-19 osobowych (co najmniej 36 godzin) – szczegółowy opis stanowi załącznik 3.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 239210,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Szkolenie z zakresu samoobrony dla personelu medycznego w ramach 2 zadania: Działanie ukierunkowane na eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy za pomocą działań szkoleniowych (poszerzanie wiedzy nt. Zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy Projektu „ Szpital bez Ryzyka”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz społeczny).Szkolenie wraz z egzaminem jest przewidziane w terminie od daty podpisania umowy do 30.11.2022r, dla grupy zawodowej (pielęgniarki, położne, ratownicy medyczni, rehabilitanci, fizjoterapeuci, sanitariusze, opiekunowie medyczni) łącznie 154 pracowników Szpitala. Szkolenie jest przewidziane w grupach 15-16 osobowych, czas trwania szkolenia to 20 godzin (3 dni). Szkolenie przeprowadzi wykwalifikowany instruktor samoobrony. Celem szkolenia jest zaznajomienie personelu medycznego ze skutkami obrony koniecznej, zapoznanie z zagadnieniami/ metodami unikania zagrożenia, pomocy poszkodowanemu, ćwiczenie technik samoobrony, oraz przygotowanie personelu do właściwego reagowania na przejaw agresji fizycznej – szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 114599,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Nyga BHP Express Usługi Doradczo Szkoleniowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251191325
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NYGA DARIUSZ BHP Express Usługi Doradczo Szkoleniowe
jakie przetargi wygrała firma
NYGA DARIUSZ BHP Express Usługi Doradczo Szkoleniowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Pedagogiki i Kształcenia Praktycznego Ilona Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462321279
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM PEDAGOGIKI I KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO Ilona Zając
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM PEDAGOGIKI I KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO Ilona Zając
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjo-Fill
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861630119
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów, pracowników urzędu i jednostek podległych
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.