eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › I Liceum Ogólnokształcące, dz. Śródmieście: budowa sali gimnastycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
I Liceum Ogólnokształcące, dz. Śródmieście: budowa sali gimnastycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

I Liceum Ogólnokształcące, dz. Śródmieście: budowa sali gimnastycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f70aabc-d775-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 I Liceum Ogólnokształcące, dz. Śródmieście; budowa sali gimnastycznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12287972,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6095852,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego, dz. Śródmieście.
Przedmiotowe zamierzenie przewiduje realizację na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku, przy ul. Kościuszki 41 (jednostka ewidencyjna Rybnik, obręb Rybnik, działki nr 1133/170, 1655/170, 1135/185) budynku sali gimnastycznej wraz z przewiązką do istniejącego budynku szkoły oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie nowego segmentu. Zamierzenie obejmuje budowę budynku sali sportowej z widownią wraz z niezbędnymi pomieszczeniami towarzyszącymi tj. gabinetem nauczycieli wychowania fizycznego, toaletami ogólnodostępnymi, szatniami, salką fitness, magazynami, pomieszczeniami gospodarczymi. Budynek stanowić mają dwa łączące się prostopadłościany kryte dachem płaskim osłoniętym ścianami attykowymi. Wejścia do budynku zlokalizowano pod przewiązką. Obiekt będzie wyposażony w windę.
W ramach inwestycji wykonać należy prace związane z rozbiórką wiaty śmietnikowej, rowerowej oraz części magazynowej budynku przylegającej do istniejącej sali gimnastycznej. Konieczna jest także do wykonania wycinka drzew oraz ujęcie wskazanych drzew specjalną ochroną na czas budowy.
Budynek wykonać należy jako trzykondygnacyjny niepodpiwniczony. Konstrukcję obiektu stanowią:
- fundamenty bezpośrednie w postaci ław i stóp fundamentowych;
- murowane ściany fundamentowe;
- murowane ściany nośne;
- słupy żelbetowe;
- podciągi i belki żelbetowe w poziomie stropu i stropodachu nad I i II kondygnacją;
- płyta żelbetowa stropu oraz stropodachu;
- schody żelbetowe;
- nadproża nad otworami w ścianach nośnych,
- wieńce na ścianach nośnych w poziomie stropów oraz stropodachu.
Elementy wykończeniowe wykonać należy wg dołączonej dokumentacji technicznej.
Obiekt należy wyposażyć w instalacje: elektroenergetyczne, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, grzewczą, wentylacji mechanicznej oraz instalację deszczową. Instalację elektryczną budynku Sali zasilić należy linią kablową ziemną wyprowadzoną z odrębnego złącza kablowo – licznikowego, które zaprojektuje i wykona zakład energetyczny zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia. Zadanie przewiduje rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej cieplnej, zimnej wody oraz kanalizacji deszczowej. Inwestycja obejmuje także doprowadzenie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem do sieci w ul. Chrobrego. W ramach prac wykonać należy drogę wewnętrzną jako dojazd do parkingu na dziedzińcu wewnętrznym oraz dojazd do placu ppoż. znajdującego się na dziedzińcu wewnętrznym, nowe zagospodarowanie terenu przyległego wraz z elementami małej architektury oraz nasadzeniami zastępczymi. Dodatkowo konieczne jest wyposażenie budynku we wszystkie elementy przewidziane projektem. Wskazane
w projekcie elementy wyposażenia należy dostarczyć i zamontować oraz przeszkolić personel wskazany przez Użytkownika w zakresie ich obsługi.
Dane techniczne obiektu do realizacji:
- powierzchnia zabudowy 907 m²
- powierzchnia użytkowa 1.130,2 m²
- kubatura ~10.500 m³
- maksymalna wysokość obiektu 13,45 m
W ramach zadania należy również wykonać instalacje systemu nagłośnienia sali w zakresie okablowania, dostawy i instalacji sprzętu i uruchomienia sytemu. Dodatkowo należy wykonać okablowanie pod montaż głośników w małej salce na I piętrze obiektu. W celu zapewnienia łączności telefonicznej należy także dostarczyć telefony bezprzewodowe i podłączyć do istniejącej centrali SLICAN. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót w dziale budowa sytemu nagłośnienia i łączności telefonicznej a rozmieszczenie elementów zostało uwidocznione na rysunkach E-06a i E-07b.
Zrealizować należy całość zamierzenia zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową. Przedmiotem inwestycji jest pełny zakres robót budowlanych, wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy i wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów, jak i dostarczeniem, instalacją wskazanego wyposażenia oraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.
Wykonawca ma również w obowiązku sporządzić dokumentację powykonawczą w tym m.in. badanie wydajności hydrantów wewnętrznych oraz zewnętrznych, opracować instrukcje, w tym Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażyć budynek w podręczny sprzęt gaśniczy dla grupy pożarów ABC.
Prace budowlane wykonywane będą w użytkowanym obiekcie. Należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych oraz możliwość dojścia do budynku szkoły. Dołożyć należy wszelkich starań by ograniczyć uciążliwości związane z hałasem i zapyleniem oraz innymi niedogodnościami, wynikającymi z realizacji robót budowlanych jak np. ograniczenie ruchu pieszych i pojazdów w strefie robót, a o sprawach związanych z koniecznością zachowania szczególnej ostrożności oraz zakazu wstępu na teren budowy trzeba będzie szeroko poinformować użytkowników obiektu.
Prace związane z zielenią należy wykonywać w oparciu o powszechnie obowiązujące standardy, zapisy projektu i specyfikacji technicznych.
Szczegółowo zakres całego zamierzenia budowlanego opisują:
 dokumentacja projektowa,
 przedmiary robót (będące elementem pomocniczym),
 STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8254177,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8254177,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F-BUD FIBIC SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241815178

7.3.3) Ulica: Os. XXX-lecia 62C

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8254177,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.