Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki na sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie w okresie od 21 lipca do 30 września 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świdnicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr.dyr@dzierzoniow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84c3be9f-2556-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie z wolnej ręki na sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie w okresie od 21 lipca do 30 września 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c3be9f-2556-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087394/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiającego z poprzednim wykonawcą usługi sprzątania łączyła umowa z 12.12.2022 r. (A 2502 6/22 zawarta w trybie w art. 275 pkt 1 Ustawy PZP). Wobec problemów z wykonaniem umowy, które pojawiły się 12.06. i trwały do dnia odstąpienia od umowy, tj. 17.07.2023 r. (nieprawidłowy zakres i jakość sprzątania) Zamawiający od umowy odstąpił. Powstała potrzeba natychmiastowego wykonania zamówienia w celu uniknięcia negatywnych (ekonomicznych i organizacyjnych) skutków dla Zamawiającego (powstania znacznej szkody w majątku i zapewnienia należytego świadczenie usług dla dla ludności). W konsekwencji uznano, iż spełnione zostały warunki udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 Ustawy PZP, gdyż zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: A-2502-6/22
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2502-5/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36813,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 21 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. polegające na:
- sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynku Sądu od poniedziałku do piątku od godz. 15:00,
- sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00.
zgodnie z e szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18969,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18969,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18969,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKONI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842749429
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 50
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43358,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-24 do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z oświetleniem ulicznym typu LED, na ul. Diamentowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Diamentowej w Dzierżoniowie".
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
- Wyk. rob. bud. pol. na budowie hali sportowej przy Szkole Pod. nr 9 w ramach zad. in. pn.: "Bud. nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Sz. Pod. nr 9 w Dzierż."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022 - 2029".
- Przebudowa mostu drogowego JNI 01008084 na drodze 3006D w Ostroszowicach
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2024 r. - II
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.