eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2023 r. - 8 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2023 r. – 8 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54ea8944-e4df-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2023 r. – 8 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ea8944-e4df-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060787/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remonty cząstkowe na 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/38/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 1 - zadanie 1 RDW Jarosław

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 1 (Zadanie 1) – 299 960,10 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975480 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 2 - zadanie 2 RDW Jasło

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 2 (Zadanie 2) – 299 824,80 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975040 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 3 - zadanie 3 RDW Lubaczów

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 3 (Zadanie 3) – 299 935,50 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 4 - zadanie 4 RDW Łańcut

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 4 (Zadanie 4) – 299 554,20 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 974160 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 5 - zadanie 5 RDW Mielec

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 5 (Zadanie 5) – 300 120,00 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 976000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 6 - zadanie 6 RDW Rymanów

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 6 (Zadanie 6) – 299 554,20 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 974160,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 7 - zadanie 7 RDW Stalowa Wola

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 7 (Zadanie 7) – 299 947,80 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975440 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.

Część nr 8 - zadanie 8 RDW Ustrzyki Dolne

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
 remonty remonterem,
 remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalanie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
 remonty masą na zimno,
 frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników, etc.

Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych (KO) do poszczególnych części (zadań) - Rozdział II SWZ oraz w dokumentacji technicznej STWiORB - Rozdział III SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 399 014,14 zł w tym dla:
Część nr 8 (Zadanie 8) – 300 117,54 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975992 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373354,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385236,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373354,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180077537

7.3.3) Ulica: Rozbórz Długi

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373354,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299763,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299763,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299763,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAŚLE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441559

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299763,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377019,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377019,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377019,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180296251

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377019,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357376,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357376,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357376,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180077537

7.3.3) Ulica: Rozbórz Długi

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357376,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320107,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320107,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320107,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTYCJE I PROJEKTY DROGOWE TUREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523553725

7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 16A

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320107,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354363,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354363,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354363,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180296251

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354363,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480548,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480548,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480548,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008032442

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480548,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370456325

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 74

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.