eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego w gminie Brzeg Dolny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769f83a2-0528-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113423,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki pieszo-rowerowej o długości 75 m, zlokalizowanej w obrębie Ronda Konstytucji, w ramach zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej”.
2. Stan istniejący: inwestycja zlokalizowana jest wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 341 stanowiącej obwodnicę m. Brzeg Dolny, w obrębie ronda „Konstytucji”. W stanie istniejącym jezdnia bitumiczna drogi wojewódzkiej ma szerokość 8,5 m oraz pobocza gruntowe. Jezdnia w obrębie ronda posiada szerokość 5,7 m. Na odcinku budowanej ścieżki zlokalizowane są elementu uzbrojenia podziemnego: wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja teletechniczna. Odprowadzenie wody z ronda odbywa się poprzez układ spadków podłużnych i poprzecznych drogi do obustronnych rowów.
3. Zakres planowanych robót: zadanie będzie realizowane na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 341 z drogą gminną ul. Dębowa w m. Brzeg Dolny i będzie łączyć istniejącą ścieżkę z utwardzonym poboczem jezdni w kierunku m. wołów. Zakres zadania obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe istniejących krawężników, nawierzchni z kostki betonowej;
2) roboty ziemne;
3) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni ścieżki;
4) wbudowanie nowych obrzeży, krawężników i przepustów;
5) remont nawierzchni wyspy;
6) wymiana istniejących korytek betonowych na ściek z kostki kamiennej;
7) oznakowanie stałe zgodnie z projektem organizacji ruchu docelowego;
8) sporządzenie projektu organizacji ruchu czasowego, uzyskanie zatwierdzenia projektu oraz wyniesienie oznakowania zgodnie z zatwierdzeniem.
4. Całość zadania będzie realizowana w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz zgłoszenie wykonywania robót z dnia 9.11.2022 r.
5. Szczegółowy zakres zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu;
2) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z Zatwierdzeniem nr 769/2022;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonanie i Odbioru Robót Budowlanych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy (wykonane roboty budowlane oraz oznakowanie poziome grubowarstwowe) na okres min. 36 miesięcy. Równolegle z okresem gwarancji biegnie okres rękojmi. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
6. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, jego uzgodnienie i zatwierdzenie w organie zarządzającym ruchem drogowym oraz wyniesienie, zgodnie z zatwierdzonym projektem, oznakowania w terenie, utrzymanie oznakowania i demontaż po zakończeniu robót.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144926,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144926,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144926,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH, MOSTOWYCH I OGÓLNOBUDOWLANYCH „ZADROBUD II” SPÓŁKA JAWNA K.TOMCZAK, S.TOMCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880194661

7.3.3) Ulica: Ścinawska 28

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nawierzchnia bitumiczna wraz ze skropieniem, wartość: 22000,00 zł.
"BISEK" Wojciech Bisek, ul. Kosmonautów 21, 55-330 Krępice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144926,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.